Barbieboy! Hoe was het? Heb je het gedaan?????quote:
In dat geval:quote:
Deze man is duidelijk geen netwerkbeheerderquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval:
Gisteravond date gehad die super wasIn tijden niet zoveel lol gehad
Vandaag: weer terug naar huis en daarna naar werk. Na 1 uur lagen de servers eruit dus de hele middag zitten niksen![]()
En jij?
Leuk zeg! Hoe kende je haar? Komt er een vervolgdate?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval:
Gisteravond date gehad die super wasIn tijden niet zoveel lol gehad
Vandaag: weer terug naar huis en daarna naar werk. Na 1 uur lagen de servers eruit dus de hele middag zitten niksen![]()
En jij?
Dat kloptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Deze man is duidelijk geen netwerkbeheerder
Via FOKquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Leuk zeg! Hoe kende je haar? Komt er een vervolgdate?
Altijd vervelend als servers er uit liggen, gelukkig gebeurt dat op m'n werk maar zelden..
Welke dag wil je van mij weten?
Hoe heet ze? En dat is inderdaad niet slim, dat kan zelfs ik bedenken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Via FOKMaandag waarschijnlijk
Juuh, komt omdat ze in het weekend over gegaan zijn naar nieuwe servers en zo slim zijn om gelijk het hele pand over te zetten ipv een aantal computers
Vandaag/gisteren?
Thegirlnextdoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe heet ze? En dat is inderdaad niet slim, dat kan zelfs ik bedenken.Vandaag en gisteren gewoon gewerkt. Doordeweeks maak ik nooit zoveel mee.
's Avonds spreek ik wel eens met vriendinnen af, of ga ergens heen. Maar de weekenden plan ik meestal wel volquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thegirlnextdoor
Ja precies![]()
Ah oke, ja ik normaal gesproken ook niet
Leuk toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
's Avonds spreek ik wel eens met vriendinnen af, of ga ergens heen. Maar de weekenden plan ik meestal wel vol
Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk toch?
Mijn weekenden zitten meestal niet zo vol, en daar erger ik me aan want ik hou van actief zijn
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Via FOKMaandag waarschijnlijk
Juuh, komt omdat ze in het weekend over gegaan zijn naar nieuwe servers en zo slim zijn om gelijk het hele pand over te zetten ipv een aantal computers
Vandaag/gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoi.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen.
Gelukkig kun je ons op FOK! altijd boeiend op de hoogte houden over de laatste ontwikkelingen van Sammers.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ja, is zeker leuk. Ik zit in het weekend niet graag thuis, en zeker niet alleen.
Wat doe je graag in het weekend?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daten met FOKkers kan best aangenaam zijnVeel plezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moh! Hoe is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moeten ze wel willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |