dat gebeurt wel eens ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
Ja, want in de echte wereld ga je na 1 dag al samenwonen
dat is wel heel uitzonderlijk hoor!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn man en ik woonden na twee weken samen
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
dat is wel heel uitzonderlijk hoor!
wow...
eh nee, maar dat is wel het andere uiterste he!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!
5 jaar daten en er dan achterkomen dat HIJ z'n sokken niet in de was gooit.. Is ook niet alles hoor!
We hebben geluk gehad denk ik. Maar goed, we kónden het ook niet mooier maken dan het was (of hoe jezelf bent) want dat komt toch geheid héél snel uit!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
eh nee, maar dat is wel het andere uiterste he!
Inderdaad, Everon is ook een erg overtuigende acteur vind ik.quote:
Nouja, ze ís moslim.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
We hebben geluk gehad denk ik. Maar goed, we kónden het ook niet mooier maken dan het was (of hoe jezelf bent) want dat komt toch geheid héél snel uit!
En Rik en Nuran kennen elkaar al een hele tijd, dus zo bijzonder is dat niet.
Bwhehehequote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een verkoper van Marktplaats gebruikt nu gewoon de door mij gemaakte Seizoen 6-cover voor zijn advertentie![]()
http://cd-dvd.marktplaats(...)click=1#photoGallery
Ik gooi m'n sokken ook niet in de wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach, je leert elkaar wel gelijk goed kennen natuurlijk!
5 jaar daten en er dan achterkomen dat HIJ z'n sokken niet in de was gooit.. Is ook niet alles hoor!
Hahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 01:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik gooi m'n sokken ook niet in de was
Bing had ook een stuk aangenamere periode toen hij met Lorena was.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:56 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind Bing trouwens de laatste tijd weer leuker worden.
Het lag hem gewoon aan Sjors
Blijkt maar weer wat voor goede acteur Everon is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Bing had ook een stuk aangenamere periode toen hij met Lorena was.
Is in het echt ook zo hoor. Binnen een paar dagen tijd na de diagnose wordt er al met de hele procedure gestart.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:17 schreef timmmmm het volgende:
Dat gaat wel snel, van diagnose naar chemo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |