Connery.quote:
Zo ongeveer alles bracht meer op dan verwacht. Waar doen ze het van?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zover ging ik nog net nietAlhoewel ik wel heel erg zat te twijfelen om naar de veilig te gaan laatst, waar je allerlei Bond memorablia tegen te hoge prijzen kon kopen
Ja, dat dacht ik wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eén 'r'
En inderdaad, de meeste mensen wel, ja. Ik dan toevallig niet
Maar was hij dat wel...?quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Connery.
Craig voldoet qua karakter het meest aan de Bond die Fleming beschreef. Connery is natuurlijk archetype Bond en zo populair omdat hij de eerste was.
Daar ben ik het natuurlijk ook meteen mee eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik wel.
Ik vind het wel heel tof dat de James Bond reeks/serie al zo fucking lang loopt en succesvol is.
Potjandorie, toch een geschiedenislesjequote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste? Technisch gezien niet. Dan kom je bij Barry Nelson uit.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
De eerste? Technisch gezien niet. Dan kom je bij Barry Nelson uit.
Nee, maar dat was een TV film dacht ik.quote:
Nou ja, niet echt, want dat wist ik alquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Potjandorie, toch een geschiedenislesje
Kun je nog zo'n geschiedenislesje aan?quote:
Ik weet hetquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kun je nog zo'n geschiedenislesje aan?
Het was inderdaad een TV-film, en Nelson was een veramerikaanste Bond met als bijnaam, hou je vast, "Card Sense Jimmy Bond".
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?quote:
Welterusten!quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
Ik ben d'r weg van.Slaap lekker iedereen.
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2012 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?
Wat kun je nog meer voor trucjes?
Toevallig had ik het laatst met een vriend over James Bond en toen hebben we het opgezocht. Vandaar dat ik het weet. Wel echt toeval, hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je bent niet bijster geïnteresseerd in Bond en toch weet je het gewoon?
Wat kun je nog meer voor trucjes?
Ik wilde net gaan typen dat het vermoorden van het topic niet echt het soort trucje was waar ik op hoopte...maar dat was dan ook meer mijn eigen werkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toevallig had ik het laatst met een vriend over James Bond en toen hebben we het opgezocht. Vandaar dat ik het weet. Wel echt toeval, hoor.
Meh... Doe dat maar morgen. Ik wil zo eigenlijk slapenquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan typen dat het vermoorden van het topic niet echt het soort trucje was waar ik op hoopte...maar dat was dan ook meer mijn eigen werk![]()
Ik zou bijna zo gek zijn om je kennis nog eens te testen. Kijken hoeveel je nog meer toevallig weet
Och, ik kan ook eens kijken of ik je ook op andere dingen kan testen, natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh... Doe dat maar morgen. Ik wil zo eigenlijk slapen.
En zoveel weet ik niet, hoor. En al helemaal niet van James Bond.
Klinkt bekend. En ik ga het ook gewoon doen, binnenkortquote:Op maandag 15 oktober 2012 23:42 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik alleen maar de films nog een keer zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |