Arme vrouwenquote:
Nee, ze heeft vast een vriend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het meestal al als ik bijv. een vriend wil meevragen naar een film of een feest "nee die kan toch niet joh" en bij versieren duiken er nog meer doemscenario op.
Ahhhquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dunno, sommige opmerkingen die als grapje zijn bedoeld komen toch anders aan.
Maar daar wil je ook geen seks mee hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Statistisch gezien zou homoseksualiteit in deze aantallen toenemenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Toen ik nog aan de pil was kon ik huilen om de kleinste kutdingen.
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar daar wil je ook geen seks mee hebben
Ahwquote:
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik kan alleen huilen als ik alleen ben of bij mensen die ik vertrouw.
Kloptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de wezens om de vrouw te laten kiezen.
Gewoon een laag zelfvertrouwen dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
[..]
Ahhh
Knuffeltijd?
Knuffeltijd.
Had ik 'm weer? Ik had het niet eens door, ik zat ergens anders.quote:
Tussen vreemden en mensen die ik vertrouw zit nog een heel grijs gebiedquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet bij vreemde mensen hoor.Dan slik ik het wel even in.
hij pist uit zijn bek.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw. Ik heb een zwak voor lelijke dingen
.
Ja dat gaat er zo'n beetje om in mijn hoofd inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze heeft vast een vriend.
Nee, ze heeft vast een vriendin.
Nee, ze valt vast niet op mannen
Nee, je ziet er niet uit.
Je bent te dik
Je zuigt in bed
Hahahahaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
hij pist uit zijn bek.
This is a Chinese softshell turtle. It pees out of it's mouth. That's nasty. It's being studying extensively by a Singaporean researcher named Shit Fun Chew, which the article I read made a big deal about as an example of nominative-determinism (your name dictates what you do in life), even though the turtle only PEES out of its mouth. Come on guys, maybe if it went number two that would actually make sense. Her name's not Urine Fun Gargle.
Omdat jij het vreemd en lelijk vindtquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige dingen zouden gewoon moeten afsterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |