Jij laat het van hem afhangen. En daarmee hou je dit gedrag in stand. Waarom verbreek jij het contact met hem niet (tijdelijk)? Of stop gewoon met neuken zolang hij nog een relatie heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef msacras het volgende:
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.
Dat idd, waarom zou iemand met jou anders omgaan als die persoon voorheen ook niet het karakter had om eerst het één te eindigen voordat je iets anders begint? Alsof je in een paar weken tijd of whatever een ruggengraat groeit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"
Dan moet je dat wel weten en of niet al echt verliefd zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"
Dus jij gaat verder met je leven. En als ie nog op de bagagedragert wil moet ie godnondeju vlot worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.
Letterlijke woorden (van hem naar mij zegmaar) :quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Muhahaha!quote:
mja dan nog... gewoon jezelf een mooi plaatje voorhouden. Ik hoef zon vent niet als hij zn ex zo behandeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet je dat wel weten en of niet al echt verliefd zijn.
Was ik sowieso al, goed gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus jij gaat verder met je leven. En als ie nog op de bagagedragert wil moet ie godnondeju vlot worden.
Doe je dan niet dan ben je zelf ook een wijf en is je klacht ongegrond
Goed hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Muhahaha!Oude school, hé? Net ook kort Myst weer gesproken en zelfs shift kwam even buurten
Hoe is het met jou?
Toch is dat moeilijk op zo'n moment dat je erachter komt dat je nieuwe liefde eigenlijk een eikel is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja dan nog... gewoon jezelf een mooi plaatje voorhouden. Ik hoef zon vent niet als hij zn ex zo behandeld
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijn
Ja ok ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan, ik zou het bij voorbaat afkappen, vordat er iets gebeurd, ongeacht of het iets met de ander zou worden of niet. Vind dergelijke heftige gevoelens not donequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Neen, in een andere SCquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Was ze hier al een bekend gezicht, dan? Nooit eerder gezien
Ligt wel een beetje aan de situatie. Vind dat je mensen niet al te makkelijk moet beoordelen op wat ze in het verleden gedaan hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Maar dan iets genuanceerder, dat welquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukken" ?
Dat is mijn tekst!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zoiets als "Als ik je vrijdag zie, scheur ik je in vijf stukken" ?
oh dat geloof ik best...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch is dat moeilijk op zo'n moment dat je erachter komt dat je nieuwe liefde eigenlijk een eikel is.
Mooi lijntje gooi je daar uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:42 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de situatie. Vind dat je mensen niet al te makkelijk moet beoordelen op wat ze in het verleden gedaan hebben.
Kijk, dat heb ik dus ook. Ik heb echt een hekel aan vreemd gaan en als hij gewoon had gezegd dat hij praktisch een relatie heeft had ik het absoluut afgekapt. Maar dat deed hij niet en dat is nogal vervelend op z'n zachts gezegd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja ok ik zou ook nooit vreemd kunnen gaan, ik zou het bij voorbaat afkappen, vordat er iets gebeurd, ongeacht of het iets met de ander zou worden of niet. Vind dergelijke heftige gevoelens not done
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |