Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Deze hork weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Wahaha die stapt de Ganges echt niet in al kreeg ze een koe cadeauquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere dag. Maar dat is omdat SPF factor 15
.
Ik lieg, bijna iedere dag.
touchéquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.
Oh, dat heb ik niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.Soms denk ik wel: "Meid, doe op z'n minst een beetje mascara op". Maar vaak zit dat er ook niet in.
Slaap wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
touché
Nu bedtijd. Goedenavond allemaal.
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!
En wat nu als je beide bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Godver, echt, PRECIES die figuren dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens. Maar wel altijd een laagje factor 15 ivm m'n huid
.
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.quote:
Orcen die zich opmakenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je.
Couldn't keep me from tryingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, echt, PRECIES die figuren dus
Ik doe het ook niet altijd, hoor. Als ik eventjes naar de winkel moet, of zo, dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk.Heeft ook n andere reden.
Noem je me nu een orcquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stondquote:
Het was niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |