Voor minder bak ik hele stapelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een pannenkoek is naar mijn ervaring zo rond de 6-8 euro. En dat zijn gewoon goeie lekkere pannenkoeken
Maar dat komt omdat de coladrinker meestal minder glazen drinkt. Bij een gelijk aantal glazen verdien je meer op colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
In jouw tent ook? Koffie en sterke drank zal het wel goed doen ja, maar een cola drinker zal nooit zo veel opleveren als een bierdrinker op een avond?
Valt wel mee. Je kan gewoon voor twee tientjes uit eten, en dan heb je er ook nog drinken bij. Dan kan ik ook wel voor een tientje bij de Mac halen, maar dat is een stuk minder leuk, en dan ben ik ook nog alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DamnDit is wel erg.
Bij vrienden crashen zondags omdat je geen zin in kopen hebt is wel chil
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.quote:
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de literquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, als een biertje tegenwoordig al bijna ¤1,40 inkoop kost per liter dan is het niet raar dat je ¤2,50 in de kroeg betaalt. Maar jij zal de prijs wel iets beter weten.
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de liter
Omdat heel veel supermarkten bier dumpen tegen te lage prijzen om maar mensen te lokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
Bierman is de grote baas! die doet maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Ze zei net nog 'daten?' tegen mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Dat durf ik tegen jou ook wel te zeggen, jij komt toch niet opdagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Ja, ik dacht dat het een grap was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.quote:
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Net zeg je nog dat ik dik benquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Als dit niet eindigt in stomende seks, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
How you know?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
Ik verwachte een harpoen grap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
I took the high road.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwachte een harpoen grap.
Ssssssst!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kan je nooit van mij gehoord hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kom maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Pas maar op anders ga ik jullie cijfers geven
Doe eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Alsof je dat zou gaan doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Dat werd verdomme wel eens tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
NinjaspoilerJa en op welke plek en om welke titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pinda-naatje > heloef-pindaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Moeten ze eerst nog voor vechten op de camquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en op welke plek en om welke titel.
Digitalgirl was toch echt wel de meest vervelende user ever. Dat kan je onmogelijk leuk noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Als we gaan vechten dan count me inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
quote:
gohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |