Zekerquote:
Ik ken er niet veel, maar die zijn dan zo onzeker dat ze het niet door hebben dat iemand uberhaupt meer dan vrienden wil zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn niet naïef, die willen dan gewoon iemand in hun broekje.
Ik smelt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gelukkig maar dat het zo niet bedoeld was, dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien jouw ruime ervaring vond ik het een gewaagd algemeen statement.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
CUTEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Enjoy idd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerhet is nog te vroeg om te zeggen waar het naar toe gaat. Alleen vriendschappelijk of meer
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
En nu ga ik naar bed, ik voel me best wel kut nu, rare verkoudheid dit.
Duits.quote:Du hast jeden Raum
Mit Sonne geflutet
Hast jeden Verdruss
Ins Gegenteil verkehrt
weltrusten en beterschapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
Welterusten, en beterschap dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een liefie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meerquote:
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Enjoy idd!Vrienden van me hebben elkaar leren kennen via Wow
Nu gaan ze trouwen
De jongste hier is nogsteeds lief en doet alsof ie héél onschuldig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meer
C_M gamed ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Of 0.001 en deze is er nét voor je neus uitgepluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Haha coolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Enjoy idd!Vrienden van me hebben elkaar leren kennen via Wow
Nu gaan ze trouwen
Of dat jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of 0.001 en deze is er nét voor je neus uitgeplukt
In dit huishouden is niemand lief of onschuldigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De jongste hier is nogsteeds lief en doet alsof ie héél onschuldig is.
Nu slaapt ie op m'n schoot
Ik denk bijna dat, welk medium of welke plek je ook neemt, er best wel veel stelletjes zullen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij zullen er gerust veel wow stelletjes zijn. Een collega van mij heeft haar vriend via wow leren kennen en hem uit noorwegen overgehaald
Verkleed je als badmen en neem lego mee wie weet werkt hetquote:
Okee C_M niet, maar blijf zoeken.quote:
True!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In dit huishouden is niemand lief of onschuldig
Draenei zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik had een vriend, die zijn vriendin van WoW had gehaald.
Was nog best een lekker wijf ook.
Pics?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik had een vriend, die zijn vriendin van WoW had gehaald.
Was nog best een lekker wijf ook.
Ik lachte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Even koffie en appeltaart
Ik heb 2 stukjes, want je weet maar nooit wie er op bezoek komt.
Morgen eet ik het 2e stukje op
jaja ik hou al opop een gegeven moment kom je in een flow terecht
Ik wil wel langskomen. Appeltaartquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen Lego, wel Transformersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verkleed je als badmen en neem lego mee wie weet werkt het
Neen.quote:
Het is allang uit, dus ik kan niet meer bij de foto's van zijn chick helaas helaas.quote:
quote:
Als je kruimel of rijstevlaai had, zat ik nu al aan tafelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Zelfmedelijden is niet sexy.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Kop op, er is nog hoop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil wel langskomen. Appeltaart
Dat mag ook vast welquote:
FOK! What's in a name.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
FOK! en WoW twee plekken waar je totaal niet zou verwachten dat er gehosseld werd.
Op het eerste gezicht dan.
Wel het beste anticonceptiemiddel wat er is.quote:
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Pityfucks bestaan ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel het beste anticonceptiemiddel wat er is.
quote:
Ja. Man the fuck up.quote:
Dus je deed het alleen maar omdat je dacht dat het moest?quote:
Neuh. Wie zegt iets over mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je deed het alleen maar omdat je dacht dat het moest?
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.
Die zijn nog schadelijker voor je ego.quote:
Hele late reactie, was even druk en zulksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Barbieboy! Hoe was het? Heb je het gedaan?????
Ik zou haar hatefucken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een pityfuck geven.
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een pityfuck geven.
Heb je bestek met de naam van Hare Majesteit erin gegraveerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.
True, maar je anticonceptietheorie was busted.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn nog schadelijker voor je ego.
Hij heeft de graveur op speeddial. Hij kan hem snel bellen als hij denkt te scoren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?
I saw what you did there ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar je anticonceptietheorie was busted.
Waarom?quote:
Emma klinkt inderdaad beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.
Nee maar je moet toch laten zien dat je je meuk blinkend onderhoudt. Kandelaren ook blinkend en het hout in de was of anders verzorgd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je bestek met de naam van Hare Majesteit erin gegraveerd?
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hele late reactie, was even druk en zulks![]()
Maar nee, het ging niet door.Stond een te harde westenwind. Met als risico dat je tot rosbief wordt geslagen tegen de wand. Volgende keer meer geluk dan maar
Had ik net NÈT voldoende moed verzameld, verdomme
![]()
![]()
Omdat het kan.quote:
Ik kan heel gemeen zijn nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?
Nee man, ik twijfel teveel tussen namen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?
Ohquote:
Toen kende ik je nog niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb een jaar lopen janken hier dus op FOK! werkt het niet.
Ik denk niet zo bijster veel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?
Hey Cas, alles ok met u?quote:
Malta, Gozo cliffs.quote:
Wait a second.quote:
Jokingly.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus jij doet eraan, kan ik hieruit opmaken?
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.quote:
You know better.quote:
Nice, die mag op een tegeltje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.
En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.quote:
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.quote:
Maak er eenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."
Catchy.
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.
Handigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk zijn pener balanceren met pure wilskracht.
Haha scherpquote:
Hoi terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:
'Mannen leg de bril maar plat, de vrouwen zitten toch graag nat'
Jij werkt ook niet efficient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.quote:
Helemaal prima.quote:
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.
Beter wordt het natuurlijk als je bij de deur een vingerherkenningssysteem hebt en de bril gaat met behulp van pneumatiek direct naar de gewenste stand. Kan de deur gelijk in het slot vallen enzo.
Eventueel kan een speficieke kleur toiletpapier afhankelijk van je kledingkeuze gedispensed worden.
Heb jij LoB wel gezien jongeman?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Nee, gewoon zo'n afdrukscanner.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?
Goed bezig!quote:
Hoax, het is kruimel. Waar ben je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je kruimel of rijstevlaai had, zat ik nu al aan tafel
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij LoB wel gezien jongeman?
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik ga zo nog even wat werk doen, van die meuk waar je overdag niet aan toekomt en waar je geen zin in hebt als je naar huis mag, inbox leegmaken en assignments schrijven enzo. Met de laptop op schoot best te doen
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
Doen we goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
House.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Ik doe af en aan. Ik heb de concentratie van een pinda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen we goed!Moet ik alleen wel even deze SC afsluiten want het gaat weer lekker zo
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Die had ik allemaal niet op mijn school.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoog
JAquote:
Ik ook niet, maar nu ik werk welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet op mijn school.
Ik bedenk me nu pas dat er waarschijnlijk "laptop op schoot" had moeten staan?quote:
Met zijn tweeën kun je tenminste beetje fatsoenlijk bedrag lenen bij de bank.quote:
Gaat op een salaris..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zijn tweeën kun je tenminste beetje fatsoenlijk bedrag lenen bij de bank.
Hier staan leuke huizenquote:
Ik ga écht niet naar dordrechtquote:
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond nextquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar dordrecht![]()
Ver van mijn werk
Ver van mijn sociaal leven
Ver van mijn vent
Gewoon
Kun je voor mij ook even werk regelen in die buurt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond next
Ben ik god?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook even werk regelen in die buurt?
Vent wilt niet mee en werk kan niet mee, gegrond, jij bent dismissedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond next
Jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vent wilt niet mee en werk kan niet mee, gegrond, jij bent dismissed
Ik deed niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hmmm.. Ik heb vent weggejaagd blijkbaar
Dat wordt droogstaan vanavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hmmm.. Ik heb vent weggejaagd blijkbaar
Dat sowiesoquote:
I beg the differquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben een vent. Ik kan maar 2 dingen tegelijk
Oeps, jupquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat er waarschijnlijk "laptop op schoot" had moeten staan?
Vertelquote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
heeft vast aan jezelf gelegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
Dat werkt ook andersom, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Kusjes!
Ooit kom je hier wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was gewoon de gedachte aan verhuizen naar dordrecht, ik zweer je
Het zal waarschijnlijk aan jou gelegen hebben. Meisjes zijn stomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Kusjes!
Ik blijf hopenquote:
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Kusjes!
wie dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.
Meisjes zijn stom jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk aan jou gelegen hebben. Meisjes zijn stom
Kusje
Deze baas snaptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.
Ik weet het wel. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook altijd luktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Denken te weten wat je wil.Niet weten wat je wil.
Gewoon hebben wat je wilt. [ afbeelding ]
Een leuke vriendin, sociaal leven, etcquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarop, 3 keer is scheepsrecht hoor
Luxeprobleem heeft hijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisjes zijn stom ja![]()
maar hij is het toppunt en het ligt absoluut niet aan mij. meneer blijkt een soort-van-vriendin te hebben en vertelt dat me na afloop even en nu weet hij niet wat hij moet doen omdat hij soort-van is vreemd gegaan -_-
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een leuke vriendin, sociaal leven, etc
Er staan hier vier woordjes teveel in. Waarvan twee keer twee dezelfde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
maar hij is het toppunt en het ligt absoluut niet aan mij. meneer blijkt een soort-van-vriendin te hebben en vertelt dat me na afloop even en nu weet hij niet wat hij moet doen omdat hij soort-van is vreemd gegaan -_-
Of willen, aka blij zijn, met wat je hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Denken te weten wat je wil.Niet weten wat je wil.
Gewoon hebben wat je wilt. [ afbeelding ]
"soort van". je praat hem duidelijk een schuldgevoel aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of willen,aka blij zijn, met wat je hebt.
Tevens is weten wat je niet wilt ook gunstig.
Dat is waar ik woon, werk en mijn soort van sociaal leven hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te maken
Waarvan akte, mevrouw de kunstcriticusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat lijkt heul niet op een steen
meer op een bouwsteentje
Ow ik kom daar nog wel eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te maken
Haha nee, het is niet officieel aan met die ander, het is gewoon nog niet uitgesproken, maar onofficieel wel enzo. Vandaar soort-van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef dawg het volgende:
[..]
"soort van". je praat hem duidelijk een schuldgevoel aan.
Dat is geen man, dat is een jochie. Soort van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:
quote:
Het hoeft niet uitgesproken te worden om officieel te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee, het is niet officieel aan met die ander, het is gewoon nog niet uitgesproken, maar onofficieel wel enzo. Vandaar soort-van.
*Fobo lurk* :quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha nee, het is niet officieel aan met die ander, het is gewoon nog niet uitgesproken, maar onofficieel wel enzo. Vandaar soort-van.
je kunt niet half vreemdgaan. het is niet officieel dus mag hij zich als een eckte vent gedragen en derhalve zijn erecte slaaf achterna lopen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef twi het volgende:
[..]
Er staan hier vier woordjes teveel in. Waarvan twee keer twee dezelfde.
Sexuele chantage. Eindelijk een echte èckte gelijkwaardige relatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij solliciteert naar een pandapunt
Nouja het is niet mijn probleem of ze nou wel of geen relatie hebben. Het is wel mijn probleem dat hij er na afloop mee kwam terwijl hij het van te voren had kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het hoeft niet uitgesproken te worden om officieel te zijn.Dat zouden ze onderling toch wel moeten kunnen aanvoelen. Als hij het niet kan vertellen is die dus gewoon vreemd gegaan. En zal die relatie nooit een relatie worden die uitgesproken is, als dat meisje ook maar een beetje ballen heeft.
Ik weet niet zo goed hoe ik beter kan zeggen wat ik daarmee bedoelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeg dat gerustquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sexuele chantage. Eindelijk een echte èckte gelijkwaardige relatie
Wanneer is het officiëel? Zodra ze beide bij de notaris hebben getekend?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Also also also also alsoquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarvan akte, mevrouw de kunstcriticus
Make my dayquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij solliciteert naar een pandapunt
Zij vindt van wel, hij vindt van niet. Alstublieft!quote:
Wat heb jij nog met hem te maken nu dan. Wilde je een relatie met hem? Wilde je scharrelen met hem?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Nouja het is niet mijn probleem of ze nou wel of geen relatie hebben. Het is wel mijn probleem dat hij er na afloop mee kwam terwijl hij het van te voren had kunnen zeggen.
In dat geval ben ik onofficieel bezet, maakt mij dat officieel vrijgezel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wanneer is het officiëel? Zodra ze beide bij de notaris hebben getekend?
Bedoel je nu te zeggen dat hele relatie één grote backfire is? Klinkt ingewikkeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zeg dat gerust
Waarop meneer dood leuk zegt, best hoor. En dan heb ik uiteindelijk alleen mijzelf ermee
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, hij vindt van niet. Alstublieft!
Ik las 'Stop with the anal talk' onder je UIquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij vindt van wel, hij vindt van niet. Alstublieft!
nee uiteindelijk krijgen we beiden ons zinquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat hele relatie één grote backfire is? Klinkt ingewikkeld
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik iemand na 2,5 jaar leuk begin te vinden. Maar ik weet het niet zeker.
Nee, ze poogt te zeggen dat ze het zelf niet volhoudtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat hele relatie één grote backfire is? Klinkt ingewikkeld
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik iemand na 2,5 jaar leuk begin te vinden. Maar ik weet het niet zeker.
Waar het hart vol van is... Ransaapje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef MohMi het volgende:
Ik las 'Stop with the anal talk' onder je UI![]()
Het ligt aan hem!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
nee uiteindelijk krijgen we beiden ons zinHij speelt psychologische spelletjes
quote:
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is... Ransaapje.
Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
*Fobo lurk* :
Relatie: Liever niet
Sexualiteit: Liever wel
Wat is het probleem nu eigenlijk?
Ja nee maar je begrijpt m'n punt. Dan houden we het maar op echt vreemdgaan, ook prima.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt niet half vreemdgaan. het is niet officieel dus mag hij zich als een eckte vent gedragen en derhalve zijn erecte slaaf achterna lopen.
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb jij nog met hem te maken nu dan. Wilde je een relatie met hem? Wilde je scharrelen met hem?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik beter kan zeggen wat ik daarmee bedoelWeten wat je wilt is belangrijk, weten wat je niet wilt ook. Ik weet bijv dat ik niet meer een relatie wil zoals mijn vorige om uiteenlopende redenen. Maar aangezien je nog kennis gaat maken met een hoop nieuwe indrukken, kun je die nog niet meenemen in je 'wil'-lijstje, zou zonde zijn als je ze daardoor automatisch al uitsluit.
Godver, wat een fucking EO-post
Ook al kijk ik nooit naar de EO, ik snap wel wat je bedoelt, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nu ook te weten wat ik wil. Maar ik weet ook wel dat dat zo weer kan veranderen. En ik weet óók dat het misschien wel heel onrealistische verwachtingen zijn...maar daarom kan ik nu nog wel weten wat ik wil
Oké, dat was amper een EO-post. Leest meer als TROS of zo![]()
Zullen we de small talk overslaan en maar meteen op de anal talk overgaan?quote:
Dat is wel lastig inderdaad. Tsja helaas geen tips. Succes kan ik je wel wensenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.
scholen zijn niet eeuwigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Dit is uiterst tricky want het is een klasgenote. Ach we zullen zien.
Zijn probleem. Hou het daar. Bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.
Blijkbaar bevalt het prima zo voor hem. Hij heeft twee walletjes waarvan hij kan eten. Zijn vriendin weet niks en jij accepteert het. Wedden dat zijn vrienden respect voor hem hebben?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.
Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel lastig inderdaad. Tsja helaas geen tips. Succes kan ik je wel wensen
Hij was al het wijf dus dan moet jij maar de kerel zijn. Dus:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat was gewoon even mijn recalcitrante puber-ik die dat poste. Probleem is meneer die niet weet hoe hij het aan haar moet vertellen enzo.
[..]
Ja nee maar je begrijpt m'n punt. Dan houden we het maar op echt vreemdgaan, ook prima.
[..]
Dat hij niet weet of hij een relatie met haar wil of met mij verder wil etc etc. En daar kan ik nu dus niks mee als hij het niet eerst aan haar vertelt. Wat hij dus steeds maar niet doet.
Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneuquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.
Ik ben een beetje in de war.
Wordt vanzelf duidelijk, geloof me.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eerst eens kijk of ik haar wel echt leuk vind. Of alleen maar denk dat ik haar leuk vind.
Als je aardig vind als in vriendschappelijk is dat toch ook leuk?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik accepteer het niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn probleem. Hou het daar. Bemoei je er niet mee.
[..]
Blijkbaar bevalt het prima zo voor hem. Hij heeft twee walletjes waarvan hij kan eten. Zijn vriendin weet niks en jij accepteert het. Wedden dat zijn vrienden respect voor hem hebben?
Gaat ik doen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij was al het wijf dus dan moet jij maar de kerel zijn. Dus:
Of! Je neemt zelf het initiatief en geeft hem een trap in z'n ballen.Oh wacht, nou, dan z'n hol
![]()
Of! Je wacht het af, maar ook niet miepen dat het lang duurt dan
ga met haar omquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneu
Ja maar toch lastig, het is ook redelijk vreemd nadat ik haar ruim 2 jaar genegeerd heb opeens aandacht ga geven.quote:
Ik hou het voorlopig even op een klasgenote.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vertel meer heloefje, wie is het?
Simpel dan, eis niet wat hij moet doen, maar zeg wat jij wil, namelijk iemand die beschikbaar is, niet iemand die met één been nog in een relatie staat. Laat hem maar bepalen waar hij voor gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
Ik accepteer het niet.Maar hij weet niet wat hij wil en zolang hij dat niet weet zit ik ook een beetje met hem enzo. Ik hou namelijk niet zo van met 2 mensen tegelijk bezig zijn enzo.
En hij ook niet, eerste keer dat hij vreemd is gegaan ooit. En ja ik kan het weten, hij is een heel goeie vriend dus dat soort dingen zou hij zeggen enzo.
Daar geloof ik toch al niet inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht
Lastigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig even op een klasgenote.
Ze heeft een vriend. Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spreek haar aan
Hey, ook met de trein?
en, al plannen voor valentijnsdag? weet je gelijk hoe serieus ze er mee isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Daar ben ik vrij zeker van.
Ze vind me wel grappig, dat scheelt. God bless my humor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneu
Dat kon je afleiden uit het feit dat ze giechelde toen ze een WhatsAppje las, zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
Strak plan.quote:
Omdat ik haar eerst totaal niet interessant vond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lastig
En waarom negeer je haar 2 jaar
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Simpel dan, eis niet wat hij moet doen, maar zeg wat jij wil, namelijk iemand die beschikbaar is, niet iemand die met één been nog in een relatie staat. Laat hem maar bepalen waar hij voor gaat.
Dat is wel erg ver vooruit, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en, al plannen voor valentijnsdag? weet je gelijk hoe serieus ze er mee is
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kon je afleiden uit het feit dat ze giechelde toen ze een WhatsAppje las, zeker?
Nee hoor ik heb al veel plannen voor valentijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver vooruit, vind je niet?
[..]
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijn
Duidelijk is hij niet zodanig hotedebotel dat hij voluit voor je kiest op dit moment. Trek je conclusies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.
Deed ik ook niet.quote:
Als iemand serieus is, kapt hij/zij de relatie af zodra er gevoelens voor een ander in het spel zijn. Zou het niet eerlijk voor beiden partijen vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.
er is maar een manier om er achter te komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
was niet op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.
And look at me now![]()
Als in: zegt niks
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk is hij niet zodanig hotedebotel dat hij voluit voor je kiest op dit moment. Trek je conclusies.
De vorige Valentijndsdag kwam net te laat voor mijn situatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al veel plannen voor valentijn
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als iemand serieus is, kapt hij/zij de relatie af zodra er gevoelens voor een ander in het spel zijn. Zou het niet eerlijk voor beiden partijen vinden
Jij laat het van hem afhangen. En daarmee hou je dit gedrag in stand. Waarom verbreek jij het contact met hem niet (tijdelijk)? Of stop gewoon met neuken zolang hij nog een relatie heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef msacras het volgende:
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.
Dat idd, waarom zou iemand met jou anders omgaan als die persoon voorheen ook niet het karakter had om eerst het één te eindigen voordat je iets anders begint? Alsof je in een paar weken tijd of whatever een ruggengraat groeit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"
Dan moet je dat wel weten en of niet al echt verliefd zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"
Dus jij gaat verder met je leven. En als ie nog op de bagagedragert wil moet ie godnondeju vlot worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.
Letterlijke woorden (van hem naar mij zegmaar) :quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Muhahaha!quote:
mja dan nog... gewoon jezelf een mooi plaatje voorhouden. Ik hoef zon vent niet als hij zn ex zo behandeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel weten en of niet al echt verliefd zijn.
Was ik sowieso al, goed gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus jij gaat verder met je leven. En als ie nog op de bagagedragert wil moet ie godnondeju vlot worden.
Doe je dan niet dan ben je zelf ook een wijf en is je klacht ongegrond
Goed hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha!Oude school, hé? Net ook kort Myst weer gesproken en zelfs shift kwam even buurten
Hoe is het met jou?
Toch is dat moeilijk op zo'n moment dat je erachter komt dat je nieuwe liefde eigenlijk een eikel is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja dan nog... gewoon jezelf een mooi plaatje voorhouden. Ik hoef zon vent niet als hij zn ex zo behandeld
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijn
Ja ok ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan, ik zou het bij voorbaat afkappen, vordat er iets gebeurd, ongeacht of het iets met de ander zou worden of niet. Vind dergelijke heftige gevoelens not donequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Neen, in een andere SCquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was ze hier al een bekend gezicht, dan? Nooit eerder gezien
Ligt wel een beetje aan de situatie. Vind dat je mensen niet al te makkelijk moet beoordelen op wat ze in het verleden gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Maar dan iets genuanceerder, dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukken" ?
Dat is mijn tekst!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukken" ?
oh dat geloof ik best...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch is dat moeilijk op zo'n moment dat je erachter komt dat je nieuwe liefde eigenlijk een eikel is.
Mooi lijntje gooi je daar uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de situatie. Vind dat je mensen niet al te makkelijk moet beoordelen op wat ze in het verleden gedaan hebben.
Kijk, dat heb ik dus ook. Ik heb echt een hekel aan vreemd gaan en als hij gewoon had gezegd dat hij praktisch een relatie heeft had ik het absoluut afgekapt. Maar dat deed hij niet en dat is nogal vervelend op z'n zachts gezegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ok ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan, ik zou het bij voorbaat afkappen, vordat er iets gebeurd, ongeacht of het iets met de ander zou worden of niet. Vind dergelijke heftige gevoelens not done
quote:
Ik heb nooit in die situatie gezeten. Maar ik zou zoiets hebben, als hij dat bij de een doet, waarom bij mij niet dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Kijk, dat heb ik dus ook. Ik heb echt een hekel aan vreemd gaan en als hij gewoon had gezegd dat hij praktisch een relatie heeft had ik het absoluut afgekapt. Maar dat deed hij niet en dat is nogal vervelend op z'n zachts gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |