SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja want Rikkiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
20 euro per uur? Ik wil ook!
Wil 'ie seks of zo?
Het valt me gewoon op dat het bij hem heel vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de regie, net aan hem.
Ik zou het zelfs aannemen voor 10 euro per uur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook wel sapjes maken voor 20 euro per uur. HOLY MOLY!
Dat doet Tim wel voor je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Thuisbezorgd.nl
Kinderpostzegels
Sjors, neem een breaker
Ze kan wel een break gebruiken nu ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Thuisbezorgd.nl
Kinderpostzegels
Sjors, neem een breaker
Jij bent vast jonger dan ik benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs aannemen voor 10 euro per uur.
Afgaande op je username ongeveer 3 jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent vast jonger dan ik ben
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgaande op je username ongeveer 3 jaar.
Maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Als Nina slim is, is ze gewoon aan de pil en boeit dit geen flikker.
Zal wel niet, het blijft GTST..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Dat lijkt me ook zo ongeloofwaardig ze is een getrouwde vrouw dan is het logisch dat ze aan de pil is of wat dan ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
De eventuele anticonceptiepillen die Nina dan zal slikken zal Mike dan wel weer vervangen voor placebo's.
Dat lijkt mij helemaal een mooi verhaal. Prinsesje Nina heeft een soa.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ach misschien is het geen cadeaukindje voor nina. Maar een soa.
Misschien trekt ie wel 'n oversized condoom over zijn fluitjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je een gaatje maakt in het midden van het condoom is de kans op zwangerschap vrij klein. Het meeste blijft toch hangen in het tuitje aan het einde. Daar had ie een gaatje moeten prikken.
Hij heet niet voor niets MEGA Tobyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Misschien trekt ie wel 'n oversized condoom over zijn fluitje
Dan wil ik niet weten waarom Mindy dezelfde bijnaam heeft! Heeft die dan een garagebox?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rouw er niet aan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het wel zielig voor Bing....en hij doet het zo alleen....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ik lach met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, de clifhanger gemist. In slaap gevallen op de bank en nu klaarwakker![]()
Eigenlijk is dat, ongeveer het enige aan deze aflevering waar ik me niet aan gestoord hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef MrBaas het volgende:
Rikki die 20 euro per uur verdient per uur terwijl het gemiddelde inkomen van iemand van die leeftijd 7 euro per uur is ofzo![]()
Ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb overigens al weeeeken niet meer gekeken maar eindelijk weer het gevoel dat ik wat misDusseh, wie zegt dat ik weer eens moet kijken?
Maak daar maar minstens 30 van, als je kostprijs en andere bijkomende kosten als belasting ed bijteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef Scarface88 het volgende:
Er stond op dat bord dat de prijs van een sapje 2 euro is. Dat wil dus zeggen dat ze sowieso al 10 sapjes per uur (in een kapsalon) moeten verkopen om niet te verliezen.
Nooit waarschijnlijk ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat de leader zo zal openen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Het was niet zo heel moeilijk: screenshot maken van de leader-making off, die in PowerPoint zetten, een foto van Wilbert van internet plukken, die iets bijsnijden en vervolgens in 3D-neerzetten over het andere plaatje heenquote:
dus het is niet eens gephotoshopt.. zou ik niet zeggen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Thanks! Het was niet zo heel moeilijk: screenshot maken van de leader-making off, die in PowerPoint zetten, een foto van Wilbert van internet plukken, die iets bijsnijden en vervolgens in 3D-neerzetten over het andere plaatje heen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:28 schreef Syb.ren het volgende:
Iemand die weet wie deze acteur is?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet![]()
Jack doet het wel leuk, maar ergens vind ik hem toch nog een stijve hark. Zou zomaar een Engelsman kunnen zijn.quote:
Mark heeft gewonnen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een verkoper van Marktplaats gebruikt nu gewoon de door mij gemaakte Seizoen 6-cover voor zijn advertentie![]()
http://cd-dvd.marktplaats(...)click=1#photoGallery
Zeg, je hebt geen idee hoe groot Meerdijk is hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet
Misschien verkoopt diegene binnenkort ook alvast seizoen 7.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een verkoper van Marktplaats gebruikt nu gewoon de door mij gemaakte Seizoen 6-cover voor zijn advertentie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie waren daar nog meer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf me afvragen waarom hij aanwezig was op de 20 jaar GTST-presentatie
Gewoon, de cast zoals die toen was. Ja, en Pim Vosmaer, maar die regisseert al jaren voor GTST dus dat is logischquote:
Hebben die lui soms gesprekken gehad met de prutsers bij Endemol?quote:De vele moordaanslagen, spectaculaire ontvoeringen en vliegtuig- en helikoptercrashes, waardoor de serie aan geloofdwaardigheid inboette, zijn dan ook niet meer aan de orde. ‘Een zwangerschapstest kan even spannend zijn', zegt Goedgezelschap. ‘We brengen met Familie natuurlijk entertainment, maar je moet het wel geloven.'
Wanneer gaan ze dat hier eens doen?quote:Eind mei werd nog de helft van het scenaristenteam vervangen door nieuwe mensen.
nieuwe serie voor RTL4; scènes schrijven voor de sterren...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik lees net dat de Vlaamse soap Familie (de langstlopende soap van België) sinds dit seizoen realistischer wordt. Een quote uit een artikel daarover:
[..]
Hebben die lui soms gesprekken gehad met de prutsers bij Endemol?
Nou ja, één ding hebben ze daar wél goed gedaan:
[..]
Wanneer gaan ze dat hier eens doen?
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
nieuwe serie voor RTL4; scènes schrijven voor de sterren...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:
De audities: De huidige schrijvers Rohan, Jantien, Martin, Ingrid en Simone zitten allen met hun rug naar het podium toe, waar de geschreven scènes gespeeld worden door de GTST-acteurs. Wanneer één van de huidige schrijvers het een goede scène vindt, draait diegene zich om waardoor de aspirant-hoofdschrijver meteen doorgaat naar de volgende ronde.
De Battles: De kandidaten die bij de audities zijn doorgegaan naar de volgende ronde belanden in de Battles: hierin strijden 2 kandidaten tegen elkaar met hun zelfgeschreven scènes. Er kan er per battle maar één de beste zijn, en de schrijvers staan soms voor de onmogelijke keuze om te kiezen. De schrijvers die de battlerondes gewonnen hebben gaan door naar de liveshows.
De Liveshows: In de liveshows krijgen we iedere week de scènes van de kandidaten te zien. De kijkers thuis kunnen stemmen op de scène die ze het beste vinden. Iedere week valt er een kandidaat af, tot aan de finale, waar de vijf overgebleven kandidaten alles uit de kast moeten trekken (inclusief verhaallijnen voor Ferry Doedens) om de winnaar te worden. Slechts twee van de vijf zullen deze zenuwslopende finale winnen en hiermee de nieuwe hoofdschijvers van GTST worden.
Lijkt me nu al een geweldige show
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:
De audities: De huidige schrijvers Rohan, Jantien, Martin, Ingrid en Simone zitten allen met hun rug naar het podium toe, waar de geschreven scènes gespeeld worden door de GTST-acteurs. Wanneer één van de huidige schrijvers het een goede scène vindt, draait diegene zich om waardoor de aspirant-hoofdschrijver meteen doorgaat naar de volgende ronde.
De Battles: De kandidaten die bij de audities zijn doorgegaan naar de volgende ronde belanden in de Battles: hierin strijden 2 kandidaten tegen elkaar met hun zelfgeschreven scènes. Er kan er per battle maar één de beste zijn, en de schrijvers staan soms voor de onmogelijke keuze om te kiezen. De schrijvers die de battlerondes gewonnen hebben gaan door naar de liveshows.
De Liveshows: In de liveshows krijgen we iedere week de scènes van de kandidaten te zien. De kijkers thuis kunnen stemmen op de scène die ze het beste vinden. Iedere week valt er een kandidaat af, tot aan de finale, waar de vijf overgebleven kandidaten alles uit de kast moeten trekken (inclusief verhaallijnen voor Ferry Doedens) om de winnaar te worden. Slechts twee van de vijf zullen deze zenuwslopende finale winnen en hiermee de nieuwe hoofdschijvers van GTST worden.
Lijkt me nu al een geweldige show
Dit wordt een kijkcijferkanonquote:
Nee, ik heb hem niet gekocht en denk er eerlijk gezegd ook niet aan. Ik ben wel benieuwd naar de box zelf, qua artwork e.d., maar ik zal hem niet kopenquote:Overigens: wie hebben er hier de seizoen 20 box gekocht?
Ik zag het in de Media Markt (erg mooie box), maar ik twijfel, omdat het seizoen 20 is, maar wel GTST
Het is een klein doosje, voorkant groter dan de achterkant. Op de achterkant een heel verhaal over dat GTST nog steeds onwijs populair is, Ludo en Janine bij elkaar komen en Maxime met Nick een conflict heeft. Op de voorkant seizoen 6-16 logoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit wordt een kijkcijferkanon
[..]
Nee, ik heb hem niet gekocht en denk er eerlijk gezegd ook niet aan. Ik ben wel benieuwd naar de box zelf, qua artwork e.d., maar ik zal hem niet kopen
Laat ze beter ONM maar eens op dvd uitbrengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
Of de leeftijd. Janine zei dat die even oud als haar was. Op haar profiel is ze 45 en Maarten opeens 48 hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet
dat gebeurt wel eens ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
Ja, want in de echte wereld ga je na 1 dag al samenwonen
dat is wel heel uitzonderlijk hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn man en ik woonden na twee weken samen
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat is wel heel uitzonderlijk hoor!
wow...
eh nee, maar dat is wel het andere uiterste he!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!
5 jaar daten en er dan achterkomen dat HIJ z'n sokken niet in de was gooit.. Is ook niet alles hoor!
We hebben geluk gehad denk ik. Maar goed, we kónden het ook niet mooier maken dan het was (of hoe jezelf bent) want dat komt toch geheid héél snel uit!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
eh nee, maar dat is wel het andere uiterste he!
Inderdaad, Everon is ook een erg overtuigende acteur vind ik.quote:
Nouja, ze ís moslim.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
We hebben geluk gehad denk ik. Maar goed, we kónden het ook niet mooier maken dan het was (of hoe jezelf bent) want dat komt toch geheid héél snel uit!
En Rik en Nuran kennen elkaar al een hele tijd, dus zo bijzonder is dat niet.
Bwhehehequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Ik gooi m'n sokken ook niet in de wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!
5 jaar daten en er dan achterkomen dat HIJ z'n sokken niet in de was gooit.. Is ook niet alles hoor!
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik gooi m'n sokken ook niet in de was
Bing had ook een stuk aangenamere periode toen hij met Lorena was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Bing trouwens de laatste tijd weer leuker worden.
Het lag hem gewoon aan Sjors
Blijkt maar weer wat voor goede acteur Everon is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Bing had ook een stuk aangenamere periode toen hij met Lorena was.
Is in het echt ook zo hoor. Binnen een paar dagen tijd na de diagnose wordt er al met de hele procedure gestart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Dat gaat wel snel, van diagnose naar chemo
O, in mijn ervaring duurt dat toch minstens een week, meestal zelfs tot twee weken. Niet 3 dagen naderhandquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is in het echt ook zo hoor. Binnen een paar dagen tijd na de diagnose wordt er al met de hele procedure gestart.
Zal dan wel per ziekenhuis verschillen wellicht, ik ken een aantal gevallen die namelijk al een paar dagen na de diagnose aan het infuus zaten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, in mijn ervaring duurt dat toch minstens een week, meestal zelfs tot twee weken. Niet 3 dagen naderhand
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
BwheheheDaarover gesproken; Iemand die al een high-res scan van de cover van seizoen 20 heeft? Ik wil van het '-en'-deel van slechte tijden een knipje maken om de ultieme seizoen 7 cover in orde te brengen, zonder die falende zwarte lijnen bij dat woordje. Erger ik me mateloos aan.
Ik ben erg, I know... Maar alsnog minder erg dan de verhaallijnen van de reeks laatste tijd
*kuch* Arthur II *kuch*quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
Gaat gtst weer eens op herhaling? Bing heeft hodgkin, had Arthur Peters ook.
Het spijt me, ik bid voor vergiffenisquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een belediging voor Arthur
Nee hoor, gewoon de zoveelste excuusneger die de pijp uitgaat.quote:
Net René Retel, Pamela Teves, Peter de Gelder, Hero Muller, Yvonne Valkenburg, Herman Boerman, Job Redelaar, Pim Vosmaer en Frits Jansma in ONMquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Paul Groot nu als de koning in de Shrek-musical bij Shownieuws
Whehequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Net René Retel, Pamela Teves, Peter de Gelder, Hero Muller, Yvonne Valkenburg, Herman Boerman, Job Redelaar, Pim Vosmaer en Frits Jansma in ONM
Ben je gelovig?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Het spijt me, ik bid voor vergiffenis
Dit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:58 schreef Boterbartje het volgende:
Ik mis lorena trouwens.. gewoon beetje tieten kijken enzo
Volgens mij kan Bing alleen maar leuker worden als ie er bijna uitgaat, ik hoop ergens nog steeds dat dat gaat gebeuren. Als ie erin blijft krijgt hij toch alleen maar met Sjors te maken en blijft ie in zijn gedrag hangen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Bing had ook een stuk aangenamere periode toen hij met Lorena was.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
In Meerdijk hebben ze ook facebook kwebbelkous ontdekt?
Ik zou het hem van harte gunnenquote:Ferri Somogyi droomt over grote filmrol
AMSTERDAM - Ferri Somogyi heeft het nog altijd erg naar zijn zin bij Goede Tijden Slechte Tijden. Toch droomt hij van een mooie karakterrol in een film.
''Ik vind Goede Tijden zo leuk dat ik het nog wel honderd jaar zou kunnen doen'', vertelt Somogyi aan Grazia. ''Natuurlijk zou ik nog weleens een grote film willen doen en laten zien wat ik in huis heb. Ik weet dat ik beter kan als ik meer tijd en energie in een scène kan steken.''
''Drama ligt me het beste, laat iemand doodgaan en je hebt aan mij een goeie. Maar ik droom ook van een actierol a la Matt Damon, Mel Gibson of Brad Pitt'', vertelt de acteur.
Kritiek
Somogyi heeft een tijdje in Los Angeles gewoond, maar kreeg toen hij terugkwam naar Nederland ladingen kritiek over zich heen omdat hij zou hebben gefaald in Amerika. Volgens hem heeft dat puur met afgunst te maken.
''Het is niets anders dan dat. Mensen zijn bang dat je hun droom leeft. Ze willen ook wel naar LA, maar durven niet. Ik doe het wel en stel je eens voor dat ik bereik waar al die anderen van dromen. Dat kan dus niet, dus maaien ze me liever onderuit. Mensen halen hun geluk uit het feit dat anderen van hun geluk worden beroofd, dat is Nederlands.''
Toptijd
Zelf vindt de acteur dat hij wel geslaagd is in de VS. ''Want ik heb mijn droom gevolgd en heb een toptijd gehad. Ik ging ook niet naar Amerika om het per se te maken als acteur, maar omdat ik daar op mijn achttiende een jaar had gewoond en graag nog eens terug wilde.''
''En natuurlijk hoop je dat er iets meer uitkomt, maar ik ben ook altijd realistisch geweest, want er lopen daar negentigduizend acteurs rond en slechts één procent kan ervan leven'', aldus Somogyi.
Huh? Hoe kom je daarbij? Beide buren van de Sanders hebben nog nooit in GTST een rol vertolkt, voor zover ik weet? Dus waarom zou Isabel daar volgens jouw niet hebben gewoond?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef LetsGame het volgende:
Janine: "Dat is Isabel, ons buurmeisje en die woont al 3 jaar naast ons."
Maar 3 jaar terug woonde je daar niet eens?
Drie jaar geleden was Janine nog getrouwd met Jack, denkt dat LetsGame daarop doelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daarbij? Beide buren van de Sanders hebben nog nooit in GTST een rol vertolkt, voor zover ik weet? Dus waarom zou Isabel daar volgens jouw niet hebben gewoond?
En de Sanders wonen ook al een jaar of 10 al in dit huis (hoewel het al tig keer verbouwd is, gezien de laatste keer behoorlijk ingrijpend....)
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het hem van harte gunnen
Ze was toch niet zo lang getrouwd met Jackieboy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was Janine nog getrouwd met Jack, denkt dat LetsGame daarop doelt.
2009-2010 volgens Wikiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was toch niet zo lang getrouwd met Jackieboy.
Gun je ook Jan Kooijemans zijn succes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het hem van harte gunnen
Uhm, neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Gun je ook Jan Kooijemans zijn succes?
Jan Kooijman wil Reinout Oerlemans achterna
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij speelt acteur Roel Fooij de rol van Maarten Stokman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik weet niet wanneer die onderste foto (die van zijn site komt) is gemaakt. Als die een aantal jaar geleden is gemaakt ziet-ie er nu wel wat anders uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.
Ik kijk vaak naar de ogen en in dit geval vind ik die net iets te verschillend, maar hij kan het net zo goed zijn hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wanneer die onderste foto (die van zijn site komt) is gemaakt. Als die een aantal jaar geleden is gemaakt ziet-ie er nu wel wat anders uit natuurlijk.
Misschien is het zijn tweelingbroerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar de ogen en in dit geval vind ik die net iets te verschillend, maar hij kan het net zo goed zijn hoor..
Bing en Arthur hebben dezelfde kanker, zijn beste vrienden met Rik, hebben een relatie gehad met iemand die het eindshot van de leader was, moesten afscheid nemen van hun moeder en werden onterecht beschuldigd voor iets wat ze niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de zoveelste excuusneger die de pijp uitgaat.
Inderdaad, vind het saai gezeik nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
Begin het Anton-Tim-Sjoerd gezeik nu ook wel zat te worden eigenlijk. Voor de cliff had ik het idee dat Tim echt iets zou toevoegen, maar het is allemaal gezeik en gedoe.
Dan kijk je naar de verkeerde serie als je iets spectaculairs had verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
Begin het Anton-Tim-Sjoerd gezeik nu ook wel zat te worden eigenlijk. Voor de cliff had ik het idee dat Tim echt iets zou toevoegen, maar het is allemaal gezeik en gedoe.
Aha, was dat half 2009 en half 2010 of jaar lang. Lijkt me wel erg lang hoor.quote:
Bid. Je gaat een gevecht aan met krachten waarvan je het bestaan niet eens vermoedt.quote:
En ze moeten ook een neus hebben voor de vruchtbare dagen van de vrouw in kwestie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Wat hebben die mannen in Meerdijk toch goud zaad... Bing schoot al een paar keer raak en Mike heeft ook de eerste de beste keer succes met een doorgeprikt condoom
Klopt, maar ik heb geen levenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan kijk je naar de verkeerde serie als je iets spectaculairs had verwacht.
Ja want ze doen het natuurlijk precies in de vruchtbare periode van Nina, die ofcourse niet aan de pil isquote:
ditquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:12 schreef IMShuuul het volgende:
[..]
Ja want ze doen het natuurlijk precies in de vruchtbare periode van Nina, die ofcourse niet aan de pil is
Ja, waarom niet in De Koning?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Scarface88 het volgende:
Een sollicitatiegesprek in de Rozenboom?
Scheelt veel kosten, anders moeten ze een heel nieuw decor bouwen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:22 schreef Scarface88 het volgende:
Een sollicitatiegesprek in de Rozenboom?
8 uur is de aflevering ook zonder reclame te zien op de sitequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Sjors? Op TV zitten we pas bij Sjoerd en Rikki
Hm, oke, maar ik heb maar één PC en die is er om te Fok!kenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
8 uur is de aflevering ook zonder reclame te zien op de site
Ik ook, valt best te combinerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hm, oke, maar ik heb maar één PC en die is er om te Fok!ken
Alt-Tab, alt-tab, alt-tab, alt-tab. Ach ja, de TV staat aan en stoor me niet aan de reclame. Meestal even tijd voor een plaspauzequote:
ze plopt hem openquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef LetsGame het volgende:
Wanneer Rikki de fles wil openen is het nog dicht, bij het volgende shot schenkt ze het in?
hij ziet er gay uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Marly's benen zijn inderdaad beeldschoon, jammer dat ze nooit een rokje draagt (alleen als Nina).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat had Nina weer een kort rokje aan. Ze heeft er wel de benen voor, dat wel.
Sjors.
En nu de grootste slet in de serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Sjors is ook weer eens vergeten dat ze als moeder Theresa de serie in kwam
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En nu de grootste slet in de serie.
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??
Tijdens haar relatie met Danny vreemd gegaan met Bing, en totem was ze zwanger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.
Tenminste, zo is het ongeveer.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tijdens haar relatie met Danny vreemd gegaan met Bing, en toen was ze zwanger.
Jack is haar broer... affijn, Morris en Milan en Leon heb ik allemaal gemist...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.
Wist ze toen nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jack is haar broer... affijn, Morris en Milan en Leon heb ik allemaal gemist...
dat wordt de OP voor GTST#462...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, het motto van de GTST-schrijvers: "Sex is good, incest is best". Laura en DennisJulian en Kim
Isabella en haar vader
Dennis en Daantje
Maakt dat haar een slet?quote:
Dat is inderdaad wel bijzonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat ze enkele tijd daarna een relatie met diezelfde verkachter krijgt
Bedoel van de huidige cast. Charlie kon er ook wat van, maar die zit er niet meer in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??
De wereldvreemde schrijvers putten waarschijnlijk uit persoonlijke ervaringen en denken dat incest een taboe onderwerp is wat stiekem in Nederland achter elke deur gebeurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, het motto van de GTST-schrijvers: "Sex is good, incest is best". Laura en DennisJulian en Kim
Isabella en haar vader
Dennis en Daantje
Verkrachters komen er in de serie goed vanaf. Suzanne kon later ook redelijk intiem werken met Frits van Houten nadat die haar verkracht had. Ik heb toevallg wat literatuur gelezen over verkrachtingen en de implicaties daarvan voor het slachtoffer. Het onder ogen komen van de dader is al heel wat, laatst staan met hem werken en al helemaal een relatie met hem hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat ze enkele tijd daarna een relatie met diezelfde verkachter krijgt
moet Sjors weer een rechtszaak aangaan voor een baby... pffffffquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef hplaserjet het volgende:
Nina is straks natuurlijk zwanger, maar dan is Mike met Sjors. En dan willen Mike en Sjors de baby hebben. En eerst twijfelt Nina of ze het kind zelf wil opvoeden en dan laat ze Mike en Sjors de baby adopteren en dan wil ze het weer terug en komt er weer een rechtszaaken daarvoor maakt ze ook Noud nog wijs dat hij de vader is
of Noud komt binnenkort terug en dat weet Nina niet van wie de vader is, maar eist Mike de baby toch op
. Er komen hele spannende verhaallijnen aan
![]()
Bing krijgt eindelijk z'n kind, zo te lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef hplaserjet het volgende:
Nina is straks natuurlijk zwanger, maar dan is Mike met Sjors. En dan willen Mike en Sjors de baby hebben. En eerst twijfelt Nina of ze het kind zelf wil opvoeden en dan laat ze Mike en Sjors de baby adopteren en dan wil ze het weer terug en komt er weer een rechtszaaken daarvoor maakt ze ook Noud nog wijs dat hij de vader is
of Noud komt binnenkort terug en dat weet Nina niet van wie de vader is, maar eist Mike de baby toch op
. Er komen hele spannende verhaallijnen aan
![]()
En hij is zelf nog een kind wat nodig door zwarte piet in de zak naar Spanje moet worden gestopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bing krijgt eindelijk z'n kind, zo te lezen.
Ze zou er wel de genen voor moeten hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoogtepunt van de avond: Sjors die de zakenwereld in wil...
Lijkt me duidelijk dat Mike met haar wil trouwen. Volgens Mike moest Nina zsm scheiden van Noud en als ze zwanger is van Mike wil ze natuurlijk wel met hem trouwen. Het waarom is inderdaad een goede vraag, maar het antwoord zal wel weer heel teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop ook dat er een climax achter het verhaal van Mike zit waarom hij een Sanders wil bezwangeren (mooie woordspeling zie ik) maar ik ben er bang voor...
Zou het de vlam van Janine zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Niemand die de sollicitatiemeneer herkent?
niet op gelet (ik stond te strijken) jij wel dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:39 schreef Pino112 het volgende:
Niemand die de sollicitatiemeneer herkent?
Dat is toch die ex van Janine?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goeie acteur komt hij weer in gtst?
Mwah, hij was nu alleen iemand bij wie Sjors ging solliciteren, dus denk het niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgt Alwie een vaste rol ja? Tof dan ga ik weer eens kijken.
Dan zal ie wel weer vlug vreemd gaan als ie zijn ballen terug heeftquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef IMShuuul het volgende:
Hé hé Anton, je hebt je ballen terug!
Nopequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Is er nog wat gebeurd vandaag? Ben net thuis en heb het gemist. Heeft Anton z'n ballen terug??
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2012 22:08:15 ]
Ze heet eigenlijk Georgette.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:49 schreef Saind het volgende:
Sjors is ook echt een domme naam voor een meisje
Met Jack? Als in haar broer Jack?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja. Ze wisten toen nog niet dat ze broer en zus waren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:56 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Met Jack? Als in haar broer Jack?
Nee, ze heet eigenlijk Wendelaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heet eigenlijk Georgette.
Dat is het "geniale" werk van deze man:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef MrBaas het volgende:
Wat een ontzettend kutdeuntje dat afspeelt als een personage iets knulligs doet (bv. toen Jack achter die sapjesbar stond en ook toen Jack deze aflevering aan het bellen was in zijn huis).
En ik blijk dus gelijk te hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij speelt acteur Roel Fooij de rol van Maarten Stokman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de scènes met Anton en Bianca goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:27 schreef Marrije het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien en ik vond m goed. Hebben ze er een tekstschrijver bij?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het "geniale" werk van deze man:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hem hebben ze namelijk aangenomen omdat ze de Koning van de Achtergrondmuziek hieronder na ruim 21 jaar trouwe dienst hebben ontslagen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit muziekje doet me een beetje denken aan de soundtrack van De Liftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef Frey het volgende:
Ronald Schilperoort![]()
Ik vind dit zo'n heerlijk deuntje.
Op een of andere manier lijkt deze totaal anders dan de rest, zeker in die tijd.
Yep, als Sander Overbeekequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:48 schreef Woelli het volgende:
Maarten Stokman is dus Roel Fooy ik wist dat ik hem ergens van kende.
Speelde eerder in Onderweg Naar Morgen.
Misschien kijkt hij nu wel juist link uit, want hij wil ze niet snel meer kwijt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dan zal ie wel weer vlug vreemd gaan als ie zijn ballen terug heeft
Bronquote:Hoe, waar, wanneer wikipedia aan de informatie komt geen idee eigenlijk.
Echter GTST seizoen 8 staat bij ons op de release in april, seizoen 9 in juni en seizoen 10 in november.
In september staat seizoen 21 gepland.
Bedankt voor het compliment!
Met vriendelijke groet,
Anne Claire Klinkert
Just Bridge
Melkpad 51
1217 KB Hilversum - Netherlands
Leuke inhoudelijke reactie heb jequote:
Yepquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah in juni heb ik dus alle boxen die ik wil hebben in handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |