Gaat op een salaris..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met zijn tweeën kun je tenminste beetje fatsoenlijk bedrag lenen bij de bank.
Hier staan leuke huizenquote:
Ik ga écht niet naar dordrechtquote:
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond nextquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga écht niet naar dordrecht![]()
Ver van mijn werk
Ver van mijn sociaal leven
Ver van mijn vent
Gewoon
Kun je voor mij ook even werk regelen in die buurt?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond next
Ben ik god?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook even werk regelen in die buurt?
Vent wilt niet mee en werk kan niet mee, gegrond, jij bent dismissedquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vent kan mee en werk ook. Klacht ongegrond next
Jammerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Vent wilt niet mee en werk kan niet mee, gegrond, jij bent dismissed
Ik deed niksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hmmm.. Ik heb vent weggejaagd blijkbaar
Dat wordt droogstaan vanavondquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Hmmm.. Ik heb vent weggejaagd blijkbaar
Dat sowiesoquote:
I beg the differquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:01 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ben een vent. Ik kan maar 2 dingen tegelijk
Oeps, jupquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat er waarschijnlijk "laptop op schoot" had moeten staan?
Vertelquote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
heeft vast aan jezelf gelegen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
Dat werkt ook andersom, hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Kusjes!
Ooit kom je hier wonenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Was gewoon de gedachte aan verhuizen naar dordrecht, ik zweer je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |