Ik ook, valt best te combinerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hm, oke, maar ik heb maar één PC en die is er om te Fok!ken
Alt-Tab, alt-tab, alt-tab, alt-tab. Ach ja, de TV staat aan en stoor me niet aan de reclame. Meestal even tijd voor een plaspauzequote:
ze plopt hem openquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef LetsGame het volgende:
Wanneer Rikki de fles wil openen is het nog dicht, bij het volgende shot schenkt ze het in?
hij ziet er gay uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijken niet echt op elkaar, die foto's. Ik twijfel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Marly's benen zijn inderdaad beeldschoon, jammer dat ze nooit een rokje draagt (alleen als Nina).quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat had Nina weer een kort rokje aan. Ze heeft er wel de benen voor, dat wel.
Sjors.
En nu de grootste slet in de serie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Sjors is ook weer eens vergeten dat ze als moeder Theresa de serie in kwam
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En nu de grootste slet in de serie.
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??
Tijdens haar relatie met Danny vreemd gegaan met Bing, en totem was ze zwanger.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.
Tenminste, zo is het ongeveer.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tijdens haar relatie met Danny vreemd gegaan met Bing, en toen was ze zwanger.
Jack is haar broer... affijn, Morris en Milan en Leon heb ik allemaal gemist...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verkracht door Nick, Relatie met Morris, toen Milan, gezoend met Jack, toen Bing, toen weer vreemdgegaan met Milan, gezoend met Leon, verloofd met Nick, toen weer Bing, toen relatie met Danny (+ kind), toen weer Bing en Mikey als laatste.
Tenminste, zo is het ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |