Tientjequote:
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?
10eu max.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.
Wat een kutvrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.
hallelujah.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Excl. drinken en stappen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola
Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten
Ik zou niet gaan. Geld groeit niet aan bomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Een fles vodka a 16 euro. Opdrinken in een uur. Rest van de avond lam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou worden
truequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeesten
Lijkt me toch leuk dat platteland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeesten
Schuurfeesten zijn niet alleen van het plattelandquote:
Puik plan eigenlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.
Ik heb helemaal geen schuur bij het huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |