Niet in a good way andersquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
dus krijg ik billekoek? vaker dingen doen die jij niet liked!

luxeprobleemquote:

Dat is erg omdat?quote:

mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eten kunnen kopen is een luxeprobleem?

Zeker een luxeprobleem als je er mee zit dat je 3 van je vrienden recent bent verloren iddquote:
quote:

Verkapte-ik-heb-een-grote-piemel-opmerking.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:55 schreef twi het volgende:
[..]
CondoomsSoortvan, de vuilniszakken waren op.
En nog twee keer nee.

Twi zeurt toch niet over hongerquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleem

Hij zegt toch niet dat hij honger heeft? Hij moet gewoon nog een keer weg om eten te kopen. Dat is geen luxe. Luxe zou zijn als hij zoveel eten had dat hij niet wist wat hij moest eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh zeuren over honger in nederland.. is een luxeprobleem

Dat heb ik altijdquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij honger heeft? Hij moet gewoon nog een keer weg om eten te kopen. Dat is geen luxe. Luxe zou zijn als hij zoveel eten had dat hij niet wist wat hij moest eten.

Hoe is het afvallen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef twi het volgende:
Ik heb honger en weet niet wat ik moet eten.

Je weet dat de mannen die het meeste opscheppen over hun piemel een hele kleine hebben hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte-ik-heb-een-grote-piemel-opmerking.
Valt me van je tegen Twi.

Dan moet je mij daar wel stiekem van op de hoogte brengen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet in a good way anders
Als je fijne billekoek wilt moet je dingen doen die ik toch stiekem wel like![]()

Moet ergens die 180 kilo van onderhoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij eet dan ook alles binnen handbereik.

Komt wel goed!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet je mij daar wel stiekem van op de hoogte brengen!

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij eet dan ook alles binnen handbereik.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik blijf inmiddels alweer gelijk, dat is vooruitgang
Ik weet het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet dat de mannen die het meeste opscheppen over hun piemel een hele kleine hebben hè?
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Moet ergens die 180 kilo van onderhouden

Zie je hoe gezond ik ben, ik ben niet eens meegegaan naar die snackbar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Afgelopen meet in de snackbar was ik even bang dat je ons op ging eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |