SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja want Rikkiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
20 euro per uur? Ik wil ook!
Wil 'ie seks of zo?
Het valt me gewoon op dat het bij hem heel vaak gebeurt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat ligt aan de regie, net aan hem.
Ik zou het zelfs aannemen voor 10 euro per uur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil ook wel sapjes maken voor 20 euro per uur. HOLY MOLY!
Dat doet Tim wel voor je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Thuisbezorgd.nl
Kinderpostzegels
Sjors, neem een breaker
Ze kan wel een break gebruiken nu ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef Renesite het volgende:
Thuisbezorgd.nl
Kinderpostzegels
Sjors, neem een breaker
Jij bent vast jonger dan ik benquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs aannemen voor 10 euro per uur.
Afgaande op je username ongeveer 3 jaar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent vast jonger dan ik ben
Ja preciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Afgaande op je username ongeveer 3 jaar.
Maar dat zal wel nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Als Nina slim is, is ze gewoon aan de pil en boeit dit geen flikker.
Zal wel niet, het blijft GTST..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
Dat lijkt me ook zo ongeloofwaardig ze is een getrouwde vrouw dan is het logisch dat ze aan de pil is of wat dan ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
De eventuele anticonceptiepillen die Nina dan zal slikken zal Mike dan wel weer vervangen voor placebo's.
Dat lijkt mij helemaal een mooi verhaal. Prinsesje Nina heeft een soa.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:35 schreef douche-eendje het volgende:
Ach misschien is het geen cadeaukindje voor nina. Maar een soa.
Misschien trekt ie wel 'n oversized condoom over zijn fluitjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je een gaatje maakt in het midden van het condoom is de kans op zwangerschap vrij klein. Het meeste blijft toch hangen in het tuitje aan het einde. Daar had ie een gaatje moeten prikken.
Hij heet niet voor niets MEGA Tobyquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Misschien trekt ie wel 'n oversized condoom over zijn fluitje
Dan wil ik niet weten waarom Mindy dezelfde bijnaam heeft! Heeft die dan een garagebox?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rouw er niet aan...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:22 schreef Estherdv het volgende:
ik vind het wel zielig voor Bing....en hij doet het zo alleen....
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:Ik lach met je meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, de clifhanger gemist. In slaap gevallen op de bank en nu klaarwakker![]()
Eigenlijk is dat, ongeveer het enige aan deze aflevering waar ik me niet aan gestoord hebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 01:00 schreef MrBaas het volgende:
Rikki die 20 euro per uur verdient per uur terwijl het gemiddelde inkomen van iemand van die leeftijd 7 euro per uur is ofzo![]()
Ikquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik heb overigens al weeeeken niet meer gekeken maar eindelijk weer het gevoel dat ik wat misDusseh, wie zegt dat ik weer eens moet kijken?
Maak daar maar minstens 30 van, als je kostprijs en andere bijkomende kosten als belasting ed bijteldquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:48 schreef Scarface88 het volgende:
Er stond op dat bord dat de prijs van een sapje 2 euro is. Dat wil dus zeggen dat ze sowieso al 10 sapjes per uur (in een kapsalon) moeten verkopen om niet te verliezen.
Nooit waarschijnlijk ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kan niet wachten op het moment dat de leader zo zal openen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks! Het was niet zo heel moeilijk: screenshot maken van de leader-making off, die in PowerPoint zetten, een foto van Wilbert van internet plukken, die iets bijsnijden en vervolgens in 3D-neerzetten over het andere plaatje heenquote:
dus het is niet eens gephotoshopt.. zou ik niet zeggen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Thanks! Het was niet zo heel moeilijk: screenshot maken van de leader-making off, die in PowerPoint zetten, een foto van Wilbert van internet plukken, die iets bijsnijden en vervolgens in 3D-neerzetten over het andere plaatje heen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:07 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:28 schreef Syb.ren het volgende:
Iemand die weet wie deze acteur is?NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet![]()
Jack doet het wel leuk, maar ergens vind ik hem toch nog een stijve hark. Zou zomaar een Engelsman kunnen zijn.quote:
Mark heeft gewonnen.quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een verkoper van Marktplaats gebruikt nu gewoon de door mij gemaakte Seizoen 6-cover voor zijn advertentie![]()
http://cd-dvd.marktplaats(...)click=1#photoGallery
Zeg, je hebt geen idee hoe groot Meerdijk is hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet
Misschien verkoopt diegene binnenkort ook alvast seizoen 7.quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Een verkoper van Marktplaats gebruikt nu gewoon de door mij gemaakte Seizoen 6-cover voor zijn advertentie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wie waren daar nog meer?quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:17 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf me afvragen waarom hij aanwezig was op de 20 jaar GTST-presentatie
Gewoon, de cast zoals die toen was. Ja, en Pim Vosmaer, maar die regisseert al jaren voor GTST dus dat is logischquote:
Hebben die lui soms gesprekken gehad met de prutsers bij Endemol?quote:De vele moordaanslagen, spectaculaire ontvoeringen en vliegtuig- en helikoptercrashes, waardoor de serie aan geloofdwaardigheid inboette, zijn dan ook niet meer aan de orde. ‘Een zwangerschapstest kan even spannend zijn', zegt Goedgezelschap. ‘We brengen met Familie natuurlijk entertainment, maar je moet het wel geloven.'
Wanneer gaan ze dat hier eens doen?quote:Eind mei werd nog de helft van het scenaristenteam vervangen door nieuwe mensen.
nieuwe serie voor RTL4; scènes schrijven voor de sterren...quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
Haha, ik lees net dat de Vlaamse soap Familie (de langstlopende soap van België) sinds dit seizoen realistischer wordt. Een quote uit een artikel daarover:
[..]
Hebben die lui soms gesprekken gehad met de prutsers bij Endemol?
Nou ja, één ding hebben ze daar wél goed gedaan:
[..]
Wanneer gaan ze dat hier eens doen?
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:40 schreef maily het volgende:
[..]
nieuwe serie voor RTL4; scènes schrijven voor de sterren...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:
De audities: De huidige schrijvers Rohan, Jantien, Martin, Ingrid en Simone zitten allen met hun rug naar het podium toe, waar de geschreven scènes gespeeld worden door de GTST-acteurs. Wanneer één van de huidige schrijvers het een goede scène vindt, draait diegene zich om waardoor de aspirant-hoofdschrijver meteen doorgaat naar de volgende ronde.
De Battles: De kandidaten die bij de audities zijn doorgegaan naar de volgende ronde belanden in de Battles: hierin strijden 2 kandidaten tegen elkaar met hun zelfgeschreven scènes. Er kan er per battle maar één de beste zijn, en de schrijvers staan soms voor de onmogelijke keuze om te kiezen. De schrijvers die de battlerondes gewonnen hebben gaan door naar de liveshows.
De Liveshows: In de liveshows krijgen we iedere week de scènes van de kandidaten te zien. De kijkers thuis kunnen stemmen op de scène die ze het beste vinden. Iedere week valt er een kandidaat af, tot aan de finale, waar de vijf overgebleven kandidaten alles uit de kast moeten trekken (inclusief verhaallijnen voor Ferry Doedens) om de winnaar te worden. Slechts twee van de vijf zullen deze zenuwslopende finale winnen en hiermee de nieuwe hoofdschijvers van GTST worden.
Lijkt me nu al een geweldige show
quote:Op zondag 14 oktober 2012 14:34 schreef PeterKelder het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of "Ik wil schrijven voor GTST!" Hierin kiezen de huidige hoofdschrijvers hun opvolgers. Ze beoordelen de door de kandidaten geschreven scènes op een bijzondere manier:
De audities: De huidige schrijvers Rohan, Jantien, Martin, Ingrid en Simone zitten allen met hun rug naar het podium toe, waar de geschreven scènes gespeeld worden door de GTST-acteurs. Wanneer één van de huidige schrijvers het een goede scène vindt, draait diegene zich om waardoor de aspirant-hoofdschrijver meteen doorgaat naar de volgende ronde.
De Battles: De kandidaten die bij de audities zijn doorgegaan naar de volgende ronde belanden in de Battles: hierin strijden 2 kandidaten tegen elkaar met hun zelfgeschreven scènes. Er kan er per battle maar één de beste zijn, en de schrijvers staan soms voor de onmogelijke keuze om te kiezen. De schrijvers die de battlerondes gewonnen hebben gaan door naar de liveshows.
De Liveshows: In de liveshows krijgen we iedere week de scènes van de kandidaten te zien. De kijkers thuis kunnen stemmen op de scène die ze het beste vinden. Iedere week valt er een kandidaat af, tot aan de finale, waar de vijf overgebleven kandidaten alles uit de kast moeten trekken (inclusief verhaallijnen voor Ferry Doedens) om de winnaar te worden. Slechts twee van de vijf zullen deze zenuwslopende finale winnen en hiermee de nieuwe hoofdschijvers van GTST worden.
Lijkt me nu al een geweldige show
Dit wordt een kijkcijferkanonquote:
Nee, ik heb hem niet gekocht en denk er eerlijk gezegd ook niet aan. Ik ben wel benieuwd naar de box zelf, qua artwork e.d., maar ik zal hem niet kopenquote:Overigens: wie hebben er hier de seizoen 20 box gekocht?
Ik zag het in de Media Markt (erg mooie box), maar ik twijfel, omdat het seizoen 20 is, maar wel GTST
Het is een klein doosje, voorkant groter dan de achterkant. Op de achterkant een heel verhaal over dat GTST nog steeds onwijs populair is, Ludo en Janine bij elkaar komen en Maxime met Nick een conflict heeft. Op de voorkant seizoen 6-16 logoquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit wordt een kijkcijferkanon
[..]
Nee, ik heb hem niet gekocht en denk er eerlijk gezegd ook niet aan. Ik ben wel benieuwd naar de box zelf, qua artwork e.d., maar ik zal hem niet kopen
Laat ze beter ONM maar eens op dvd uitbrengen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In life, every ending is a new beginning..
Of de leeftijd. Janine zei dat die even oud als haar was. Op haar profiel is ze 45 en Maarten opeens 48 hahaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee
Trouwens, zijn woonplaats is Meerdijk. Hoe kan het dan zijn dat hij en Janine elkaar nooit eerder zijn tegengekomen in de tussentijd? Ik bedoel, tegenwoordig bestaat Meerdijk uit 2 straatjes, een pleintje en er ligt nog een straat met grote villa's (zoals die van de Sanders). Zó groot is dat nou ook weer niet
dat gebeurt wel eens ja.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:17 schreef amaranta het volgende:
Ja, want in de echte wereld ga je na 1 dag al samenwonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |