Voel de liefde..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
No contest natuurlijk.
[..]
Haat over en weer hier. Het voelt weer als vorig jaar .
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan ben jij op afstand een van de onbereikbare![]()
![]()
Heb je ook nog een vote
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.
Ik vind het zo knap hoe jij mensen doorzietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem is Barbusse gewoon een puisterig autistje die in Flevoland één grote muur heeft met punaises, plaatjes en een rood bolletje wol als ruggesteun om zijn verhaal van een hete pakmans op Malta met een online-poker carriere overeind te kunnen houden.
Verhaal komt me deels bekend voorquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik niet hoor.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je proberen te missen. Wie ben jij ook alweer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Vanaf morgen ben ik er niet meer.. Gedwongen eftelingbezoek met krijsende, zeurende jong. Overlevingskans is minimaal.
Was jij die chick van Roy?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Vanaf morgen ben ik er niet meer.. Gedwongen eftelingbezoek met krijsende, zeurende jong. Overlevingskans is minimaal.
Treffend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je proberen te missen. Wie ben jij ook alweer?
Het internet is net als het verre oosten zeker? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja!
Sorry voor de verwarring.
equals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |