En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.quote:
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.quote:
Maak er eenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Of op zo'n leuke VVD poster met oranje strepen.
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En naast de "Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek" in de wc staan.
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
"Je anticonceptie wordt niet vergoed, zo lang je zielig doet."
Catchy.
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
Rechts van de 'Mannen moeten tijdens het plassen staan, dus vrouwen stelt u niet zo aan. Met één simpel gebaar is de bril neer of geheven, plassen en poepen is nemen en geven.'
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, dus zielig doen kan tussen het rijtje, condooms en de pil. Prima anticonceptie.
Handigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die kan waarschijnlijk zijn pener balanceren met pure wilskracht.
Haha scherpquote:
Hoi terugquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gaf een maat van me eentje voor z'n verjaardag:
'Mannen leg de bril maar plat, de vrouwen zitten toch graag nat'
Jij werkt ook niet efficient.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wauw, vandaag om half 9 op school, en nu nog steeds bezig met schoolwerk, even hoi zeggen
HBO
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.quote:
Helemaal prima.quote:
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon een veer aan de bril maken. Gaat 'ie vanzelf omhoog.
Beter wordt het natuurlijk als je bij de deur een vingerherkenningssysteem hebt en de bril gaat met behulp van pneumatiek direct naar de gewenste stand. Kan de deur gelijk in het slot vallen enzo.
Eventueel kan een speficieke kleur toiletpapier afhankelijk van je kledingkeuze gedispensed worden.
Heb jij LoB wel gezien jongeman?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Hahaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet slecht in versieren, ik ben gewoon heel goed in het voorkomen van eventuele zwangerschappen.
Nee, gewoon zo'n afdrukscanner.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vinger die uit een luikje schuift om even te voelen?
Goed bezig!quote:
Hoax, het is kruimel. Waar ben je dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:16 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Als je kruimel of rijstevlaai had, zat ik nu al aan tafel
Neequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij LoB wel gezien jongeman?
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig!Ik ga zo nog even wat werk doen, van die meuk waar je overdag niet aan toekomt en waar je geen zin in hebt als je naar huis mag, inbox leegmaken en assignments schrijven enzo. Met de laptop op schoot best te doen
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
Doen we goed!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit ook met de laptop op school, best relaxed.
House.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Ik doe af en aan. Ik heb de concentratie van een pinda.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Doen we goed!Moet ik alleen wel even deze SC afsluiten want het gaat weer lekker zo
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoogquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geluidsisolerende oordopjes in je gezicht, lekker housemixje aan en knalleknalleknallen!
Die had ik allemaal niet op mijn school.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niks oordopjes, gewoon BAM, huiskamer vol muziek en ik op de bank met de voetjes omhoog
JAquote:
Ik ook niet, maar nu ik werk welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet op mijn school.
Ik bedenk me nu pas dat er waarschijnlijk "laptop op schoot" had moeten staan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |