quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zie je hoe gezond ik ben, ik ben niet eens meegegaan naar die snackbar.De Halal American Fried Chicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Halal American Fried Chicken?
quote:
RAWRquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:09 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het was in elk geval achterlijk duur én er stonden een bootvracht allochtonen.
Wie zag er het lekkerst uit?quote:
Wil je dat serieus weten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben er een keer binnen geweest, jaar of 7 geleden. Vond het niks.
Maar je zit daar in Klein Gaza, tuurlijk zit het er vol met allochtonen.
[..]
Wie zag er het lekkerst uit?
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die bootvracht staat toch bij iedere KFC?
Best duur hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben een paar maand geleden voor het eerst bij een KFC geweest
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kom uit Katwijk, daar is geen KFC. En daar zijn ook geen allochtonen
Volgens mij in Leiden ook niet, dus ik kom er zelden.
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Wil je dat serieus weten?(wie vond jij?)
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest. Maar dat is ook vooral omdat ik niemand ken die er wil eten.
25 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen in de Kooi, de Merenwijk en Klein Gaza. Jwt.
Maar we hebben geen KFC nee.
[..]
Ik heb het gevoel dat mijn antwoord tegen mij gebruikt gaat worden. Dus ik hou me stil.
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je het gek, met die prijzen. Het is godverdomme niet normaal dat je gewoon 25 euro kwijt bent met z'n 2'en. Al zat ik laatst ook voor zoiets in een knurfterig pannenkoekenhuisje op een druilerige woensdagmiddag.
WAT?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar beter als ik er geen uitspraken over doe
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
25 euro? Jezus.
Ahw, pannenkoekenhuisjes zijn schattig, dat is niet zo erg. Maar fastfood moet niet zo duur zijn.
Meel: 20 cent in de supermarktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Mystikvm het volgende:
Pannenkoekenrestaurants zijn big business. Volgens mij is dat goud geld verdienen.
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meel: 20 cent in de supermarkt
Heel goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, dit was een veredeld bejaarden- en asielcentrum. Zeker als de service gewoon belabberd is. Jammergenoeg ben ik dan te netjes om daar verder niets over te zeggen of weg te lopen.
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik wilde gewoon goedkoop scorenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.
Ow, en het energie verbruik.
Vergeet niet het bier en vooral de cola's waar enorm veel winst op wordt gemaaktquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.
Maar je hebt wel wat meer kosten hequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan nog is de winstmarge op een pannenkoek veel groter dan op een biefstukje. Minder werk om te bereiden, minder afschrijving als het fout gaat en er gaat veel minder over datum. En een locatie kost altijd geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De grootste uitgaven gaan dan ook zitten in het loon van de werknemers en de huur.
Ow, en het energie verbruik.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben niet achterlijk. Ik wilde gewoon goedkoop scoren
Klopt allemaal. Maar het is vaak wel lekker eten daar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan nog is de winstmarge op een pannenkoek veel groter dan op een biefstukje. Minder werk om te bereiden, minder afschrijving als het fout gaat en er gaat veel minder over datum. En een locatie kost altijd geld.
Volgens mij zit ook bij pannenkoeken de winst op de drankjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pak melk, beetje kaas en spek, een chagrijnige puber als personeel en gewoon 12 euro vragen voor zo'n ding. De kassa rinkelt wel met al die vervelende kutkinderen en herkauwende bejaarden die pannenkoeken willen eten maar te lui zijn om die dingen zelf te bakken.
Wat nooit gedacht?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WAT?
[..]
Jeetje.
Ik weet genoeg nu!
Nooit gedacht dit!
Pannenkoeken met bierbeslagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij zit ook bij pannenkoeken de winst op de drankjes. Ik vind zelf 12 euro wel overdreven veel voor een pannenkoek met kaas
.
De pannenkoekenhut die hier zat vroeg zes euro voor een flink belegde giga pannenkoek.
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bent
Net zoals de Mac. Altijd verafschuwen, maar als je zondagavond zonder eten zit ben je maar wat dankbaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef Mystikvm het volgende:
Hierop de Veluwe barst het van de pannenkoekenrestaurants. En ik ga er ook wel eens etenInderdaad erg lekker.
Nederland.quote:Volgens de laatste cijfers die naar de Tweede Kamer zijn gestuurd, werd vorig jaar voor 24.724 telefoonnummers een bevel tot afluisteren gegeven. Het gemiddeld aantal taps per dag bedroeg 2121. Dat is inderdaad bijna evenveel als de 2376 keer dat Amerikaanse rechtbanken in hetzelfde complete jaar 2009 toestemming gaven voor telefoontaps.
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vergeet niet het bier en vooral de cola's waar enorm veel winst op wordt gemaakt
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zoals de Mac. Altijd verafschuwen, maar als je zondagavond zonder eten zit ben je maar wat dankbaar
beide een menu en een snack extra. dan zit je daar al snel aan hoor....quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wtf vreet jjij allemaal als je 25 euro kwijt bent
In jouw tent ook? Koffie en sterke drank zal het wel goed doen ja, maar een cola drinker zal nooit zo veel opleveren als een bierdrinker op een avond?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.
De pannekoek zelf, het ijs, en inderdaad fris en koffie en thee zitten de hoogste marges op
Hmm oke, dan tikt het snel aan ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.
Bij dat pannekoekenhuis was het een pannenkoek met rozijnen en eentje met kaas en spek, met twee glazen chocomel erbij. Dan vind ik meer dan 25 euro gewoon fucking duur, of ben ik dan een vrek?
Precies, als een biertje tegenwoordig al bijna ¤1,40 inkoop kost per liter dan is het niet raar dat je ¤2,50 in de kroeg betaalt. Maar jij zal de prijs wel iets beter weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Streep het bier maar weg, daar word het minste op verdiend in de horeca.
De pannekoek zelf, het ijs, en inderdaad fris en koffie en thee zitten de hoogste marges op
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit eten
8 euro per pannenkoek en dan voor 2.5 per drankje a 4 stuksquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Fred Teeven.quote:
2 pannenkoeken en 2 drankjes. Dus 10 euro voor een pannenkoek en 2,50 voor chocomel. Klinkt redelijk prijzig wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek laatst naar wat kortingsbonnen met wat ik voor 2 personen zou bestellen. Dat kwam uit op twee Zinger-burgers met cola, een emmertje met verschillende kipproducten en drie van die kleine bakjes ijs. Toen dacht ik, laat maar zitten.
Bij dat pannekoekenhuis was het een pannenkoek met rozijnen en eentje met kaas en spek, met twee glazen chocomel erbij. Dan vind ik meer dan 25 euro gewoon fucking duur, of ben ik dan een vrek?
Ik dacht dat jij een vrouw was met een hart van ijs.quote:
anders ken je me even nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vrouw was met een hart van ijs.
Damnquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben decadent. Als ik zonder eten zit bel ik vrienden en dan gaan we uit eten
Voor minder bak ik hele stapelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
Een pannenkoek is naar mijn ervaring zo rond de 6-8 euro. En dat zijn gewoon goeie lekkere pannenkoeken
Maar dat komt omdat de coladrinker meestal minder glazen drinkt. Bij een gelijk aantal glazen verdien je meer op colaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
In jouw tent ook? Koffie en sterke drank zal het wel goed doen ja, maar een cola drinker zal nooit zo veel opleveren als een bierdrinker op een avond?
Valt wel mee. Je kan gewoon voor twee tientjes uit eten, en dan heb je er ook nog drinken bij. Dan kan ik ook wel voor een tientje bij de Mac halen, maar dat is een stuk minder leuk, en dan ben ik ook nog alleen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
DamnDit is wel erg.
Bij vrienden crashen zondags omdat je geen zin in kopen hebt is wel chil
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.quote:
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de literquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Precies, als een biertje tegenwoordig al bijna ¤1,40 inkoop kost per liter dan is het niet raar dat je ¤2,50 in de kroeg betaalt. Maar jij zal de prijs wel iets beter weten.
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inkoop zit een fust op ongeveer 2,70 de liter
Omdat heel veel supermarkten bier dumpen tegen te lage prijzen om maar mensen te lokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
Bierman is de grote baas! die doet maarquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kan maar niet begrijpen dat inkoop duurder is dan in een supermarkt.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Ze zei net nog 'daten?' tegen mijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit altijd iedereen af te kraken en niemand is goed genoeg en je bent fucking dik.
Dat durf ik tegen jou ook wel te zeggen, jij komt toch niet opdagen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Ja, ik dacht dat het een grap was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze zei net nog 'daten?' tegen mij
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.quote:
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Net zeg je nog dat ik dik benquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat het een grap was.
Maar ze wil je bob.Doen! Evie is quite a catch.
[..]
Er is gewoon veel van jou om te knuffelen.
Als dit niet eindigt in stomende seks, weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
How you know?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las net dat Mystik zei dat je wel zelf moet denken dat je een kans hebt, anders is het gedoemd
Maar tering wat is Evie lekker zeg. Echt zwaar onbereikbaar en zóooo sexy. raawrrr
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
Ik verwachte een harpoen grap.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Quite a catch, daarmee bedoelt hij dat je niet binnen te halen bent zonder industrieel verstevigd visnet.
I took the high road.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwachte een harpoen grap.
Ssssssst!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kan je nooit van mij gehoord hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van mensen die op de meet waren
Kom maar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Pas maar op anders ga ik jullie cijfers geven
Doe eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Alsof je dat zou gaan doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]jij!!
![]()
Dat werd verdomme wel eens tijd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:46 schreef Evie het volgende:
[..]gaan ze huilen en vechten... hmz
nice dan gaan ze huilen en vechten
![]()
NinjaspoilerJa en op welke plek en om welke titelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pinda-naatje > heloef-pindaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Moeten ze eerst nog voor vechten op de camquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en op welke plek en om welke titel.
Digitalgirl was toch echt wel de meest vervelende user ever. Dat kan je onmogelijk leuk noemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Relletjes
De Kree-MFN rellen.
De mrk.n-supersoep rel.
De heloef-pinda drama.
DigitalGirl rellen
Als we gaan vechten dan count me inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Moeten ze eerst nog voor vechten op de cam
Een ieder die zich in de top 3 wil werken kan zich ook inschrijven![]()
quote:
gohquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah. Ja. Ik denk niet dat dat gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |