Blair Witch Project. Beetje saai imo.quote:

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb hier van geleerd, wijs Rokje.
Ik zal het niet meer doen.
Zou u deze offergave willen accepteren als blijk van mijn respect en nederlaag?HokeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal

Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Blair Witch Project. Beetje saai imo.

We cool?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hokeeeee
* JijHebtGeenRokje zet de helm op en slaat in het rond met de hamer

We cool bro, we coolquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.
[..]
We cool?

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hype ook nooit zo begrepen.
Kun je beter The Big Lebowski kijken.

Horror
  Horror   Thriller
  Thriller   Comedie
  Comedie   Romantisch
  Romantisch   Actie
  Actie   

Godver.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunt niet hotlinken van FJ, bro.

Om als gast te betalen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?

10 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie veel geld voor een vrijgezellenfeest ?

Tientjequote:

50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?

Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik bedoel dus, iemand heeft een vrijgezellenfeest en jij bent uitgenodigd. De kosten zijn xx, wat is veel ?

10eu max.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
50 euro vind ik de max. Het is wel een beetje afhankelijk hoe goed je bevriend bent met de bruid/bruidegom.
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.

Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou 50-60 euro nog wel betalen als er iets echt tofs gedaan gaat worden. Voor gewoon zuipen etc iets van 20 euro.

Wat een kutvrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik moet 75 euro dokken excl. drinken en stappen.

hallelujah.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]

Excl. drinken en stappen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:

Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola

Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor 20 euro valt er weinig te zuipen hoor... of zuip jij freeway cola

Oja natuurlijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lokje is een vrouw. Daar wordt voor betaald. Jwt.
 .
. 

Ik was in de veronderstelling dat er gestapt zou wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit de supermarkt kun je daar best dronken van worden?
Feesten in schuren en tenten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |