Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoerenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Getekende wenkbrauwen
Ik ga serieus een keertje stappen met een gum op zak.
Ik heb genoeg wenkbrauw gelukkigquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Bijtekenen is mooi
. En ik doe het maar een heel klein beetje, alleen de lichte haartjes.
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Ik ook. Alleen zijn ze best wel licht, want blondquote:
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kom je er net 1 tegen die haar wenkbrauwen heeft laten tattoeren
Maar die bedoelde ik dus.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig heb ik nog wel een beetje smaak.
Greppelsletquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan maar tot bloedens toe gummen, dat zal die gore greppelslet leren!
Lekkah tochquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je verzamelt het allemaal in je unibrow
Weet ikquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik dus.Bijtekenen is niet erg, nee. Ik doe het zelf niet, te veel werk.
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik.
Oh, paar seconden en het is klaar bij mij.
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervangingquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Donders ik dacht even dat jij knettersk was.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik sla een paar paginas over.. what the hell
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef Mystikvm het volgende:
Ik moet zeggen dat de wenkbrauwen, mits niet getatoeėerd of getekend, mij nog nooit opgevallen zijn
Veel is het sowieso niet ... Het voelt ook niet lekker.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind weinig make-up zelf mooier bij vrouwen. Het moet een toevoeging zijn, geen vervanging
Incl resetknop daarbovenop?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nog nooit een Indisch mokkel met een lekkere unibrow gezien?
Ik hoef sowieso geen curryvretersquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Indisch? Kijk hier deze man met VOC-mentaliteitquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik iedere dagquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben echt een stumper als het om make-up gaat.Draag het ook alleen in het weekend.
Tot ze zich in de Ganges gaat wassen en met een tumor onder haar oksels het water weer uitstaptquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op ons kantoor werkt er 1, die is echt bloedmooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |