Voorbeeld 3: altijd een weerwoord willen hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Sammers het volgende:
Ik denk niet de mening van een ander te kunnen bepalen
Jou kan ik niet laten squirten liefje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef twi het volgende:
[..]
Is goed, maar dan moet je wel op mij testen.
Geen idee!!quote:
was dat die hosselpoging die jij zo goed geacteerd had dat ze m miste?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik deed het een keer wel goed, ik wekte bij haar niet de reactie op dat ik enkel en alleen in haar broekje probeerde te komen. Ik kan nog best goed acteren.
sorry schat, spreek je snel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en nu weg, ik krijg de kriebels van die liefdeskriebels van jullie.![]()
Dan moet je toch naar Rotterdam.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jou kan ik niet laten squirten liefje.
Ik ben al stilquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voorbeeld 3: altijd een weerwoord willen hebben.
Slechte ervaringen?quote:
Daaaaaag!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef dawg het volgende:
[..]
en nu weg, ik krijg de kriebels van die liefdeskriebels van jullie.![]()
Sommige enorm. Anderen weten precies wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe naïef denk je dat vrouwen zijn eigenlijk?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat als ik een beetje mn best doe, mensen voor me opstaan in de bus
Een welgemikt mes in een slagader zorgt echt wel voor wat spuitwerk hoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jou kan ik niet laten squirten liefje.
Nope, een andere.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
was dat die hosselpoging die jij zo goed geacteerd had dat ze m miste?
Via okcupid heb ik iemand leren kennen waarmee ik leuk contact heb.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet op datingsites. Je hebt dan toch een ander doel. En op andere sites zal het gerust kunnen maar ik heb alleen ervaring via fok.
die move iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]Met je hand je onderrug even ondersteunen en tegelijkertijd je buik naar voren duwen.
Och, wat is slecht...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
Slechte ervaringen?Geen last van, en mijn ervaring is dat het net zo goed of fout kan gaan als met iemand die je elders leert kennen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Never mind.. M'n ma heeft eten meegegeven
Die zijn niet naïef, die willen dan gewoon iemand in hun broekje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
Sommige enorm. Anderen weten precies wat er aan de hand is.
tof tijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Via okcupid heb ik iemand leren kennen waarmee ik leuk contact heb.Heb haar al 2 keer ontmoet. Binnenkort een derde keer. Ik zit op okcupid niet voor dates terwijl het wel een datingsite is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |