Zekerquote:
Ik ken er niet veel, maar die zijn dan zo onzeker dat ze het niet door hebben dat iemand uberhaupt meer dan vrienden wil zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn niet naïef, die willen dan gewoon iemand in hun broekje.
Ik smelt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gelukkig maar dat het zo niet bedoeld was, dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien jouw ruime ervaring vond ik het een gewaagd algemeen statement.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
CUTEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Enjoy idd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerhet is nog te vroeg om te zeggen waar het naar toe gaat. Alleen vriendschappelijk of meer
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
En nu ga ik naar bed, ik voel me best wel kut nu, rare verkoudheid dit.
Duits.quote:Du hast jeden Raum
Mit Sonne geflutet
Hast jeden Verdruss
Ins Gegenteil verkehrt
weltrusten en beterschapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
Welterusten, en beterschap dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een liefie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meerquote:
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Enjoy idd!Vrienden van me hebben elkaar leren kennen via Wow
Nu gaan ze trouwen
De jongste hier is nogsteeds lief en doet alsof ie héél onschuldig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meer
C_M gamed ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Of 0.001 en deze is er nét voor je neus uitgepluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |