quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je hoe gezond ik ben, ik ben niet eens meegegaan naar die snackbar.De Halal American Fried Chicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Halal American Fried Chicken?
quote:
RAWRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Wie zag er het lekkerst uit?quote:
Wil je dat serieus weten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.
Maar je zit daar in Klein Gaza, tuurlijk zit het er vol met allochtonen.
[..]
Wie zag er het lekkerst uit?
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?
Best duur hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een paar maand geleden voor het eerst bij een KFC geweest
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je dat serieus weten?(wie vond jij?)
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil eten.
25 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.
Maar we hebben geen KFC nee.
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
WAT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doe
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
25 euro? Jezus.
Ahw, pannenkoekenhuisjes zijn schattig, dat is niet zo erg. Maar fastfood moet niet zo duur zijn.
Meel: 20 cent in de supermarktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
Pannenkoekenrestaurants zijn big business. Volgens mij is dat goud geld verdienen.
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meel: 20 cent in de supermarkt
Heel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik wilde gewoon goedkoop scorenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.
Ow, en het energie verbruik.
Vergeet niet het bier en vooral de cola's waar enorm veel winst op wordt gemaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.
Maar je hebt wel wat meer kosten hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan nog is de winstmarge op een pannenkoek veel groter dan op een biefstukje. Minder werk om te bereiden, minder afschrijving als het fout gaat en er gaat veel minder over datum. En een locatie kost altijd geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.
Ow, en het energie verbruik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik wilde gewoon goedkoop scoren
Klopt allemaal. Maar het is vaak wel lekker eten daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan nog is de winstmarge op een pannenkoek veel groter dan op een biefstukje. Minder werk om te bereiden, minder afschrijving als het fout gaat en er gaat veel minder over datum. En een locatie kost altijd geld.
Volgens mij zit ook bij pannenkoeken de winst op de drankjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.
Wat nooit gedacht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAT?
[..]
Jeetje.
Ik weet genoeg nu!
Nooit gedacht dit!
Pannenkoeken met bierbeslagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zit ook bij pannenkoeken de winst op de drankjes. Ik vind zelf 12 euro wel overdreven veel voor een pannenkoek met kaas
.
De pannenkoekenhut die hier zat vroeg zes euro voor een flink belegde giga pannenkoek.
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bent
Net zoals de Mac. Altijd verafschuwen, maar als je zondagavond zonder eten zit ben je maar wat dankbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
Hierop de Veluwe barst het van de pannenkoekenrestaurants. En ik ga er ook wel eens etenInderdaad erg lekker.
Nederland.quote:Volgens de laatste cijfers die naar de Tweede Kamer zijn gestuurd, werd vorig jaar voor 24.724 telefoonnummers een bevel tot afluisteren gegeven. Het gemiddeld aantal taps per dag bedroeg 2121. Dat is inderdaad bijna evenveel als de 2376 keer dat Amerikaanse rechtbanken in hetzelfde complete jaar 2009 toestemming gaven voor telefoontaps.
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vergeet niet het bier en vooral de cola's waar enorm veel winst op wordt gemaakt
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zoals de Mac. Altijd verafschuwen, maar als je zondagavond zonder eten zit ben je maar wat dankbaar
beide een menu en een snack extra. dan zit je daar al snel aan hoor....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bent
In jouw tent ook? Koffie en sterke drank zal het wel goed doen ja, maar een cola drinker zal nooit zo veel opleveren als een bierdrinker op een avond?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.
De pannekoek zelf, het ijs, en inderdaad fris en koffie en thee zitten de hoogste marges op
Hmm oke, dan tikt het snel aan ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.
Bij dat pannekoekenhuis was het een pannenkoek met rozijnen en eentje met kaas en spek, met twee glazen chocomel erbij. Dan vind ik meer dan 25 euro gewoon fucking duur, of ben ik dan een vrek?
Precies, als een biertje tegenwoordig al bijna ¤1,40 inkoop kost per liter dan is het niet raar dat je ¤2,50 in de kroeg betaalt. Maar jij zal de prijs wel iets beter weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.
De pannekoek zelf, het ijs, en inderdaad fris en koffie en thee zitten de hoogste marges op
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit eten
8 euro per pannenkoek en dan voor 2.5 per drankje a 4 stuksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fred Teeven.quote:
2 pannenkoeken en 2 drankjes. Dus 10 euro voor een pannenkoek en 2,50 voor chocomel. Klinkt redelijk prijzig wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.
Bij dat pannekoekenhuis was het een pannenkoek met rozijnen en eentje met kaas en spek, met twee glazen chocomel erbij. Dan vind ik meer dan 25 euro gewoon fucking duur, of ben ik dan een vrek?
Ik dacht dat jij een vrouw was met een hart van ijs.quote:
anders ken je me even nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vrouw was met een hart van ijs.
Damnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit eten
Voor minder bak ik hele stapelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een pannenkoek is naar mijn ervaring zo rond de 6-8 euro. En dat zijn gewoon goeie lekkere pannenkoeken
Maar dat komt omdat de coladrinker meestal minder glazen drinkt. Bij een gelijk aantal glazen verdien je meer op colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
In jouw tent ook? Koffie en sterke drank zal het wel goed doen ja, maar een cola drinker zal nooit zo veel opleveren als een bierdrinker op een avond?
Valt wel mee. Je kan gewoon voor twee tientjes uit eten, en dan heb je er ook nog drinken bij. Dan kan ik ook wel voor een tientje bij de Mac halen, maar dat is een stuk minder leuk, en dan ben ik ook nog alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DamnDit is wel erg.
Bij vrienden crashen zondags omdat je geen zin in kopen hebt is wel chil
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.quote:
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de literquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, als een biertje tegenwoordig al bijna ¤1,40 inkoop kost per liter dan is het niet raar dat je ¤2,50 in de kroeg betaalt. Maar jij zal de prijs wel iets beter weten.
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de liter
Omdat heel veel supermarkten bier dumpen tegen te lage prijzen om maar mensen te lokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
Bierman is de grote baas! die doet maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Ze zei net nog 'daten?' tegen mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Dat durf ik tegen jou ook wel te zeggen, jij komt toch niet opdagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Ja, ik dacht dat het een grap was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.quote:
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Net zeg je nog dat ik dik benquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Als dit niet eindigt in stomende seks, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
How you know?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
Ik verwachte een harpoen grap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
I took the high road.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwachte een harpoen grap.
Ssssssst!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kan je nooit van mij gehoord hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kom maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Pas maar op anders ga ik jullie cijfers geven
Doe eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Alsof je dat zou gaan doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Dat werd verdomme wel eens tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
NinjaspoilerJa en op welke plek en om welke titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pinda-naatje > heloef-pindaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Moeten ze eerst nog voor vechten op de camquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en op welke plek en om welke titel.
Digitalgirl was toch echt wel de meest vervelende user ever. Dat kan je onmogelijk leuk noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Als we gaan vechten dan count me inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
quote:
gohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurt.
Ow fuck ja, Naatje.quote:
DG was een tarrel aan de vacht van een oeros ja. Kutmongool.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Digitalgirl was toch echt wel de meest vervelende user ever. Dat kan je onmogelijk leuk noemen.
Flepke en Firefly
Dronken meisjes in het park achterlaten
Hij zal zelf ook nog wel ergens hoog scorenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef twi het volgende:
Kunnen we stefanhaan niet weer een keer vragen om verkiezingen te houden?
Haha dan krijg je de myr vote..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef twi het volgende:
Kunnen we stefanhaan niet weer een keer vragen om verkiezingen te houden?
Jammerlijk, dat je je niet zo mooi uit kan drukken als Mystikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow fuck ja, Naatje.
[..]
DG was een tarrel aan de vacht van een oeros ja. Kutmongool.
Denken dat alleen Myr op mij stemtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan krijg je de myr vote..
Maar dan willen we wel op meerdere fronten kunnen stemmen he?!
Lief
Leuk
Lekker
Schattig
Vermakelijk
En dan de goede posts...
Ik win niksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan krijg je de myr vote..
Maar dan willen we wel op meerdere fronten kunnen stemmen he?!
Lief
Leuk
Lekker
Schattig
Vermakelijk
En dan de goede posts...
En grootste hosselbaas.quote:
WT kan me wel in slaap sussen met verhalen over toetsenborden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]ik geef jou ook het voordeel van de twijfel, maar denk dat WT zn brainpower tegen je gebruikt en van kt moeten we het dan maar even zien he?
![]()
Zeker zeker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik win niks
[..]
En grootste hosselbaas.
En slechtste hosselbaas.
En beste kroegbaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik win niks
[..]
En grootste hosselbaas.
En slechtste hosselbaas.
Zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT kan me wel in slaap sussen met verhalen over toetsenborden.
KT is een eitje, moet ik uitkijken dat ik hem niet breek.
Lief? Ik doe nog wel zo m'n best met m'n gehaat...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
Nee dat is al je voordeel
Van mij krijg je de lief vote hoor!ssst niet verder vertellen
Dat is er ook zo lief aan jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Lief? Ik doe nog wel zo m'n best met m'n gehaat...
Dat werkt niet bij mensen die je ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Noob.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Grootste schransbak(maar die win ik wel
)
Lekkerste slakkenbewonderaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste vleesgeworden Nederlandse 6-jes cultuur (AKA Mister Average). Dan kan ik ook eens iets winnen.
Ik zal de stem van Magnetronkoffie krijgen, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste vleesgeworden Nederlandse 6-jes cultuur (AKA Mister Average). Dan kan ik ook eens iets winnen.
No contest natuurlijk.quote:
Haat over en weer hier. Het voelt weer als vorig jaar .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal de stem van Magnetronkoffie krijgen, daar ben ik vrij zeker van.
Voel de liefde..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
No contest natuurlijk.
[..]
Haat over en weer hier. Het voelt weer als vorig jaar .
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan ben jij op afstand een van de onbereikbare![]()
![]()
Heb je ook nog een vote
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.
Ik vind het zo knap hoe jij mensen doorzietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.
Verhaal komt me deels bekend voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je proberen te missen. Wie ben jij ook alweer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Vanaf morgen ben ik er niet meer.. Gedwongen eftelingbezoek met krijsende, zeurende jong. Overlevingskans is minimaal.
Was jij die chick van Roy?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Vanaf morgen ben ik er niet meer.. Gedwongen eftelingbezoek met krijsende, zeurende jong. Overlevingskans is minimaal.
Treffend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je proberen te missen. Wie ben jij ook alweer?
Het internet is net als het verre oosten zeker? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja!
Sorry voor de verwarring.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het internet is net als het verre oosten zeker? Ze zien er allemaal hetzelfde uit. [ afbeelding ] equals [ afbeelding ]
Ze ziet er uit als de ideale vrouw voor alle mannen uit dit topic:quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Ze ziet er uit als de ideale vrouw voor alle mannen uit dit topic:
[ afbeelding ] dus.
Ja. Als ik ze niet heb gemeet of tenminste een foto heb gezien weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het internet is net als het verre oosten zeker? Ze zien er allemaal hetzelfde uit. [ afbeelding ] equals [ afbeelding ]
Eventjes dansen.quote:
Dat verklaart wel waarom de mannen iedere vrouw in dit topic proberen te bespringen. Ze zien het verschil nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:16 schreef twi het volgende:
[..]
[..]
Ze ziet er uit als de ideale vrouw voor alle mannen uit dit topic:
[ afbeelding ] dus.
Iets donkerder haar en wat grotere tieten, en het zou nog meer mijn type zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom de mannen iedere vrouw in dit topic proberen te bespringen. Ze zien het verschil niet
Wauw, subtiel slijmjurk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Iets donkerder haar en wat grotere tieten, en het zou nog meer mijn type zijn.
Niet in mijn vijver vissen jijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:20 schreef twi het volgende:
[..]
Iets donkerder haar en wat grotere tieten, en het zou nog meer mijn type zijn.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw, subtiel slijmjurk.
Ik zal zorgen dat Myr het leest.
En ik zat me al zo af te vragen of het wel nut had om te posten, omdat ik niet zeker wist of je meelas of niet.quote:
Nou ja het heeft altijd nut, maar als ik niet kan observeren dan gewoon minder nut. Wel goed dat je daar uit jezelf aan denkt. Hou deze poststyle aan oke?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:26 schreef twi het volgende:
[..]
En ik zat me al zo af te vragen of het wel nut had om te posten, omdat ik niet zeker wist of je meelas of niet.
Welk spel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aaargh. Waarom kan ik alle Robotmasters zonder problemen verslaan maar ga ik nonstop dood in het eerste level van het kasteel? Ik kan ineens niet meer springen.
Mensen die cheaten bij gamen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Voor het kasteellevels heb je andere cheats nodig dan je nu gebruikt
Megaman 2.quote:
Speel je in de juiste volgorde de levels?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die cheaten bij gamen.
[..]
Megaman 2.
Waarom zeurt hij dan over de vrouwen hier?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Twi heeft zijn baarsje al te pakken hoor.
Robotmasters zijn allemaal verslagen, dus dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Speel je in de juiste volgorde de levels?
Ik zeur over iedereen met saai postgedrag. Gewoon, omdat het kanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Waarom zeurt hij dan over de vrouwen hier?
Speel je op een nes of via een emulator?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Robotmasters zijn allemaal verslagen, dus dat maakt niet uit.
Daarna heb je geen keuze.
Ik kan gewoon ineens niet meer normaal springen.
Laat eens zien hoe het moet dan. En hou je niet in, dat heb je al te lang gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeur over iedereen met saai postgedrag. Gewoon, omdat het kan
Emulator.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Speel je op een nes of via een emulator?
Hij zou ze het liefste allemaal zelf hosselen maar zijn hosseldays are over.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zeurt hij dan over de vrouwen hier?
Mooi he die oude spellen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Versla ik de draak, val ik weeeeeeeeeeeeer in het gat. Ik haat dit spel.
Wat een Griekse tragedietmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zou ze het liefste allemaal zelf hosselen maar zijn hosseldays are over.
En nu reageert hij zich zo af
Commander Keenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi he die oude spellen.
Die waren tenminste nog uitdagend
Ga wat leuks spelen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Versla ik de draak, val ik weeeeeeeeeeeeer in het gat. Ik haat dit spel.
Ik heb alles van mijn pc gegooid.quote:
Zeker. Als ik deze uit heb gespeeld, ga ik Zelda weer eens proberen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi he die oude spellen.
Die waren tenminste nog uitdagend
Waaromquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alles van mijn pc gegooid.
Ja verdomme, zeg het ze! Altijd maar weer dat gezeur als ik aan het haten ben...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat eens zien hoe het moet dan. En hou je niet in, dat heb je al te lang gedaan.
Ach, we blijven Nederlanders he? Zeuren doen we toch wel....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:43 schreef twi het volgende:
[..]
Ja verdomme, zeg het ze! Altijd maar weer dat gezeur als ik aan het haten ben...
Iets met maaiveldquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, we blijven Nederlanders he? Zeuren doen we toch wel....![]()
Gelukkig hebben we hier geen maaiveld. Wel vis. En olijfbomen. En katten.quote:
Mensen die hun hoofd boven de vis uitstekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we hier geen maaiveld. Wel vis. En olijfbomen. En katten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun hoofd boven de vis uitsteken
Nee daar hoort het spreekwoord 'Vis een optie?' bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mee eens behalve de eerste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Wil je nu dat ik naar vis ruik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Soms moet je wel even, om adem te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral in Katwijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Soms moet je wel even, om adem te halen.
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?
Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?
Je bedoelt dat gedeelte over tentakelpron?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier
Dat eerder ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier
De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?
Loka mag dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergeten
Refresh my memory.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste
Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka mag dat.
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.
Maar wel geweldig vermaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste
Was geen rel nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel toch
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
[..]
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregen
Een heel dik meisje (daarom walvisgate) vond me leuk.quote:
Zondequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien
Ik hoop nogsteeds dat zijn hele leven een troll is. Wat een untermensch. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?
Bizar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien
Holy guacamolequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geweldige tijden waren dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?
quote:oh hey.
over verlatingsangst. als je verl... gaat invullen op paiq bij do's gaat paiq verlatingsangst automatisch aanvullen enzo. ookal doet hij auto aanvullen, je kan beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. irl ook geheim houden.
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lantquote:
Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamoleDas dan wel weer een leuke nieuwe afslag in de snelweg richting Losertown
Hij had haar ook ontmaagd toch? Succesvolle FOK!hossel is succesvol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg
Oja Lant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg
Aiiiiimadonnaaaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]
Nou heb ik serieus medelijden met die zwangere meid. Of ze nou imaginair is of nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.
Tenzij hij ook DigitalGirl was.
Waarschijnlijk MPJO. Multi Person Jack Off.quote:
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.quote:
Ik dacht dat ze zwakzinnig was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.
"I told her she was getting weight, then she tried to hit me with a brick. Then she got a boobjob. I should give her a call"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]
jquote:ik ben net naar de huisarts geweest. Daar waren 2 meisjes in de wachtkamer, en 1 jongen.
iedereen zat strak voor zich uit te staren, en toen ging ik een krantje pakken en oprollen en ermee spelen enzo, om relax te lijken.
en toen kreeg ik een beetje drangen om te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 wordt opgeheven", maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
quote:ee zeg, als je een vriendin hebt of iets, dan moet je haar wel laten ademen enzo.
commen knowledge is dat heloef.
quote:ben je gewond?
je hebt toch geen korte slettige rokjes gedragen waar je blaasontsteking van krijgt?
Haarseksquote:geen haarseks gedaan?
MLIG is wel een paar stappen erger als Kree.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.
Dit zijn serieus uitspraken van hem?quote:
Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.
Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn serieus uitspraken van hem?
Ja, en ik dacht ook echt dat het niet serieus kon zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Allemaal uit één topicquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebben
Ja, en het is maar een selectiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen dan
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoegquote:
En het is verder echt gewoon een hele aardige gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoeg
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezen
Kree is ook neit altijd even snugger bezig, maar MLIG is echt verstrooid / autist tot tokio
Is natuurlijk al geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dan heeft hij serieus hulp nodig, zo leuk is dat eigenlijk niet.
Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dat heeft ie ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Kree is raar, maar kan nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.
Zoals dat hij het hele begrip van schelden niet snapte.
"Misschien weet je het niet, maar het doet mij pijn als je dat zegt"
Dat is het idee.
"nee nee, je begrijpt het niet, je doet me pijn als je dat zegt, en is niet jouw bedoeling, dat weet ik ook wel"
Dat is juist exact mijn bedoeling..
"maar ik vind dat niet leuk, misschien begrijp je dat niet?"
En zo nog een half uur door.
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog aangeboden toen hem te helpen weer te gaan studeren maar dat was onbegonnen werk. Hij wil niet echt hulp aannemen van wie dan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Zoals koken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kree is raar, maar kan nog wel iets.
Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog haarseks van je tegoed.
Helaas kan ie dat zelf niet zo goed inschattenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.
quote:
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.
Weinig medelijden mee.
quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoek
Klopt. Maar wat kan je meer doen dan advies geven hulp te zoeken en hem proberen te laten inzien dat er iets moet veranderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemen
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.
Niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat kan je meer doen dan advies geven hulp te zoeken en hem proberen te laten inzien dat er iets moet veranderen?
Klinkt naarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog haarseks van je tegoed.
Hoe de F krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet.
Volgende keer dan maar.
Zal ik je volgende keer inwijden in de wereld van haarseks?quote:
Ik 'ken' hem pas van de samenvoeging, maar er zit nog logica in de denkwijze. Al is die soms niet logisch, maar het is te volgen wat hij zegt en zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.
Zoals dat hij het hele begrip van schelden niet snapte.
"Misschien weet je het niet, maar het doet mij pijn als je dat zegt"
Dat is het idee.
"nee nee, je begrijpt het niet, je doet me pijn als je dat zegt, en is niet jouw bedoeling, dat weet ik ook wel"
Dat is juist exact mijn bedoeling..
"maar ik vind dat niet leuk, misschien begrijp je dat niet?"
En zo nog een half uur door.
latin dubstep?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan kun je net zo goed alcholist gaan worden en alleen maar luisteren naar latin-dubstep
Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.quote:
Als ik daar al niet meer om mag lachen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemen
Maar ik ben serieus letterlijk een half uur bezig geweest om het idee van schelden uit te leggen he.. niet overdreven 5 minuten, maar echt een half uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik 'ken' hem pas van de samenvoeging, maar er zit nog logica in de denkwijze. Al is die soms niet logisch, maar het is te volgen wat hij zegt en zo
Het bestaat. Ik ga het niet opzoeken voor je.quote:
Olie bij het gehakt doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.
Ik geniet gewoon van een kaasbolletje met eiersalade en een tomaatje.. zie ik dat nare beeld ineens voorbij komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.
Nee, daar mag jij niet om lachen ja?!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik daar al niet meer om mag lachen..![]()
Er is genoeg hulp geboden, hij vind het heerlijk om te zwelgen in zelfmedelijden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
Drom kon het nog prima hoor, hij kon zo bij het leger des heils enorme maaltijden maken.
Dit dus.quote:
Maar Evie, wil je haarseks hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van een kaasbolletje met eiersalade en een tomaatje.. zie ik dat nare beeld ineens voorbij komen
Weet je wat het is. Eerst wil je wel serieus advies geven, maar op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee en ga je er maar wat om lachen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar mag jij niet om lachen ja?!?![]()
Arme jongenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik ben serieus letterlijk een half uur bezig geweest om het idee van schelden uit te leggen he.. niet overdreven 5 minuten, maar echt een half uur.
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bestaat. Ik ga het niet opzoeken voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |