w zoekbewerking - dlsanhgornradsmlganf - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar.. dlsanhgornradsmlganf
Dat zal je leren u_uquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
w zoekbewerking - dlsanhgornradsmlganf - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
quote:
Komt goed schatje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Amen to that
Van genieten enzulks![]()
Nu wou ik nog wat typen, maar die gedachte is me te deprimerend.. Gewoon genieten.. Ja
Jazeker. Ik heb hier van geleerd, wijs Rokje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat zal je leren u_u
[..]dag Giertjon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Blair Witch Project. Beetje saai imo.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb hier van geleerd, wijs Rokje.
Ik zal het niet meer doen.
Zou u deze offergave willen accepteren als blijk van mijn respect en nederlaag?HokeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Blair Witch Project. Beetje saai imo.
We cool?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hokeeeee
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer![]()
We cool bro, we coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.
[..]
We cool?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.
Godver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunt niet hotlinken van FJ, bro.
Om als gast te betalen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?
10 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?
Tientjequote:
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?
10eu max.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.
Wat een kutvrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.
hallelujah.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Excl. drinken en stappen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola
Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten
Ik zou niet gaan. Geld groeit niet aan bomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Een fles vodka a 16 euro. Opdrinken in een uur. Rest van de avond lam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou worden
truequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeesten
Lijkt me toch leuk dat platteland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, dan wordt het iets meer ja. Maar uitgaansgelegenheden zijn nooit epischer dan schuurfeesten
Schuurfeesten zijn niet alleen van het plattelandquote:
Puik plan eigenlijk!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.
Ik heb helemaal geen schuur bij het huisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende meet schuurfeest bij Loka.
Spijtig dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schuur bij het huis
De term schuurfeest bestaat hier niet, behalve als het gaat om feesten waar geschuurd wordt door kinderen van 13.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuurfeesten zijn niet alleen van het platteland
Ik heb geen boombox.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?
Denied.quote:
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kutvrijgezellenfeest.
quote:
Wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Excl. drinken en stappen?
Duur feestje broeder, duur feestje.
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoontquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht
Dat wil ik best eens doen.quote:
Ow, maar dat is wel ontzettend tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht
Juist, en dat willen ze middenin november doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
:Squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
Hier wat pics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoont
Ik heb niks met bier en spelletjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ik best eens doen.
[..]
Ow, maar dat is wel ontzettend tof.
Daar zou ik wel centjes voor overhebben.
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indrukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:S
Moet je niet allemaal zware dingen kei ver gooien? En dansen en doedelzak spelen?
Dat lukt me prima, smerig wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk
Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk
Je moves proberen op je zus.quote:
Mij lijkt er niet zoveel aan.quote:
Gemist zou ik het niet noemen.quote:
quote:
Loefje, hoe gaat t?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gemist zou ik het niet noemen.
[..]
Prima hoor, met jou?quote:
Goed, gezellig hier.quote:
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.quote:
Hij boekt zeker wel een vooruitgang, meer dan ik deed in die tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.
Je hebt al iemand die je aan je pik sjorde, al iemand gehad die je 2 keer op je muil pakte. Je weet nu hoe het werkt. Straks komt alles goed met een leuk meisje.
Wij doen wel andere dingen he!quote:
SURPRISE ATTACK!!!!!!!!!quote:
Arme muhahaha. Wil je er over praten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij boekt zeker wel een vooruitgang, meer dan ik deed in die tijd
Dat is de grap, er valt niks te vertellenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme muhahaha. Wil je er over praten?
Mooiquote:
Ik had niks moeten zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet ook nog niet wat lekker is broeder. Komt wel goed allemaal.
Je hebt al iemand die je aan je pik sjorde, al iemand gehad die je 2 keer op je muil pakte. Je weet nu hoe het werkt. Straks komt alles goed met een leuk meisje.
Welk nummer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
And you can tell from the state of my room that they let me out too soon..
And the pills that i ate came a couple years too late lalalala
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is de grap, er valt niks te vertellen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is de grap, er valt niks te vertellen![]()
![]()
![]()
Geeft niet loefje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Ik had niks moeten zeggen.
Danke. Now listening.quote:
Ja die heb ik ook. Met in de bonus editie de mislukte pogingen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen over gemiste kansen
Ik was helemaal niks met vrouwenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was jij ook zo'n kluns met de vrouwen?
Do tell.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen over gemiste kansen
Subtiele date afspreken, dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag dat irl, het is nogal een lang verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |