Liefde op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneu
Ja maar toch lastig, het is ook redelijk vreemd nadat ik haar ruim 2 jaar genegeerd heb opeens aandacht ga geven.quote:
Ik hou het voorlopig even op een klasgenote.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vertel meer heloefje, wie is het?
Simpel dan, eis niet wat hij moet doen, maar zeg wat jij wil, namelijk iemand die beschikbaar is, niet iemand die met één been nog in een relatie staat. Laat hem maar bepalen waar hij voor gaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:24 schreef msacras het volgende:
Ik accepteer het niet.Maar hij weet niet wat hij wil en zolang hij dat niet weet zit ik ook een beetje met hem enzo. Ik hou namelijk niet zo van met 2 mensen tegelijk bezig zijn enzo.
En hij ook niet, eerste keer dat hij vreemd is gegaan ooit. En ja ik kan het weten, hij is een heel goeie vriend dus dat soort dingen zou hij zeggen enzo.
Daar geloof ik toch al niet inquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht
Lastigquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig even op een klasgenote.
Ze heeft een vriend. Daar ben ik vrij zeker van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Spreek haar aan
Hey, ook met de trein?
en, al plannen voor valentijnsdag? weet je gelijk hoe serieus ze er mee isquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend. Daar ben ik vrij zeker van.
Ze vind me wel grappig, dat scheelt. God bless my humor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Jij kent haar dan tenminste nog op een andere manier dan enkel van zien...ik heb dat met OV-dame niet. Die is echt slechts puur leuk op het oog. En dat vind ik eigenlijk best sneu
Dat kon je afleiden uit het feit dat ze giechelde toen ze een WhatsAppje las, zeker?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
Strak plan.quote:
Omdat ik haar eerst totaal niet interessant vond.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lastig
En waarom negeer je haar 2 jaar
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Simpel dan, eis niet wat hij moet doen, maar zeg wat jij wil, namelijk iemand die beschikbaar is, niet iemand die met één been nog in een relatie staat. Laat hem maar bepalen waar hij voor gaat.
Dat is wel erg ver vooruit, vind je niet?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en, al plannen voor valentijnsdag? weet je gelijk hoe serieus ze er mee is
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef twi het volgende:
[..]
Dat kon je afleiden uit het feit dat ze giechelde toen ze een WhatsAppje las, zeker?
Nee hoor ik heb al veel plannen voor valentijnquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver vooruit, vind je niet?
[..]
Ik heb al hele gesprekken meegekregen die moeilijk anders te interpreteren zijn
Duidelijk is hij niet zodanig hotedebotel dat hij voluit voor je kiest op dit moment. Trek je conclusies.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.
Deed ik ook niet.quote:
Als iemand serieus is, kapt hij/zij de relatie af zodra er gevoelens voor een ander in het spel zijn. Zou het niet eerlijk voor beiden partijen vindenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Heb ik hem ook verteld, maar hij wil dus eerst eens aan haar gaan vertellen dat hij vreemd is gegaan enzo, maar dat gebeurt dus niet. Hij zit de hele tijd maar van "ja aan de ene kant voelde het heel fout en aan de andere kant heel goed blablabla" kortom, hij gedraagt zich als een wijf.
er is maar een manier om er achter te komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
was niet op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Deed ik ook niet.
And look at me now![]()
Als in: zegt niks
Dat verwacht ik ook niet. Ik ook niet van hem (nog niet écht verliefd oid). Maar ik wil wel dat hij zegt wat hij gaat doen, want nu zit ik ook ook maar hiermee en als hij dat gewoon zegt is dat prima en ga ik verder met m'n leven, maar hij zegt elke keer iets anders. Hij weet niet wat hij wil.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijk is hij niet zodanig hotedebotel dat hij voluit voor je kiest op dit moment. Trek je conclusies.
De vorige Valentijndsdag kwam net te laat voor mijn situatiequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb al veel plannen voor valentijn
ik zou denk ik (hoe leuk iemand ook is) sowieso geen relatie beginnen met iemand die zn ex bedrogen heeft. Zou het gevoel hebben van "als hij dat bij haar deed, waarom zou hij dat niet bij mij doen"quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als iemand serieus is, kapt hij/zij de relatie af zodra er gevoelens voor een ander in het spel zijn. Zou het niet eerlijk voor beiden partijen vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |