Wist ze toen nog niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jack is haar broer... affijn, Morris en Milan en Leon heb ik allemaal gemist...
dat wordt de OP voor GTST#462...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, het motto van de GTST-schrijvers: "Sex is good, incest is best". Laura en DennisJulian en Kim
Isabella en haar vader
Dennis en Daantje
Maakt dat haar een slet?quote:
Dat is inderdaad wel bijzonder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat ze enkele tijd daarna een relatie met diezelfde verkachter krijgt
Bedoel van de huidige cast. Charlie kon er ook wat van, maar die zit er niet meer in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo? zijn daar statistieken van? wie het met wie gedaan heeft??
De wereldvreemde schrijvers putten waarschijnlijk uit persoonlijke ervaringen en denken dat incest een taboe onderwerp is wat stiekem in Nederland achter elke deur gebeurt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:19 schreef PicoMMP het volgende:
Ach ja, het motto van de GTST-schrijvers: "Sex is good, incest is best". Laura en DennisJulian en Kim
Isabella en haar vader
Dennis en Daantje
Verkrachters komen er in de serie goed vanaf. Suzanne kon later ook redelijk intiem werken met Frits van Houten nadat die haar verkracht had. Ik heb toevallg wat literatuur gelezen over verkrachtingen en de implicaties daarvan voor het slachtoffer. Het onder ogen komen van de dader is al heel wat, laatst staan met hem werken en al helemaal een relatie met hem hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel dat ze enkele tijd daarna een relatie met diezelfde verkachter krijgt
moet Sjors weer een rechtszaak aangaan voor een baby... pffffffquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef hplaserjet het volgende:
Nina is straks natuurlijk zwanger, maar dan is Mike met Sjors. En dan willen Mike en Sjors de baby hebben. En eerst twijfelt Nina of ze het kind zelf wil opvoeden en dan laat ze Mike en Sjors de baby adopteren en dan wil ze het weer terug en komt er weer een rechtszaaken daarvoor maakt ze ook Noud nog wijs dat hij de vader is
of Noud komt binnenkort terug en dat weet Nina niet van wie de vader is, maar eist Mike de baby toch op
. Er komen hele spannende verhaallijnen aan
![]()
Bing krijgt eindelijk z'n kind, zo te lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef hplaserjet het volgende:
Nina is straks natuurlijk zwanger, maar dan is Mike met Sjors. En dan willen Mike en Sjors de baby hebben. En eerst twijfelt Nina of ze het kind zelf wil opvoeden en dan laat ze Mike en Sjors de baby adopteren en dan wil ze het weer terug en komt er weer een rechtszaaken daarvoor maakt ze ook Noud nog wijs dat hij de vader is
of Noud komt binnenkort terug en dat weet Nina niet van wie de vader is, maar eist Mike de baby toch op
. Er komen hele spannende verhaallijnen aan
![]()
En hij is zelf nog een kind wat nodig door zwarte piet in de zak naar Spanje moet worden gestopt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bing krijgt eindelijk z'n kind, zo te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zou er wel de genen voor moeten hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Hoogtepunt van de avond: Sjors die de zakenwereld in wil...
Lijkt me duidelijk dat Mike met haar wil trouwen. Volgens Mike moest Nina zsm scheiden van Noud en als ze zwanger is van Mike wil ze natuurlijk wel met hem trouwen. Het waarom is inderdaad een goede vraag, maar het antwoord zal wel weer heel teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop ook dat er een climax achter het verhaal van Mike zit waarom hij een Sanders wil bezwangeren (mooie woordspeling zie ik) maar ik ben er bang voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |