Hoe omslachtig het ook klinkt, dat zou best kunnen werkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon aan een ander vragen of hij/zij voor jou kan vragen of die gozer die je wilt hosselen, jou wilt hosselen. De rest gaat vanzelf
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.
Alles deed en doe ik voor haar, probeer dingen altijd leuk te maken iedere keer als ik haar zag (bijv iets lekker kopen of bakken voor d'r etc)
Altijd rekening houden met haar wensen, incl. haar wens om het uit te maken, tijdelijk volgens haar eigen woorden, omdat ze nu in een jaar zit waarin nogal veel gebeurt qua studie en dingen als rijbewijs lessen etcetc.
Maar niet lang erna, of eigenlijk meteen, is het complete emotionele disconnectie of hoe je zoiets moet omschrijven, vanaf haar kant.
En dat vind ze dan normaal want hey "break/het is uit".
I dunno misschien zie ik het verkeerd of vertel ik niet genoeg voor het complete plaatje dat nodig is om zulks gedrag te beoordelen, maar ik ga er alleen maar "waardeloosheid" over mezelf van voelen.
Ik word er immers al niet mooier op met een nogal ernstige huidziekte die ik sinds een jaar geleden zeer rap ontwikkeld heb.
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Dat zou ik echt nooit nooit nooit zeggen tegen een man
.
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?
Ze zijn er regelmatig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschien
Maar ik heb het eigenlijk erg druk de laatste tijd, dus ik weet niet of ik tijd heb
Mijn agenda loopt ook aardig vol de laatste tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.
Sterkte iig.
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
[..]
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
Beter dan levend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.
En ik maar moeilijk doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wij iedere keer maar hopen op jou. Maar je was er nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zal vast wel een keer kunnen zou je zeggen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
If we have to stare into the abyss, bring a flashlightquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitje. If you know what I mean.
Nee, ik weet niet wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wil je me dood hebben of zo
!?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.quote:
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
quote:
Laat mij mijn fetisj hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
Ik denk dat hij geen tegenstand wil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je me dood hebben of zo
!?
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Ik wil niemand aan het huilen maken met mijn bierbuik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben.
In before: ik ga er graag op liggen met mijn lichaam hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Ik vind het vooralsnog geen gezichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Oh god, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebben
Nee, het is niet erg classy.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog geen gezicht.
[..]
Oh god, ja.
Vergeet de Nike Air maxjes nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
Twi en ik zijn gewoon volgers van de laatste trends.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myst is vandaag in twi-modus opgestart?
Getekende wenkbrauwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |