Mee eens behalve de eerste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Wil je nu dat ik naar vis ruik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun hoofd boven de vis uitsteken
Soms moet je wel even, om adem te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun hoofd boven de vis uitsteken
Vooral in Katwijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Soms moet je wel even, om adem te halen.
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?
Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?
Je bedoelt dat gedeelte over tentakelpron?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier
Dat eerder ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier
De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?
Loka mag dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergeten
Refresh my memory.quote:
Dat geloof ik direct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste
Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka mag dat.
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.
Maar wel geweldig vermaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste
Was geen rel nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel toch
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
[..]
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregen
Een heel dik meisje (daarom walvisgate) vond me leuk.quote:
Zondequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |