Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik ga serieus een keertje stappen met een gum op zak.
Ik heb genoeg wenkbrauw gelukkigquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Bijtekenen is mooi
. En ik doe het maar een heel klein beetje, alleen de lichte haartjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Ik ook. Alleen zijn ze best wel licht, want blondquote:
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Maar die bedoelde ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig heb ik nog wel een beetje smaak.
Greppelsletquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!
Lekkah tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je verzamelt het allemaal in je unibrow
Weet ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik dus.Bijtekenen is niet erg, nee. Ik doe het zelf niet, te veel werk.
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik.
Oh, paar seconden en het is klaar bij mij.
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervangingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Donders ik dacht even dat jij knettersk was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik sla een paar paginas over.. what the hell
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet zeggen dat de wenkbrauwen, mits niet getatoeëerd of getekend, mij nog nooit opgevallen zijn
Veel is het sowieso niet ... Het voelt ook niet lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervanging
Incl resetknop daarbovenop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?
Ik hoef sowieso geen curryvretersquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Indisch? Kijk hier deze man met VOC-mentaliteitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik iedere dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstaptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op ons kantoor werkt er 1, die is echt bloedmooi.
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
De Uruk hai zijn niet eens meegerekend.
Deze hork weet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Wahaha die stapt de Ganges echt niet in al kreeg ze een koe cadeauquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstapt
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik iedere dag. Maar dat is omdat SPF factor 15
.
Ik lieg, bijna iedere dag.
touchéquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook niet, die worden niet geboren uit seksuele handelingen, die zijn "gecreëerd"
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Als ze hier wonen heb je het beste van beide werelden.. meestal dan.
Oh, dat heb ik niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet belangrijk genoeg.Soms denk ik wel: "Meid, doe op z'n minst een beetje mascara op". Maar vaak zit dat er ook niet in.
Slaap wel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
touché
Nu bedtijd. Goedenavond allemaal.
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ze hier wonen zitten ze in de laagste kaste in zijn ze gewoon gevlucht!
En wat nu als je beide bentquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mogelijk nog erger dan Rowlingfanaten.
Godver, echt, PRECIES die figuren dusquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee. Ik heb het niet over die filmfiguren uiteraard. Daar heb ik wat minder mee, doe mij maar boeken.
Dat is wel begrijpelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik niet eens. Maar wel altijd een laagje factor 15 ivm m'n huid
.
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.quote:
Orcen die zich opmakenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je.
Couldn't keep me from tryingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver, echt, PRECIES die figuren dus
Ik doe het ook niet altijd, hoor. Als ik eventjes naar de winkel moet, of zo, dan niet.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel begrijpelijk.Heeft ook n andere reden.
Noem je me nu een orcquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan teken je niet alleen je wenkbrauwen bij, maar maak je je gewoon elke dag op als een Orc.
Factor 15 ivm huid, weet je
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stondquote:
Het was niksquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ben ik best wel benieuwd wat daar stond?
Jij hebt mij echt nog nooit gezien hequote:
Wellesquote:
Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt mij echt nog nooit gezien he.
Tell us.quote:
Dat is hoe ik rol. Helaas.quote:
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatiequote:
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
Daarom had ik het ook weggehaaldquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is wel een anti-climax. Had het gewoon laten staan, dan hadden we direct door kunnen scrollen.
Wanneer is die?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zullen we meeten op de Harry Potter fandag?
Niet waardig genoeg of niet aardig genoegquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet waardig genoeg om te laten staan
Waarom is dat bijna onmogelijk?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat lijkt me een bijna onmogelijke combinatie
Dit was wat ik wilde zeggen, iig iets in die strekking.
twi pisjongquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.quote:
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potterquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
LoTR is meer gericht op fantasy, actie, avontuur en Twilight meer op bromance waarbij de gehele vampierenregels overboord zijn gegooit.
Ik dacht t zelfde!quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders bij de posts van muhahaha dan?
Ow oopsquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie heeft het over Twilight? Het ging over Rowling, de schrijfster van Harry Potter.
Sterf lekker ofzoquote:
Shakespeariaans gewauwel. Toch heb ik alle boeken gelezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Twilight. Wat een stuk bagger is dat zeg.
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezenquote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb die boeken echt zo vaak gelezen. En nog verslind ik ze. Je wilt ook niet weten hoe mijn exemplaren eruit zien...
quote:
* Fera leent boeken uit.quote:
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ook d Harry Potter memes zijn tof.
quote:
Whut, whut, whuuutquote:
Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De memes ben ik niet zo bekend mee eigenlijk...
[..]
[..]
Whut, whut, whuuut? Dan mis je toch wel echt wat... Je moet op z'n minst deel 1 hebben gelezen
. Nou ja, eigenlijk allemaal.
Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga je nu ook vertellen dat ik de films nooit heb gezien. Kan dat er wel mee door?
quote:
quote:
Goed om toch nog maar even bevestigd te zienquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, aan de films mis je ook niet echt veel.
[..].
Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed om toch nog maar even bevestigd te zienMaar laat ik het eens omdraaien, aangezien ik nu al weet wat er onder andere op je leeslijstje staat: wat zijn nou films die volgens jou dan niet te missen zijn?
Verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer
Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanradenquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Films die ik perse moet zien of zo? Of die ik vind dat je moet zien?
Want dat zijn sowieso Lord of the Rings en straks the Hobbit.
Misschien een huisarts bezoeken?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens
Oh zo... Dat zijn er nogal wat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde films die je een ander zou aanraden
Pas daarmee op, Sint. U moet straks nog wel de daken op.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee dat doettie telkens
ja al eens gedaan, hartslag was normaalquote:
Hmmm, vervelend.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja al eens gedaan, hartslag was normaalEn bloed ook
Ik heb last van hardcorequote:Op maandag 15 oktober 2012 22:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, vervelend.Dan weet ik het ook niet meer.
Lord of the Rings heb ik dan weer wel gezien, ja. Over twee weken sta ik in ieder geval vooraan in rij voor de nieuwe Bond.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh zo... Dat zijn er nogal wat.
Als eerste komen Lord of the Rings, Reservoir Dogs en Requiem for a Dream in mijn gedachten. Maar ik vind zoveel films mooi.
Atonement en the Notebook, bijvoorbeeld. Of alle Batman films, alle X-Men films, Pan's Labyrinth...
Ik ben ook een neuroot.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn
Niet iedere keer zelf de amandelstaaf testen, hè?quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb last van hardcore
haha
Maar ik ben ook een neuroot dat kan het ook zijn
Laat je testen op ademhalingsproblemen. Maat van mij had daar ook last van, bleek het een vorm van astma te zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2012 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bam bam bam bam bam hart gaat weer tekeer
Jawel hoor, altijd op tijd, altijd werk afquote:Op maandag 15 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook een neuroot.Maar dat heeft eigenlijk geen voordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |