Zekerquote:
Ik ken er niet veel, maar die zijn dan zo onzeker dat ze het niet door hebben dat iemand uberhaupt meer dan vrienden wil zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zijn niet naïef, die willen dan gewoon iemand in hun broekje.
Ik smelt..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gelukkig maar dat het zo niet bedoeld was, dan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien jouw ruime ervaring vond ik het een gewaagd algemeen statement.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
CUTEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Enjoy idd!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerhet is nog te vroeg om te zeggen waar het naar toe gaat. Alleen vriendschappelijk of meer
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
En nu ga ik naar bed, ik voel me best wel kut nu, rare verkoudheid dit.
Duits.quote:Du hast jeden Raum
Mit Sonne geflutet
Hast jeden Verdruss
Ins Gegenteil verkehrt
weltrusten en beterschapquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leuk voor je Cas, maar ik ga sowieso niet meer daten via fok, om de redenen die ik eerder beschreven heb.
Welterusten, en beterschap dan maar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een liefie!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups.. even spammen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:
quote:
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meerquote:
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Enjoy idd!Vrienden van me hebben elkaar leren kennen via Wow
Nu gaan ze trouwen
De jongste hier is nogsteeds lief en doet alsof ie héél onschuldig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kip. Nog maar een paar dagen en dan is ze niet zo lief en onschuldig meer
C_M gamed ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Of 0.001 en deze is er nét voor je neus uitgepluktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toen ik nog een gamenerd was, was het vrouwengehalte nog 0,0![]()
![]()
Haha coolquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Enjoy idd!Vrienden van me hebben elkaar leren kennen via Wow
Nu gaan ze trouwen
Of dat jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of 0.001 en deze is er nét voor je neus uitgeplukt
In dit huishouden is niemand lief of onschuldigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
De jongste hier is nogsteeds lief en doet alsof ie héél onschuldig is.
Nu slaapt ie op m'n schoot
Ik denk bijna dat, welk medium of welke plek je ook neemt, er best wel veel stelletjes zullen zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Volgens mij zullen er gerust veel wow stelletjes zijn. Een collega van mij heeft haar vriend via wow leren kennen en hem uit noorwegen overgehaald
Verkleed je als badmen en neem lego mee wie weet werkt hetquote:
Okee C_M niet, maar blijf zoeken.quote:
True!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
In dit huishouden is niemand lief of onschuldig
Draenei zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik had een vriend, die zijn vriendin van WoW had gehaald.
Was nog best een lekker wijf ook.
Pics?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
Ik had een vriend, die zijn vriendin van WoW had gehaald.
Was nog best een lekker wijf ook.
Ik lachte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Even koffie en appeltaart
Ik heb 2 stukjes, want je weet maar nooit wie er op bezoek komt.
Morgen eet ik het 2e stukje op
jaja ik hou al opop een gegeven moment kom je in een flow terecht
Ik wil wel langskomen. Appeltaartquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen Lego, wel Transformersquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verkleed je als badmen en neem lego mee wie weet werkt het
Neen.quote:
Het is allang uit, dus ik kan niet meer bij de foto's van zijn chick helaas helaas.quote:
quote:
Als je kruimel of rijstevlaai had, zat ik nu al aan tafelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Zelfmedelijden is niet sexy.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Kop op, er is nog hoop.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel danquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil wel langskomen. Appeltaart
Dat mag ook vast welquote:
FOK! What's in a name.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
FOK! en WoW twee plekken waar je totaal niet zou verwachten dat er gehosseld werd.
Op het eerste gezicht dan.
Wel het beste anticonceptiemiddel wat er is.quote:
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:15 schreef Faxie het volgende:
Pityfucks bestaan ook.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel het beste anticonceptiemiddel wat er is.
quote:
Ja. Man the fuck up.quote:
Dus je deed het alleen maar omdat je dacht dat het moest?quote:
Neuh. Wie zegt iets over mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je deed het alleen maar omdat je dacht dat het moest?
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.
Die zijn nog schadelijker voor je ego.quote:
Hele late reactie, was even druk en zulksquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Barbieboy! Hoe was het? Heb je het gedaan?????
Ik zou haar hatefucken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een pityfuck geven.
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar wel een pityfuck geven.
Heb je bestek met de naam van Hare Majesteit erin gegraveerd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom je het geelkoperen deurbeslag, naambordjes etc allemaal blinkend moet houden voor als de koningin langskomt.
True, maar je anticonceptietheorie was busted.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Die zijn nog schadelijker voor je ego.
Hij heeft de graveur op speeddial. Hij kan hem snel bellen als hij denkt te scoren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?
I saw what you did there ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar je anticonceptietheorie was busted.
Waarom?quote:
Emma klinkt inderdaad beter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik haar geen Hermelien hoef te noemen.
Nee maar je moet toch laten zien dat je je meuk blinkend onderhoudt. Kandelaren ook blinkend en het hout in de was of anders verzorgd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je bestek met de naam van Hare Majesteit erin gegraveerd?
Waar dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hele late reactie, was even druk en zulks![]()
Maar nee, het ging niet door.Stond een te harde westenwind. Met als risico dat je tot rosbief wordt geslagen tegen de wand. Volgende keer meer geluk dan maar
Had ik net NÈT voldoende moed verzameld, verdomme
![]()
![]()
Omdat het kan.quote:
Ik kan heel gemeen zijn nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?
Nee man, ik twijfel teveel tussen namen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:18 schreef twi het volgende:
[..]
Heb jij al een setje bestek met gegokte naam voor jouw toekomstige prinses (of prins)?
Ohquote:
Toen kende ik je nog niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik heb een jaar lopen janken hier dus op FOK! werkt het niet.
Ik denk niet zo bijster veel...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel chicks doen er nou daadwerkelijk aan pityfucks?
Hey Cas, alles ok met u?quote:
Malta, Gozo cliffs.quote:
Wait a second.quote:
Jokingly.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus jij doet eraan, kan ik hieruit opmaken?
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.quote:
You know better.quote:
Nice, die mag op een tegeltje.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.
En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.quote:
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.quote:
Maak er eenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."
Catchy.
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.
Handigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk zijn pener balanceren met pure wilskracht.
Haha scherpquote:
Hoi terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:
'Mannen leg de bril maar plat, de vrouwen zitten toch graag nat'
Jij werkt ook niet efficient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.quote:
Helemaal prima.quote:
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.
Beter wordt het natuurlijk als je bij de deur een vingerherkenningssysteem hebt en de bril gaat met behulp van pneumatiek direct naar de gewenste stand. Kan de deur gelijk in het slot vallen enzo.
Eventueel kan een speficieke kleur toiletpapier afhankelijk van je kledingkeuze gedispensed worden.
Heb jij LoB wel gezien jongeman?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Nee, gewoon zo'n afdrukscanner.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?
Goed bezig!quote:
Hoax, het is kruimel. Waar ben je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je kruimel of rijstevlaai had, zat ik nu al aan tafel
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij LoB wel gezien jongeman?
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik ga zo nog even wat werk doen, van die meuk waar je overdag niet aan toekomt en waar je geen zin in hebt als je naar huis mag, inbox leegmaken en assignments schrijven enzo. Met de laptop op schoot best te doen
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
Doen we goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
House.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Ik doe af en aan. Ik heb de concentratie van een pinda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen we goed!Moet ik alleen wel even deze SC afsluiten want het gaat weer lekker zo
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Die had ik allemaal niet op mijn school.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoog
JAquote:
Ik ook niet, maar nu ik werk welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet op mijn school.
Ik bedenk me nu pas dat er waarschijnlijk "laptop op schoot" had moeten staan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |