Ik zou het hem van harte gunnenquote:Ferri Somogyi droomt over grote filmrol
AMSTERDAM - Ferri Somogyi heeft het nog altijd erg naar zijn zin bij Goede Tijden Slechte Tijden. Toch droomt hij van een mooie karakterrol in een film.
''Ik vind Goede Tijden zo leuk dat ik het nog wel honderd jaar zou kunnen doen'', vertelt Somogyi aan Grazia. ''Natuurlijk zou ik nog weleens een grote film willen doen en laten zien wat ik in huis heb. Ik weet dat ik beter kan als ik meer tijd en energie in een scène kan steken.''
''Drama ligt me het beste, laat iemand doodgaan en je hebt aan mij een goeie. Maar ik droom ook van een actierol a la Matt Damon, Mel Gibson of Brad Pitt'', vertelt de acteur.
Kritiek
Somogyi heeft een tijdje in Los Angeles gewoond, maar kreeg toen hij terugkwam naar Nederland ladingen kritiek over zich heen omdat hij zou hebben gefaald in Amerika. Volgens hem heeft dat puur met afgunst te maken.
''Het is niets anders dan dat. Mensen zijn bang dat je hun droom leeft. Ze willen ook wel naar LA, maar durven niet. Ik doe het wel en stel je eens voor dat ik bereik waar al die anderen van dromen. Dat kan dus niet, dus maaien ze me liever onderuit. Mensen halen hun geluk uit het feit dat anderen van hun geluk worden beroofd, dat is Nederlands.''
Toptijd
Zelf vindt de acteur dat hij wel geslaagd is in de VS. ''Want ik heb mijn droom gevolgd en heb een toptijd gehad. Ik ging ook niet naar Amerika om het per se te maken als acteur, maar omdat ik daar op mijn achttiende een jaar had gewoond en graag nog eens terug wilde.''
''En natuurlijk hoop je dat er iets meer uitkomt, maar ik ben ook altijd realistisch geweest, want er lopen daar negentigduizend acteurs rond en slechts één procent kan ervan leven'', aldus Somogyi.
Huh? Hoe kom je daarbij? Beide buren van de Sanders hebben nog nooit in GTST een rol vertolkt, voor zover ik weet? Dus waarom zou Isabel daar volgens jouw niet hebben gewoond?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef LetsGame het volgende:
Janine: "Dat is Isabel, ons buurmeisje en die woont al 3 jaar naast ons."
Maar 3 jaar terug woonde je daar niet eens?
Drie jaar geleden was Janine nog getrouwd met Jack, denkt dat LetsGame daarop doelt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:39 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daarbij? Beide buren van de Sanders hebben nog nooit in GTST een rol vertolkt, voor zover ik weet? Dus waarom zou Isabel daar volgens jouw niet hebben gewoond?
En de Sanders wonen ook al een jaar of 10 al in dit huis (hoewel het al tig keer verbouwd is, gezien de laatste keer behoorlijk ingrijpend....)
Ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het hem van harte gunnen
Ze was toch niet zo lang getrouwd met Jackieboy.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie jaar geleden was Janine nog getrouwd met Jack, denkt dat LetsGame daarop doelt.
2009-2010 volgens Wikiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze was toch niet zo lang getrouwd met Jackieboy.
Gun je ook Jan Kooijemans zijn succes?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zou het hem van harte gunnen
Uhm, neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Gun je ook Jan Kooijemans zijn succes?
Jan Kooijman wil Reinout Oerlemans achterna
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij speelt acteur Roel Fooij de rol van Maarten Stokman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik weet niet wanneer die onderste foto (die van zijn site komt) is gemaakt. Als die een aantal jaar geleden is gemaakt ziet-ie er nu wel wat anders uit natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.
Ik kijk vaak naar de ogen en in dit geval vind ik die net iets te verschillend, maar hij kan het net zo goed zijn hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wanneer die onderste foto (die van zijn site komt) is gemaakt. Als die een aantal jaar geleden is gemaakt ziet-ie er nu wel wat anders uit natuurlijk.
Misschien is het zijn tweelingbroerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk vaak naar de ogen en in dit geval vind ik die net iets te verschillend, maar hij kan het net zo goed zijn hoor..
Bing en Arthur hebben dezelfde kanker, zijn beste vrienden met Rik, hebben een relatie gehad met iemand die het eindshot van de leader was, moesten afscheid nemen van hun moeder en werden onterecht beschuldigd voor iets wat ze niet gedaan hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de zoveelste excuusneger die de pijp uitgaat.
Inderdaad, vind het saai gezeik nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
Begin het Anton-Tim-Sjoerd gezeik nu ook wel zat te worden eigenlijk. Voor de cliff had ik het idee dat Tim echt iets zou toevoegen, maar het is allemaal gezeik en gedoe.
Dan kijk je naar de verkeerde serie als je iets spectaculairs had verwacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:06 schreef PicoMMP het volgende:
Begin het Anton-Tim-Sjoerd gezeik nu ook wel zat te worden eigenlijk. Voor de cliff had ik het idee dat Tim echt iets zou toevoegen, maar het is allemaal gezeik en gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |