Ik hoop nogsteeds dat zijn hele leven een troll is. Wat een untermensch. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?

Bizar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien

Holy guacamolequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Supersoep had de vriendin ingelicht via facebook dat Mpj vreemd ging gaan op een bepaalde avond in die en die stad. Maar mpj is een controlfreak en had dus inlogcodes van zn vriendin en zodoende heeft vriendin bericht nooit gezien

Geweldige tijden waren dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]

We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:58 schreef Barbusse het volgende:
MLIG was toch die user die, toen het nog een enigszins serieus topic over daten was, alleen maar reageerde op alle adviezen met "jamaar mijn leven is kut en dat wil ik niet"?
quote:oh hey.
over verlatingsangst. als je verl... gaat invullen op paiq bij do's gaat paiq verlatingsangst automatisch aanvullen enzo. ookal doet hij auto aanvullen, je kan beter niet op paiq invullen als do heb ik gemerkt. gaat meteen mis enzo. irl ook geheim houden.

En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lantquote:

Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy guacamoleDas dan wel weer een leuke nieuwe afslag in de snelweg richting Losertown

Hij had haar ook ontmaagd toch? Succesvolle FOK!hossel is succesvol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg

Oja Lant.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En Supersoep die vervolgens binnen een jaar ging samenwonen met nymfomaan Lant
Nu zijn ze beide helemaal weg

Aiiiiimadonnaaaaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]

Nou heb ik serieus medelijden met die zwangere meid. Of ze nou imaginair is of nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin was zwanger (knappe meid wel) en sindsdien hebben we hem niet meer gezien.
Tenzij hij ook DigitalGirl was.

Waarschijnlijk MPJO. Multi Person Jack Off.quote:

Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.quote:

Ik dacht dat ze zwakzinnig was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.

"I told her she was getting weight, then she tried to hit me with a brick. Then she got a boobjob. I should give her a call"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Raakbaar en gestoord. De hot-crazy scale is op haar gebasseerd zo'n beetje.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We kunnen een scheurkalender voor op het toilet vullen met fantastische faaluitspraken van MLIG.
16 oktober:
[..]
jquote:ik ben net naar de huisarts geweest. Daar waren 2 meisjes in de wachtkamer, en 1 jongen.
iedereen zat strak voor zich uit te staren, en toen ging ik een krantje pakken en oprollen en ermee spelen enzo, om relax te lijken.
en toen kreeg ik een beetje drangen om te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 wordt opgeheven", maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
quote:ee zeg, als je een vriendin hebt of iets, dan moet je haar wel laten ademen enzo.
commen knowledge is dat heloef.
quote:ben je gewond?
je hebt toch geen korte slettige rokjes gedragen waar je blaasontsteking van krijgt?
Haarseksquote:geen haarseks gedaan?

MLIG is wel een paar stappen erger als Kree.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.

Dit zijn serieus uitspraken van hem?quote:

Dan heb je nog veels te weinig van MLIG gelezenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
MLIG en Kree lijken in mijn ogen altijd enorm veel op elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |