Geen idee. 6 Uur klinkt wel beter denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm. Als dat zo is zouden we het naar 6 uur kunnen verschuiven, maar weet niet hoeveel mensen later zouden willen komen?
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er ook aan wat voor een band je met je ouders hebt.
Hoelaat zou je dan terug moeten zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik moet even kijken hoelaat ik dan terug moet zijn in Enschede, kan er sowieso niet lang bij zijn. Daarom twijfel
[..]
Don't get your hopes up.
5 uur is voor mij prima. Half 6 ook. 6 uur moet ik zo lang wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hmm. Als dat zo is zouden we het naar 6 uur kunnen verschuiven, maar weet niet hoeveel mensen later zouden willen komen?
Kloptquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?
als het een uur later word kan ik echt maar super kort blijven aangezien ik om 7 uur in de willemeen word verwachtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik hou wel van koken, vooral omdat mijn lief het vaak doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, het scheelt ook koken enzo![]()
Ze wonen een dorp verderop.
11 uur ofzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoelaat zou je dan terug moeten zijn?
Band met mijn ouders is prima. Nooit gezeik gehad.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook voor ieder voor zich?
Dan moet je ff je nummer pm-en.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb geen smartphone he dus ik kan niet mobiel fokken
Jou ga ik sowieso dan missenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
als het een uur later word kan ik echt maar super kort blijven aangezien ik om 7 uur in de willemeen word verwacht
Hoe bedoel je? Je bent er gelijk om 5 uur?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
5 uur is voor mij prima. Half 6 ook. 6 uur moet ik zo lang wachten
Oh ik wel en nog steeds wel eens discussies. Nooit keiharde gangbang dingdong ruzie alsin ik wil je nooit meer zien of ik haat je.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Band met mijn ouders is prima. Nooit gezeik gehad.
Nou, als ik uit mijn werk kom, kan ik er om 5 uur of half 6 zijn. En ik moet via Arnhem naar Apeldoorn, dus nutteloos.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je bent er gelijk om 5 uur?
dan spreken wij toch een keer los af?quote:
heeft bij mij ook wel effe geduurd hoor voor dat dat zover wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Best wel jaloers op mensen die een goeie band met zijn ouders hebben.
Helaas zit dat er bij mij niet in tenzij mijn ouders oprecht spijt betuigen om dingen die gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
heeft bij mij ook wel effe geduurd hoor voor dat dat zover was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |