bij mij is het toen na een heftige ruzie wel beter geworden dat ging echt hard er aan toequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zit dat er bij mij niet in tenzij mijn ouders oprecht spijt betuigen om dingen die gebeurd zijn.
Helaas zie ik dat somber in. Voor hun is het verleden een afgesloten hoofdstuk praten daarover is taboe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij is het toen na een heftige ruzie wel beter geworden dat ging echt hard er aan toe
ik hoop voor je dat je ouders inzien dat excuus soms nodig is
zonde man soms is het juist beter om er over te pratenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zie ik dat somber in. Voor hun is het verleden een afgesloten hoofdstuk praten daarover is taboe.
Yes. Dan blijft het gewoon 5 uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, als ik uit mijn werk kom, kan ik er om 5 uur of half 6 zijn. En ik moet via Arnhem naar Apeldoorn, dus nutteloos.
Ergens is het wel te begrijpen mijn beide ouders hebben dat in hun jeugd ook nooit geleerd. Als je niet weet hoe je over dingen moet praten doe je dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
zonde man soms is het juist beter om er over te praten
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
Best wel jaloers op mensen die een goeie band met zijn ouders hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatie
Ik geef je "de blik"quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
klinkt een beetje als mijn pa en ik wij praten ook nooit over dingen maar ik weet dattie trots op me is hoe ik mijn problemen heb aangepakt en ik ook op hem voor wat ie voor me doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens is het wel te begrijpen mijn beide ouders hebben dat in hun jeugd ook nooit geleerd. Als je niet weet hoe je over dingen moet praten doe je dat ook niet.
Is altijd een optiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan spreken wij toch een keer los af?
dat sowieso veel op faceboek van die kusjekroel statussen daar kan ik momenteel slecht tegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja ik ben jaloers op mensen met een leuke relatie
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geef je "de blik"
[..]Oooooh. * Tamashii buigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
daarom alles op zijn tijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is altijd een optie
En d'r komen nog zat meets ook denk ik
Die mensen blokkeer ik meestal toch al, vanwege een hoop andere onzin in hun updates.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat sowieso veel op faceboek van die kusjekroel statussen daar kan ik momenteel slecht tegen
Ik weet dat mijn ouders van mij houden en trots op mij zijn. Maar het is gewoon moeilijk somsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
klinkt een beetje als mijn pa en ik wij praten ook nooit over dingen maar ik weet dattie trots op me is hoe ik mijn problemen heb aangepakt en ik ook op hem voor wat ie voor me doet
ik kan ook niet zonder ze hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen. Ben sowieso een veel te emotioneel meisje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* JijHebtGeenRokje rent voor d'r levenWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik geef je "de blik"
[..]Ik ben benieuwd naar jouw blik irl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ook niet, ondanks..Van allesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou niet zonder mijn ouders kunnen. Ben sowieso een veel te emotioneel meisje.
oow ik niet allemaal soms hebben mijn vrienden wel lachen updatesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mensen blokkeer ik meestal toch al, vanwege een hoop andere onzin in hun updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |