Nee, ze heet eigenlijk Wendelaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heet eigenlijk Georgette.
Dat is het "geniale" werk van deze man:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:58 schreef MrBaas het volgende:
Wat een ontzettend kutdeuntje dat afspeelt als een personage iets knulligs doet (bv. toen Jack achter die sapjesbar stond en ook toen Jack deze aflevering aan het bellen was in zijn huis).
En ik blijk dus gelijk te hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:30 schreef PeterKelder het volgende:
Volgens mij speelt acteur Roel Fooij de rol van Maarten Stokman:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond de scènes met Anton en Bianca goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:27 schreef Marrije het volgende:
Net de aflevering van gisteren gezien en ik vond m goed. Hebben ze er een tekstschrijver bij?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is het "geniale" werk van deze man:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hem hebben ze namelijk aangenomen omdat ze de Koning van de Achtergrondmuziek hieronder na ruim 21 jaar trouwe dienst hebben ontslagen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit muziekje doet me een beetje denken aan de soundtrack van De Liftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef Frey het volgende:
Ronald Schilperoort![]()
Ik vind dit zo'n heerlijk deuntje.
Op een of andere manier lijkt deze totaal anders dan de rest, zeker in die tijd.
Yep, als Sander Overbeekequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:48 schreef Woelli het volgende:
Maarten Stokman is dus Roel Fooy ik wist dat ik hem ergens van kende.
Speelde eerder in Onderweg Naar Morgen.
Misschien kijkt hij nu wel juist link uit, want hij wil ze niet snel meer kwijt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dan zal ie wel weer vlug vreemd gaan als ie zijn ballen terug heeft
Bronquote:Hoe, waar, wanneer wikipedia aan de informatie komt geen idee eigenlijk.
Echter GTST seizoen 8 staat bij ons op de release in april, seizoen 9 in juni en seizoen 10 in november.
In september staat seizoen 21 gepland.
Bedankt voor het compliment!
Met vriendelijke groet,
Anne Claire Klinkert
Just Bridge
Melkpad 51
1217 KB Hilversum - Netherlands
Leuke inhoudelijke reactie heb jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yepquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah in juni heb ik dus alle boxen die ik wil hebben in handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |