Je test maar een eind wegquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Och, ik kan ook eens kijken of ik je ook op andere dingen kan testen, natuurlijk
Maar ik hou je wel aan morgen dan
Mijn hopes op goede antwoorden, neem ik dan maar aan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je test maar een eind weg. Just don't get your hopes up.
Tijd om te slapen.
Met een vodka martini erbij natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Klinkt bekend. En ik ga het ook gewoon doen, binnenkort
Dan maar een Lelijke Eend...ook toepasselijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met een vodka martini erbij natuurlijkDe Aston is een beetje te prijzig, en tja, rijden met drank op terwijl je film kijkt...
![]()
Trusten Capstanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 00:56 schreef Capstan het volgende:
Arm topic...het was een ongelukje, echt waar
Maar toch kom ik nog even netjes welterusten zeggen. Welterusten
De teringquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Record in snel opstaan. Binnen 20 min vanuit bed in rijdende trein
Dat is wel erg snel, die tijd gebruik ik alleen al om te douchenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 07:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Record in snel opstaan. Binnen 20 min vanuit bed in rijdende trein
Morgen Rivalquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel, die tijd gebruik ik alleen al om te douchen
En Vinniequote:
Koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Morgen Rival
[..]
En Vinnie
Lekker, ben net wakker. Straks even douchen en omkleden en scheren. Net koffie op en gegeten.quote:
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker. Nog wel in bed blijven liggen tot iets voor 7 en toen er maar eens uit richting werkquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker, ben net wakker. Straks even douchen en omkleden en scheren. Net koffie op en gegeten.
En dat in een half uur!![]()
hoelaat ga je dan slapen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker.
Ik ben echt geen ochtendmensquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was ergens in de buurt van 5 uur al wakker. Nog wel in bed blijven liggen tot iets voor 7 en toen er maar eens uit richting werk
Geen idee hoe laat het gisteravond is geworden. Tussen 12 en 1 denk ik.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben echt geen ochtendmens
Weet ik niet, maar ik denk dat het bijna hetzelfde smaakt als normale koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:36 schreef rival het volgende:
[..]
Hi!
is dat nou eigenlijk een beetje te zuipen?
ja rond die tijd ga ik ook meestal slapen, ik zal echt nooit wakker worden voordat de wekker om 7 uur gaatquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 08:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe laat het gisteravond is geworden. Tussen 12 en 1 denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |