Het zal waarschijnlijk aan jou gelegen hebben. Meisjes zijn stomquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
Ik blijf hopenquote:
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:03 schreef msacras het volgende:
Hoi, bij deze uit ik hier even mijn haat voor mannen die zich als een wijf gedragen en niet weten wat ze willen.![]()
Kusjes!
wie dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.
Meisjes zijn stom jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal waarschijnlijk aan jou gelegen hebben. Meisjes zijn stom
Kusje
Deze baas snaptquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik uit even mijn haat op vrouwen die zich als een kerel gedragen en denken te weten wat ze willen.
Ik weet het wel. Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook altijd luktquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Denken te weten wat je wil.Niet weten wat je wil.
Gewoon hebben wat je wilt. [ afbeelding ]
Een leuke vriendin, sociaal leven, etcquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarop, 3 keer is scheepsrecht hoor
Luxeprobleem heeft hijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Meisjes zijn stom ja![]()
maar hij is het toppunt en het ligt absoluut niet aan mij. meneer blijkt een soort-van-vriendin te hebben en vertelt dat me na afloop even en nu weet hij niet wat hij moet doen omdat hij soort-van is vreemd gegaan -_-
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een leuke vriendin, sociaal leven, etc
Er staan hier vier woordjes teveel in. Waarvan twee keer twee dezelfde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
maar hij is het toppunt en het ligt absoluut niet aan mij. meneer blijkt een soort-van-vriendin te hebben en vertelt dat me na afloop even en nu weet hij niet wat hij moet doen omdat hij soort-van is vreemd gegaan -_-
Of willen, aka blij zijn, met wat je hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef Myraela het volgende:
Denken te weten wat je wil.Niet weten wat je wil.
Gewoon hebben wat je wilt. [ afbeelding ]
"soort van". je praat hem duidelijk een schuldgevoel aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Of willen,aka blij zijn, met wat je hebt.
Tevens is weten wat je niet wilt ook gunstig.
Dat is waar ik woon, werk en mijn soort van sociaal leven hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te maken
Waarvan akte, mevrouw de kunstcriticusquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat lijkt heul niet op een steen
meer op een bouwsteentje
Ow ik kom daar nog wel eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat heeft dat met mij in dordrecht te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |