Arme vrouwenquote:
Nee, ze heeft vast een vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meestal al als ik bijv. een vriend wil meevragen naar een film of een feest "nee die kan toch niet joh" en bij versieren duiken er nog meer doemscenario op.
Ahhhquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dunno, sommige opmerkingen die als grapje zijn bedoeld komen toch anders aan.
Maar daar wil je ook geen seks mee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Statistisch gezien zou homoseksualiteit in deze aantallen toenemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de pil was kon ik huilen om de kleinste kutdingen.
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar wil je ook geen seks mee hebben
Ahwquote:
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
[..]
Ahhh
Knuffeltijd?
Knuffeltijd.
Had ik 'm weer? Ik had het niet eens door, ik zat ergens anders.quote:
Tussen vreemden en mensen die ik vertrouw zit nog een heel grijs gebiedquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.Dan slik ik het wel even in.
hij pist uit zijn bek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
Hahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij pist uit zijn bek.
This is a Chinese softshell turtle. It pees out of it's mouth. That's nasty. It's being studying extensively by a Singaporean researcher named Shit Fun Chew, which the article I read made a big deal about as an example of nominative-determinism (your name dictates what you do in life), even though the turtle only PEES out of its mouth. Come on guys, maybe if it went number two that would actually make sense. Her name's not Urine Fun Gargle.
Omdat jij het vreemd en lelijk vindtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden gewoon moeten afsterven.
Aan die laatste twee kan je wat doenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.
Gezellig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Maandag-praat-elkaar-de-put-in avondje hier?
Ik was er bijna uit trap me alsjeblieft terugquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Nee, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef AirwiN het volgende:
Ja, dat ook.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.
Het is allemaal normale gedachtegang qua angststoornis dan weliswaar.
Ik herken het en heb dat zelf ook.
Na iets van week geleden is het weer helemaal terug bij af op dat gebied.
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja, ervaringen uit het verleden he?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.
Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.quote:
Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?
[..]
Waarom heb je me niet gehosseld dan toen je me zag?
[..]
Ja, ervaringen uit het verleden he?
Ah, ff kijken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Samzz het volgende:
Nee, hoor. Ik ben vrolijk.
M'n site weer geupdate en morgen beginnen met een nieuw schilderij.
Goedzo!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn marketing toch maar afgemaakt.
Ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat jij het vreemd en lelijk vindt?
Opdracht van m'n oom, zijn drie pony'squote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ff kijken.
Wat wordt het onderwerp?
Duidelijk.quote:
Haha ik lees nu pas dat hij uit zijn mond plast.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.
Wil je de link ff DM'en.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
Opdracht van m'n oom, zijn drie pony's.
Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom post je foto's van mijn pener dat is privé.
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieve schat, je weet toch dat ik absoluut niet kan hosselen.
Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Wat is er vorige week gebeurd dan?
Doe ik. Ik ben benieuwd of je de update zietquote:
Dat durf ik nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kloon, wanneer kom je weer eens naar een meet dan jong?
[..]
Hoezo kunnen vrouwen niet hosselen dan?
Je had gewoon moeten zeggen: Hoi, ik ben Samzz. Wil je me nakend zien?
Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschienquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat win ik als ik het zie?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
Doe ik. Ik ben benieuwd of je de update ziet. Is maar klein en op twee pagina's
.
Op een papiertje schrijven en laten zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat durf ik niet. Dat zou ik echt nooit nooit nooit zeggen tegen een man
.
De een na laatste gaat bijna nooit meer in me om "eerder ze wil je niet met je schele kop"quote:Op [m
[b]Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan die laatste twee kan je wat doen
Kloon, woon je bij Arnhem in de buurt toevallig?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschien
Maar ik heb het eigenlijk erg druk de laatste tijd, dus ik weet niet of ik tijd heb
Jawel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
.
Nope, utrechtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kloon, woon je bij Arnhem in de buutr toevallig?
In de sex sc is een meet de 26e geloof ik. Daar zou je wel heen kunnen...al bedenk ik me dat er van dit topic nauwelijks iemand heen gaatquote:
Niksquote:
Ook dat durf ik niet, denk ik... Is nooit in me opgekomenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op een papiertje schrijven en laten zien
Nee.quote:
Nee ik heb mijn uiterlijk meequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
De een na laatste gaat bijna nooit meer in me om "eerder ze wil je niet met je schele kop"
Tsja en aan dat laatste kan ik niks doen.
gewoon aan een ander vragen of hij/zij voor jou kan vragen of die gozer die je wilt hosselen, jou wilt hosselen. De rest gaat vanzelfquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook dat durf ik niet, denk ik... Is nooit in me opgekomen.
Hoe omslachtig het ook klinkt, dat zou best kunnen werkenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
gewoon aan een ander vragen of hij/zij voor jou kan vragen of die gozer die je wilt hosselen, jou wilt hosselen. De rest gaat vanzelf
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nou ja ik ben er 3 jaar voor iemand geweest, van gehouden en nog steeds.
Alles deed en doe ik voor haar, probeer dingen altijd leuk te maken iedere keer als ik haar zag (bijv iets lekker kopen of bakken voor d'r etc)
Altijd rekening houden met haar wensen, incl. haar wens om het uit te maken, tijdelijk volgens haar eigen woorden, omdat ze nu in een jaar zit waarin nogal veel gebeurt qua studie en dingen als rijbewijs lessen etcetc.
Maar niet lang erna, of eigenlijk meteen, is het complete emotionele disconnectie of hoe je zoiets moet omschrijven, vanaf haar kant.
En dat vind ze dan normaal want hey "break/het is uit".
I dunno misschien zie ik het verkeerd of vertel ik niet genoeg voor het complete plaatje dat nodig is om zulks gedrag te beoordelen, maar ik ga er alleen maar "waardeloosheid" over mezelf van voelen.
Ik word er immers al niet mooier op met een nogal ernstige huidziekte die ik sinds een jaar geleden zeer rap ontwikkeld heb.
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stokje wanneer gaan wij weer eens meeten?
Ze zijn er regelmatig!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als er weer eens een is misschien
Maar ik heb het eigenlijk erg druk de laatste tijd, dus ik weet niet of ik tijd heb
Mijn agenda loopt ook aardig vol de laatste tijdquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een reden om even lekker te balen.
Sterkte iig.
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
[..]
Pfoe. Goeden vraag. Ik moet ook nog Flips meeten, naar het LFF, en mijn werk en studie doen. Ik zal eens zien wanneer ik tijd heb.
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je mij wilt hosselen, is een navel truitje vaak voldoende.
Beter dan levend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nog niet dood gevonden worden in een navel truitje.
En ik maar moeilijk doen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wij iedere keer maar hopen op jou. Maar je was er nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi zo, ik zal vast wel een keer kunnen zou je zeggen
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
If we have to stare into the abyss, bring a flashlightquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jou beland ik graag nog eens vlakbij een put. In de goot na een avondje whiskey, sigaren en vrouwen zeg maar.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel dood willen vinden in een naveltruitje. If you know what I mean.
Nee, ik weet niet wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wil je me dood hebben of zo
!?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.quote:
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
quote:
Laat mij mijn fetisj hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf compleet voor schut zet.
Ik denk dat hij geen tegenstand wil.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat je bedoelt. Wil je me dood hebben of zo
!?
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom heb ik ze ook niet aan. Maar ik vind ze bij vrouwen met een platte buik ook verschrikkelijk.
Ik wil niemand aan het huilen maken met mijn bierbuik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Laat mij mijn fetisj hebben.
In before: ik ga er graag op liggen met mijn lichaam hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Ik vind het vooralsnog geen gezichtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd, ze kunnen het wel beter hebben.Maar ik stop mijn buik het liefste weg.
Oh god, jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vooral als ze ook nog zo'n kitscherige navelpiercing hebben
Nee, het is niet erg classy.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vooralsnog geen gezicht.
[..]
Oh god, ja.
Vergeet de Nike Air maxjes nietquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Mystikvm het volgende:
Eroverheen natuurlijk een paars Adidasvestje, een zuurstokroze legging aan, oorbellen als hoepels en een Blackberry in de hand.
Twi en ik zijn gewoon volgers van de laatste trends.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myst is vandaag in twi-modus opgestart?
Getekende wenkbrauwenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bijquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
En de plamuurlaag, vieze, roze lipgloss en zware oog make-up.
O, en getekende wenkbrauwen.
make up verwijder doekjequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik ga serieus een keertje stappen met een gum op zak.
bijtekenen of getekende.. big differencequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik zou een wattenschijfje met een beetje make-up remover nemen en het er in een beweging langs vegenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Truequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
bijtekenen of getekende.. big difference
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook roze lipgloss/lippenstift en teken m'n wenkbrauwen bij!
Wel last van al die mocro's die mij willen klappen, maar dat moet ik er maar voor over hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
make up verwijder doekje
Dat is serieus een vet plan![]()
Neequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij scheert toch niet je wenkbrauwen helemaal af en zet er dan een dun, zwart lijntje voor in de plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |