Spijtig dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schuur bij het huis
De term schuurfeest bestaat hier niet, behalve als het gaat om feesten waar geschuurd wordt door kinderen van 13.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuurfeesten zijn niet alleen van het platteland
Ik heb geen boombox.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb een schuur van 2 bij 3. Barretje is zo gemaakt, als heloef nou zijn boombox meesjouwt
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?
Denied.quote:
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een kutvrijgezellenfeest.
quote:
Wat ik dachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Excl. drinken en stappen?
Duur feestje broeder, duur feestje.
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoontquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn 2en in zo'n kast. Hoe heette dat ook alweer? 7 minutes in heaven ofzo?
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht
Dat wil ik best eens doen.quote:
Ow, maar dat is wel ontzettend tof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rondleiding in bierbrouwerij, highland games (wat dat ook mag zijn, weerafhankelijk ook nog eens), uiteten.
[..]
[..]
Wat ik dacht
Juist, en dat willen ze middenin november doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
:Squote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Highlandgames, toen ik dat moest doen bij een introkamp eindigde ik onder een laag meel, eieren en stroop.
Hier wat pics.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit een schuurfeest bijgewoont
Ik heb niks met bier en spelletjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ik best eens doen.
[..]
Ow, maar dat is wel ontzettend tof.
Daar zou ik wel centjes voor overhebben.
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indrukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
:S
Moet je niet allemaal zware dingen kei ver gooien? En dansen en doedelzak spelen?
Dat lukt me prima, smerig wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk
Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Officieel, maar bij de meeste georganiseerde highlandgames gaat het om zo smerig mogelijk wordne in zo min mogelijk tijd heb ik de indruk
Je moves proberen op je zus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |