Arme vrouwenquote:
Nee, ze heeft vast een vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meestal al als ik bijv. een vriend wil meevragen naar een film of een feest "nee die kan toch niet joh" en bij versieren duiken er nog meer doemscenario op.
Ahhhquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dunno, sommige opmerkingen die als grapje zijn bedoeld komen toch anders aan.
Maar daar wil je ook geen seks mee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Statistisch gezien zou homoseksualiteit in deze aantallen toenemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de pil was kon ik huilen om de kleinste kutdingen.
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar wil je ook geen seks mee hebben
Ahwquote:
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
[..]
Ahhh
Knuffeltijd?
Knuffeltijd.
Had ik 'm weer? Ik had het niet eens door, ik zat ergens anders.quote:
Tussen vreemden en mensen die ik vertrouw zit nog een heel grijs gebiedquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.Dan slik ik het wel even in.
hij pist uit zijn bek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
Hahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij pist uit zijn bek.
This is a Chinese softshell turtle. It pees out of it's mouth. That's nasty. It's being studying extensively by a Singaporean researcher named Shit Fun Chew, which the article I read made a big deal about as an example of nominative-determinism (your name dictates what you do in life), even though the turtle only PEES out of its mouth. Come on guys, maybe if it went number two that would actually make sense. Her name's not Urine Fun Gargle.
Omdat jij het vreemd en lelijk vindtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden gewoon moeten afsterven.
Aan die laatste twee kan je wat doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.
Gezellig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Maandag-praat-elkaar-de-put-in avondje hier?
Ik was er bijna uit trap me alsjeblieft terugquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Nee, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Ja, dat ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.
Het is allemaal normale gedachtegang qua angststoornis dan weliswaar.
Ik herken het en heb dat zelf ook.
Na iets van week geleden is het weer helemaal terug bij af op dat gebied.
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja, ervaringen uit het verleden he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.
Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.quote:
Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?
[..]
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?
[..]
Ja, ervaringen uit het verleden he?
Ah, ff kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik ben vrolijk.
M'n site weer geupdate en morgen beginnen met een nieuw schilderij.
Goedzo!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn marketing toch maar afgemaakt.
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij het vreemd en lelijk vindt?
Opdracht van m'n oom, zijn drie pony'squote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ff kijken.
Wat wordt het onderwerp?
Duidelijk.quote:
Haha ik lees nu pas dat hij uit zijn mond plast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.
Wil je de link ff DM'en.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Opdracht van m'n oom, zijn drie pony's.
Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselen.
Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?
Doe ik. Ik ben benieuwd of je de update zietquote:
Dat durf ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?
[..]
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?
Je had gewoon moeten zeggen: Hoi, ik ben Samzz. Wil je me nakend zien?
Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschienquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat win ik als ik het zie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Doe ik. Ik ben benieuwd of je de update ziet. Is maar klein en op twee pagina's
.
Op een papiertje schrijven en laten zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Dat zou ik echt nooit nooit nooit zeggen tegen een man
.
De een na laatste gaat bijna nooit meer in me om "eerder ze wil je niet met je schele kop"quote:Op [m
[b]Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan die laatste twee kan je wat doen
Kloon, woon je bij Arnhem in de buurt toevallig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschien
Maar ik heb het eigenlijk erg druk de laatste tijd, dus ik weet niet of ik tijd heb
Jawel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
.
Nope, utrechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kloon, woon je bij Arnhem in de buutr toevallig?
In de sex sc is een meet de 26e geloof ik. Daar zou je wel heen kunnen...al bedenk ik me dat er van dit topic nauwelijks iemand heen gaatquote:
Niksquote:
Ook dat durf ik niet, denk ik... Is nooit in me opgekomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op een papiertje schrijven en laten zien
Nee.quote:
Nee ik heb mijn uiterlijk meequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De een na laatste gaat bijna nooit meer in me om "eerder ze wil je niet met je schele kop"
Tsja en aan dat laatste kan ik niks doen.
gewoon aan een ander vragen of hij/zij voor jou kan vragen of die gozer die je wilt hosselen, jou wilt hosselen. De rest gaat vanzelfquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat durf ik niet, denk ik... Is nooit in me opgekomen.
Hoe omslachtig het ook klinkt, dat zou best kunnen werkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon aan een ander vragen of hij/zij voor jou kan vragen of die gozer die je wilt hosselen, jou wilt hosselen. De rest gaat vanzelf
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.
Alles deed en doe ik voor haar, probeer dingen altijd leuk te maken iedere keer als ik haar zag (bijv iets lekker kopen of bakken voor d'r etc)
Altijd rekening houden met haar wensen, incl. haar wens om het uit te maken, tijdelijk volgens haar eigen woorden, omdat ze nu in een jaar zit waarin nogal veel gebeurt qua studie en dingen als rijbewijs lessen etcetc.
Maar niet lang erna, of eigenlijk meteen, is het complete emotionele disconnectie of hoe je zoiets moet omschrijven, vanaf haar kant.
En dat vind ze dan normaal want hey "break/het is uit".
I dunno misschien zie ik het verkeerd of vertel ik niet genoeg voor het complete plaatje dat nodig is om zulks gedrag te beoordelen, maar ik ga er alleen maar "waardeloosheid" over mezelf van voelen.
Ik word er immers al niet mooier op met een nogal ernstige huidziekte die ik sinds een jaar geleden zeer rap ontwikkeld heb.
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?
Ze zijn er regelmatig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschien
Maar ik heb het eigenlijk erg druk de laatste tijd, dus ik weet niet of ik tijd heb
Mijn agenda loopt ook aardig vol de laatste tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.
Sterkte iig.
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
[..]
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
Beter dan levend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.
En ik maar moeilijk doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wij iedere keer maar hopen op jou. Maar je was er nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zal vast wel een keer kunnen zou je zeggen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
If we have to stare into the abyss, bring a flashlightquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitje. If you know what I mean.
Nee, ik weet niet wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wil je me dood hebben of zo
!?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.quote:
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
quote:
Laat mij mijn fetisj hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
Ik denk dat hij geen tegenstand wil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je me dood hebben of zo
!?
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Ik wil niemand aan het huilen maken met mijn bierbuik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben.
In before: ik ga er graag op liggen met mijn lichaam hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Ik vind het vooralsnog geen gezichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Oh god, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebben
Nee, het is niet erg classy.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog geen gezicht.
[..]
Oh god, ja.
Vergeet de Nike Air maxjes nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
Twi en ik zijn gewoon volgers van de laatste trends.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myst is vandaag in twi-modus opgestart?
Getekende wenkbrauwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
make up verwijder doekjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik ga serieus een keertje stappen met een gum op zak.
bijtekenen of getekende.. big differencequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik zou een wattenschijfje met een beetje make-up remover nemen en het er in een beweging langs vegenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
bijtekenen of getekende.. big difference
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
Wel last van al die mocro's die mij willen klappen, maar dat moet ik er maar voor over hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
make up verwijder doekje
Dat is serieus een vet plan![]()
Neequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik heb genoeg wenkbrauw gelukkigquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Bijtekenen is mooi
. En ik doe het maar een heel klein beetje, alleen de lichte haartjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Ik ook. Alleen zijn ze best wel licht, want blondquote:
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Maar die bedoelde ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig heb ik nog wel een beetje smaak.
Greppelsletquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!
Lekkah tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je verzamelt het allemaal in je unibrow
Weet ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik dus.Bijtekenen is niet erg, nee. Ik doe het zelf niet, te veel werk.
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik.
Oh, paar seconden en het is klaar bij mij.
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervangingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Donders ik dacht even dat jij knettersk was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik sla een paar paginas over.. what the hell
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet zeggen dat de wenkbrauwen, mits niet getatoeëerd of getekend, mij nog nooit opgevallen zijn
Veel is het sowieso niet ... Het voelt ook niet lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervanging
Incl resetknop daarbovenop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?
Ik hoef sowieso geen curryvretersquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Indisch? Kijk hier deze man met VOC-mentaliteitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik iedere dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstaptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op ons kantoor werkt er 1, die is echt bloedmooi.
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze hork weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Wahaha die stapt de Ganges echt niet in al kreeg ze een koe cadeauquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere dag. Maar dat is omdat SPF factor 15
.
Ik lieg, bijna iedere dag.
touchéquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.
Oh, dat heb ik niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.Soms denk ik wel: "Meid, doe op z'n minst een beetje mascara op". Maar vaak zit dat er ook niet in.
Slaap wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
touché
Nu bedtijd. Goedenavond allemaal.
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!
En wat nu als je beide bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Godver, echt, PRECIES die figuren dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens. Maar wel altijd een laagje factor 15 ivm m'n huid
.
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.quote:
Orcen die zich opmakenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je.
Couldn't keep me from tryingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, echt, PRECIES die figuren dus
Ik doe het ook niet altijd, hoor. Als ik eventjes naar de winkel moet, of zo, dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk.Heeft ook n andere reden.
Noem je me nu een orcquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stondquote:
Het was niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stond?
Jij hebt mij echt nog nooit gezien hequote:
Wellesquote:
Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mij echt nog nooit gezien he.
Tell us.quote:
Dat is hoe ik rol. Helaas.quote:
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatiequote:
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
Daarom had ik het ook weggehaaldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Wanneer is die?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?
Niet waardig genoeg of niet aardig genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waardig genoeg om te laten staan
Waarom is dat bijna onmogelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
twi pisjongquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.quote:
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Ik dacht t zelfde!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
Ow oopsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potter.
Sterf lekker ofzoquote:
Shakespeariaans gewauwel. Toch heb ik alle boeken gelezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezenquote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezen. En nog verslind ik ze. Je wilt ook niet weten hoe mijn exemplaren eruit zien...
quote:
* Fera leent boeken uit.quote:
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ook d Harry Potter memes zijn tof.
quote:
Whut, whut, whuuutquote:
Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.
Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?
quote:
quote:
Goed om toch nog maar even bevestigd te zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.
[..].
Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om toch nog maar even bevestigd te zienMaar laat ik het eens omdraaien, aangezien ik nu al weet wat er onder andere op je leeslijstje staat: wat zijn nou films die volgens jou dan niet te missen zijn?
Verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer
Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanradenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?
Want dat zijn sowieso Lord of the Rings en straks the Hobbit.
Misschien een huisarts bezoeken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens
Oh zo... Dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanraden
Pas daarmee op, Sint. U moet straks nog wel de daken op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens
ja al eens gedaan, hartslag was normaalquote:
Hmmm, vervelend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja al eens gedaan, hartslag was normaalEn bloed ook
Ik heb last van hardcorequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, vervelend.Dan weet ik het ook niet meer.
Lord of the Rings heb ik dan weer wel gezien, ja. Over twee weken sta ik in ieder geval vooraan in rij voor de nieuwe Bond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo... Dat zijn er nogal wat.
Als eerste komen Lord of the Rings, Reservoir Dogs en Requiem for a Dream in mijn gedachten. Maar ik vind zoveel films mooi.
Atonement en the Notebook, bijvoorbeeld. Of alle Batman films, alle X-Men films, Pan's Labyrinth...
Ik ben ook een neuroot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn
Niet iedere keer zelf de amandelstaaf testen, hè?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn
Laat je testen op ademhalingsproblemen. Maat van mij had daar ook last van, bleek het een vorm van astma te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer
Jawel hoor, altijd op tijd, altijd werk afquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot.Maar dat heeft eigenlijk geen voordelen.
De nieuwe Bond interesseert me vrij weinig. Safety not guaranteed is ook een goede filmquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lord of the Rings heb ik dan weer wel gezien, ja. Over twee weken sta ik in ieder geval vooraan in rij voor de nieuwe Bond.
Ik rook me wel suf, kan het ook wel zijn. Ik had zo'n klein testje met zo'n typisch dokter ademhoor ding (naam vergetenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Laat je testen op ademhalingsproblemen. Maat van mij had daar ook last van, bleek het een vorm van astma te zijn.
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik hier nog niet veel mensen tegen ben gekomen die zich er wel bijzonder voor interesserenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nieuwe Bond interesseert me vrij weinig. Safety not guaranteed is ook een goede film.
De eerste reviews voor Skyfall zijn goed tot zeer goed. Ik ga hem de 26e in ieder geval kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
De nieuwe Bond interesseert me vrij weinig. Safety not guaranteed is ook een goede film.
Stethoscoop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik rook me wel suf, kan het ook wel zijn. Ik had zo'n klein testje met zo'n typisch dokter ademhoor ding (naam vergeten) en dat was ook normaal. Maar das ook een momentopname
Bond roeleertquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik hier nog niet veel mensen tegen ben gekomen die zich er wel bijzonder voor interesseren
Maar die andere zal ik dan onthouden.
gewoon soms ineens, het valt me soms ook niet op denk ik, of het is echt meestal als ik in bed lig zoals nuquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stethoscoop?
Hmm, ja, momentopname zegt dan natuurlijk niet zo heel veel. Heb je het ook bepaalde moment of at random?
Ik heb ze allemaal gezien. Maar ik vind ze eigenlijk steeds minder worden...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik hier nog niet veel mensen tegen ben gekomen die zich er wel bijzonder voor interesseren
Maar die andere zal ik dan onthouden.
Bizar, die maat van mij kon er echt een vinger opleggen, hij had het vaak op momenten dat er net gerookt was in een ruimte (bijvoorbeeld).quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon soms ineens, het valt me soms ook niet op denk ik, of het is echt meestal als ik in bed lig zoals nu
Ik denk dat het ook meer opvalt dan omdat ik dan op mijn buik ligtquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bizar, die maat van mij kon er echt een vinger opleggen, hij had het vaak op momenten dat er net gerookt was in een ruimte (bijvoorbeeld).
Terwijl je in bed juist ontspannen ligt, lijkt mij dan.
Ben je aan het malen, als je in bed ligt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gewoon soms ineens, het valt me soms ook niet op denk ik, of het is echt meestal als ik in bed lig zoals nu
Knel je je armen niet af dan? Dat heeft mijn vrouw (die ligt ook op haar buik) en die heeft 's ochtends nog wel eens een paar armen die ze amper kan bewegen (quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook meer opvalt dan omdat ik dan op mijn buik ligt
Als je Brosnan beter vond dan Craig, is er bijna geen redding meer mogelijk, neequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal gezien. Maar ik vind ze eigenlijk steeds minder worden...
Ben superbenieuwd in ieder geval, Casino Royale was supertof. Maar ik vind de meeste dan ook tof, dus erg objectief ben ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je ben één van de eersten
En ik heb de reviews ook gelezen, ja. Goed nieuws.
Niet perse beter. Ik heb gewoon helemaal niks met Craig. Echt helemaal niks.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je Brosnan beter vond dan Craig, is er bijna geen redding meer mogelijk, nee
Qua beste hoef je alvast niet meer gered te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse beter. Ik heb gewoon helemaal niks met Craig. Echt helemaal niks.
Moore was imo de beste Bond.
Ik ken het. Ook ooit lid geweest van de landelijke fanclubs?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben superbenieuwd in ieder geval, Casino Royale was supertof. Maar ik vind de meeste dan ook tof, dus erg objectief ben ik niet
Je bent het met me eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Qua beste hoef je alvast niet meer gered te worden
Dat is nieuw. De meeste mensen zien Connery als de ultieme Bondquote:
Nee, zover ging ik nog net nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:05 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken het. Ook ooit lid geweest van de landelijke fanclubs?
Connery.quote:
Zo ongeveer alles bracht meer op dan verwacht. Waar doen ze het van?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zover ging ik nog net nietAlhoewel ik wel heel erg zat te twijfelen om naar de veilig te gaan laatst, waar je allerlei Bond memorablia tegen te hoge prijzen kon kopen
Ja, dat dacht ik wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eén 'r'
En inderdaad, de meeste mensen wel, ja. Ik dan toevallig niet
Maar was hij dat wel...?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Connery.
Craig voldoet qua karakter het meest aan de Bond die Fleming beschreef. Connery is natuurlijk archetype Bond en zo populair omdat hij de eerste was.
Daar ben ik het natuurlijk ook meteen mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel.
Ik vind het wel heel tof dat de James Bond reeks/serie al zo fucking lang loopt en succesvol is.
Potjandorie, toch een geschiedenislesjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste? Technisch gezien niet. Dan kom je bij Barry Nelson uit.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste? Technisch gezien niet. Dan kom je bij Barry Nelson uit.
Nee, maar dat was een TV film dacht ik.quote:
Nou ja, niet echt, want dat wist ik alquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potjandorie, toch een geschiedenislesje
Kun je nog zo'n geschiedenislesje aan?quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kun je nog zo'n geschiedenislesje aan?
Het was inderdaad een TV-film, en Nelson was een veramerikaanste Bond met als bijnaam, hou je vast, "Card Sense Jimmy Bond".
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?quote:
Welterusten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
Ik ben d'r weg van.Slaap lekker iedereen.
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?
Wat kun je nog meer voor trucjes?
Toevallig had ik het laatst met een vriend over James Bond en toen hebben we het opgezocht. Vandaar dat ik het weet. Wel echt toeval, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?
Wat kun je nog meer voor trucjes?
Ik wilde net gaan typen dat het vermoorden van het topic niet echt het soort trucje was waar ik op hoopte...maar dat was dan ook meer mijn eigen werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toevallig had ik het laatst met een vriend over James Bond en toen hebben we het opgezocht. Vandaar dat ik het weet. Wel echt toeval, hoor.
Meh... Doe dat maar morgen. Ik wil zo eigenlijk slapenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen dat het vermoorden van het topic niet echt het soort trucje was waar ik op hoopte...maar dat was dan ook meer mijn eigen werk![]()
Ik zou bijna zo gek zijn om je kennis nog eens te testen. Kijken hoeveel je nog meer toevallig weet
Och, ik kan ook eens kijken of ik je ook op andere dingen kan testen, natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh... Doe dat maar morgen. Ik wil zo eigenlijk slapen.
En zoveel weet ik niet, hoor. En al helemaal niet van James Bond.
Klinkt bekend. En ik ga het ook gewoon doen, binnenkortquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik alleen maar de films nog een keer zien
Je test maar een eind wegquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, ik kan ook eens kijken of ik je ook op andere dingen kan testen, natuurlijk
Maar ik hou je wel aan morgen dan
Mijn hopes op goede antwoorden, neem ik dan maar aan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je test maar een eind weg. Just don't get your hopes up.
Tijd om te slapen.
Met een vodka martini erbij natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Klinkt bekend. En ik ga het ook gewoon doen, binnenkort
Dan maar een Lelijke Eend...ook toepasselijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een vodka martini erbij natuurlijkDe Aston is een beetje te prijzig, en tja, rijden met drank op terwijl je film kijkt...
![]()
Trusten Capstanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:56 schreef Capstan het volgende:
Arm topic...het was een ongelukje, echt waar
Maar toch kom ik nog even netjes welterusten zeggen. Welterusten
De teringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Record in snel opstaan. Binnen 20 min vanuit bed in rijdende trein
Dat is wel erg snel, die tijd gebruik ik alleen al om te douchenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Record in snel opstaan. Binnen 20 min vanuit bed in rijdende trein
Morgen Rivalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, die tijd gebruik ik alleen al om te douchen
En Vinniequote:
Koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen Rival
[..]
En Vinnie
Lekker, ben net wakker. Straks even douchen en omkleden en scheren. Net koffie op en gegeten.quote:
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker. Nog wel in bed blijven liggen tot iets voor 7 en toen er maar eens uit richting werkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker, ben net wakker. Straks even douchen en omkleden en scheren. Net koffie op en gegeten.
En dat in een half uur!![]()
hoelaat ga je dan slapen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker.
Ik ben echt geen ochtendmensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker. Nog wel in bed blijven liggen tot iets voor 7 en toen er maar eens uit richting werk
Geen idee hoe laat het gisteravond is geworden. Tussen 12 en 1 denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben echt geen ochtendmens
Weet ik niet, maar ik denk dat het bijna hetzelfde smaakt als normale koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hi!
is dat nou eigenlijk een beetje te zuipen?
ja rond die tijd ga ik ook meestal slapen, ik zal echt nooit wakker worden voordat de wekker om 7 uur gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat het gisteravond is geworden. Tussen 12 en 1 denk ik.
Ik normaal ook niet, maar vandaag dus welquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:39 schreef rival het volgende:
[..]
ja rond die tijd ga ik ook meestal slapen, ik zal echt nooit wakker worden voordat de wekker om 7 uur gaat
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huge fail
Metro schrijft over Tim Burtons film "the corps bright" i.p.v. "the corps bride"
Metro.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huge fail
Metro schrijft over Tim Burtons film "the corps bright" i.p.v. "the corps bride"
Nee. Metro is van De Telegraaf tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 09:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu.nl.
Zijn we gewoon random media aan het opnoemen?
Ben je in ieder geval samen binnen met pleinvrees.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren waren we toch tot de conclusie gekomen dat we allemaal mensenschuwe autistische binnenzitters zijn met pleinvrees.
Niets te verliezen.
Jajaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:36 schreef Myraela het volgende:
Gisteren waren we toch tot de conclusie gekomen dat we allemaal mensenschuwe autistische binnenzitters zijn met pleinvrees.
Niets te verliezen.
Discworld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:23 schreef Barbusse het volgende:
Koelen plaatjen Mur, gij vuige experiment-aap.
Dat ken ik nietquote:
Die schrijver ken ik dan weer wel. Alhoewel, nooit wat van hem gelezen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.terrypratchettbooks.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |