Ow fuck ja, Naatje.quote:
DG was een tarrel aan de vacht van een oeros ja. Kutmongool.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Digitalgirl was toch echt wel de meest vervelende user ever. Dat kan je onmogelijk leuk noemen.
Flepke en Firefly
Dronken meisjes in het park achterlaten
Hij zal zelf ook nog wel ergens hoog scorenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef twi het volgende:
Kunnen we stefanhaan niet weer een keer vragen om verkiezingen te houden?
Haha dan krijg je de myr vote..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef twi het volgende:
Kunnen we stefanhaan niet weer een keer vragen om verkiezingen te houden?
Jammerlijk, dat je je niet zo mooi uit kan drukken als Mystikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow fuck ja, Naatje.
[..]
DG was een tarrel aan de vacht van een oeros ja. Kutmongool.
Denken dat alleen Myr op mij stemtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan krijg je de myr vote..
Maar dan willen we wel op meerdere fronten kunnen stemmen he?!
Lief
Leuk
Lekker
Schattig
Vermakelijk
En dan de goede posts...
Ik win niksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha dan krijg je de myr vote..
Maar dan willen we wel op meerdere fronten kunnen stemmen he?!
Lief
Leuk
Lekker
Schattig
Vermakelijk
En dan de goede posts...
En grootste hosselbaas.quote:
WT kan me wel in slaap sussen met verhalen over toetsenborden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Evie het volgende:
[..]ik geef jou ook het voordeel van de twijfel, maar denk dat WT zn brainpower tegen je gebruikt en van kt moeten we het dan maar even zien he?
![]()
Zeker zeker!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik win niks
[..]
En grootste hosselbaas.
En slechtste hosselbaas.
En beste kroegbaasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik win niks
[..]
En grootste hosselbaas.
En slechtste hosselbaas.
Zienquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT kan me wel in slaap sussen met verhalen over toetsenborden.
KT is een eitje, moet ik uitkijken dat ik hem niet breek.
Lief? Ik doe nog wel zo m'n best met m'n gehaat...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
Nee dat is al je voordeel
Van mij krijg je de lief vote hoor!ssst niet verder vertellen
Dat is er ook zo lief aan jequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Lief? Ik doe nog wel zo m'n best met m'n gehaat...
Dat werkt niet bij mensen die je ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Noob.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Grootste schransbak(maar die win ik wel
)
Lekkerste slakkenbewonderaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste vleesgeworden Nederlandse 6-jes cultuur (AKA Mister Average). Dan kan ik ook eens iets winnen.
Ik zal de stem van Magnetronkoffie krijgen, daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste vleesgeworden Nederlandse 6-jes cultuur (AKA Mister Average). Dan kan ik ook eens iets winnen.
No contest natuurlijk.quote:
Haat over en weer hier. Het voelt weer als vorig jaar .quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zal de stem van Magnetronkoffie krijgen, daar ben ik vrij zeker van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |