Mee eens behalve de eerste.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen

Wil je nu dat ik naar vis ruik?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun hoofd boven de vis uitsteken

Soms moet je wel even, om adem te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen die hun hoofd boven de vis uitsteken

Vooral in Katwijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef twi het volgende:
[..]
Soms moet je wel even, om adem te halen.

Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?

Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er niet een klein relletje met jou?

Je bedoelt dat gedeelte over tentakelpron?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier

Dat eerder ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Relletje...relletje...Meer plaatsvervangende schaamte over puberale geilheid bij de rest van het weldenkend volk hier

De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?

Supersoep vs Mpj was wel een van de lompstequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Barbusse het volgende:
Zoveel rellen zijn er hier toch niet? Of ben ik zo blase dat ik vrijwel niks als rel zie?

Loka mag dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had met niemand ruzie volgens mij. Maar misschien ben ik het selectief vergeten
Refresh my memory.quote:

Dat geloof ik direct.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De meeste rellen zijn ook meer bescheiden zomerbriesjes in een glas water.
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste

Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel tochquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka mag dat.
[..]
Die heisa dat een vriendin aan je ouders had verteld wat je hier allemaal poste. En natuurlijk MLIG.

Maar wel geweldig vermaakquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep vs Mpj was wel een van de lompste

Was geen rel nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was wel zielig voor de betrokkenen waaronder ik maar geen rel toch

Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct.
[..]
Daar heb ik dan weer niks van mee gekregen

Een heel dik meisje (daarom walvisgate) vond me leuk.quote:

Zondequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien

Ik hoop nogsteeds dat zijn hele leven een troll is. Wat een untermensch. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?

Bizar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien

Holy guacamolequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]

Geweldige tijden waren dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]

We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?
quote:oh hey.
over verlatingsangst. als je verl... gaat invullen op paiq bij do's gaat paiq verlatingsangst automatisch aanvullen enzo. ookal doet hij auto aanvullen, je kan beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. irl ook geheim houden.

En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lantquote:

Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamoleDas dan wel weer een leuke nieuwe afslag in de snelweg richting Losertown

Hij had haar ook ontmaagd toch? Succesvolle FOK!hossel is succesvol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg

Oja Lant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg

Aiiiiimadonnaaaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]

Nou heb ik serieus medelijden met die zwangere meid. Of ze nou imaginair is of nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.
Tenzij hij ook DigitalGirl was.

Waarschijnlijk MPJO. Multi Person Jack Off.quote:

Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.quote:

Ik dacht dat ze zwakzinnig was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.

"I told her she was getting weight, then she tried to hit me with a brick. Then she got a boobjob. I should give her a call"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]
jquote:ik ben net naar de huisarts geweest. Daar waren 2 meisjes in de wachtkamer, en 1 jongen.
iedereen zat strak voor zich uit te staren, en toen ging ik een krantje pakken en oprollen en ermee spelen enzo, om relax te lijken.
en toen kreeg ik een beetje drangen om te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 wordt opgeheven", maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
quote:ee zeg, als je een vriendin hebt of iets, dan moet je haar wel laten ademen enzo.
commen knowledge is dat heloef.
quote:ben je gewond?
je hebt toch geen korte slettige rokjes gedragen waar je blaasontsteking van krijgt?
Haarseksquote:geen haarseks gedaan?

MLIG is wel een paar stappen erger als Kree.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.

Dit zijn serieus uitspraken van hem?quote:

Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.

Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zijn serieus uitspraken van hem?

Ja, en ik dacht ook echt dat het niet serieus kon zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Allemaal uit één topicquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken deze niet, maar weet wel dat hij ze heeeeel goed geschreven kon hebben

Ja, en het is maar een selectiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Shiiiiiiit, ik hoop dat de drugs goed vielen dan
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoegquote:

En het is verder echt gewoon een hele aardige gast.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Zelf niet ontmoet, maar anderen wel, en dat zegt al genoeg

Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezen
Kree is ook neit altijd even snugger bezig, maar MLIG is echt verstrooid / autist tot tokio

Is natuurlijk al geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Dan heeft hij serieus hulp nodig, zo leuk is dat eigenlijk niet.

Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:

Dat heeft ie ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:

Kree is raar, maar kan nog wel iets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.
Zoals dat hij het hele begrip van schelden niet snapte.
"Misschien weet je het niet, maar het doet mij pijn als je dat zegt"
Dat is het idee.
"nee nee, je begrijpt het niet, je doet me pijn als je dat zegt, en is niet jouw bedoeling, dat weet ik ook wel"
Dat is juist exact mijn bedoeling..
"maar ik vind dat niet leuk, misschien begrijp je dat niet?"
En zo nog een half uur door.

Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:

Ik heb nog aangeboden toen hem te helpen weer te gaan studeren maar dat was onbegonnen werk. Hij wil niet echt hulp aannemen van wie dan ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Barbusse het volgende:

Zoals koken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kree is raar, maar kan nog wel iets.

Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoekquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog haarseks van je tegoed.

Helaas kan ie dat zelf niet zo goed inschattenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.

quote:
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, hij verkloot het zelf ook hoor.
Weinig medelijden mee.

quote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is zo, ik had er helemaal niet aan gedacht het afgelopen bezoek

Klopt. Maar wat kan je meer doen dan advies geven hulp te zoeken en hem proberen te laten inzien dat er iets moet veranderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemen

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij vindt zelf dat hij het niet nodig heeft. Schijnt zelf besloten te hebben om aan de anti.depr. pillen te gaan enzo.

Niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat kan je meer doen dan advies geven hulp te zoeken en hem proberen te laten inzien dat er iets moet veranderen?

Klinkt naarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog haarseks van je tegoed.

Hoe de F krijg je dat voor mekaar?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet.
Volgende keer dan maar.

Zal ik je volgende keer inwijden in de wereld van haarseks?quote:

Ik 'ken' hem pas van de samenvoeging, maar er zit nog logica in de denkwijze. Al is die soms niet logisch, maar het is te volgen wat hij zegt en zoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb eerder teveel van Kree gelezen.
Zoals dat hij het hele begrip van schelden niet snapte.
"Misschien weet je het niet, maar het doet mij pijn als je dat zegt"
Dat is het idee.
"nee nee, je begrijpt het niet, je doet me pijn als je dat zegt, en is niet jouw bedoeling, dat weet ik ook wel"
Dat is juist exact mijn bedoeling..
"maar ik vind dat niet leuk, misschien begrijp je dat niet?"
En zo nog een half uur door.

latin dubstep?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Dan kun je net zo goed alcholist gaan worden en alleen maar luisteren naar latin-dubstep

Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.quote:

Als ik daar al niet meer om mag lachen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Ongetwijfeld. Maar hij komt dan serieus over als iemand met serieuze problemen. Geen triest dom gozertje ofzo, maar met echte problemen

Maar ik ben serieus letterlijk een half uur bezig geweest om het idee van schelden uit te leggen he.. niet overdreven 5 minuten, maar echt een half uur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik 'ken' hem pas van de samenvoeging, maar er zit nog logica in de denkwijze. Al is die soms niet logisch, maar het is te volgen wat hij zegt en zo

Het bestaat. Ik ga het niet opzoeken voor je.quote:

Olie bij het gehakt doenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.

Ik geniet gewoon van een kaasbolletje met eiersalade en een tomaatje.. zie ik dat nare beeld ineens voorbij komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Maar toen ik het zag moest ik denken aan onze keukenhelden kree en drommel.

Nee, daar mag jij niet om lachen ja?!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik daar al niet meer om mag lachen..![]()
Er is genoeg hulp geboden, hij vind het heerlijk om te zwelgen in zelfmedelijden.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Murdera het volgende:
Drom kon het nog prima hoor, hij kon zo bij het leger des heils enorme maaltijden maken.
Dit dus.quote:
Maar Evie, wil je haarseks hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon van een kaasbolletje met eiersalade en een tomaatje.. zie ik dat nare beeld ineens voorbij komen

Weet je wat het is. Eerst wil je wel serieus advies geven, maar op een gegeven moment ben je daar wel klaar mee en ga je er maar wat om lachen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, daar mag jij niet om lachen ja?!?![]()

Arme jongenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik ben serieus letterlijk een half uur bezig geweest om het idee van schelden uit te leggen he.. niet overdreven 5 minuten, maar echt een half uur.

Gelukkigquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het bestaat. Ik ga het niet opzoeken voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |