Het zuigt mij ook niet echt mee, nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
dit motiveert mij echt niet om boer zoekt vrouw te kijken
Complete opname staat op DVD.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:15 schreef Bayswater het volgende:
Mag ik Sanne Walles nog even zien met Willem Oltmans in Dit was het nieuws waar zij boos wegliep omdat Oltmans haar constant in de zeik nam
Zit ook in Koefnoen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Wat zit die Sanne te steunen, ze gebruikt Bzv toch ook alleen maar om nog eens op tv te mogen???
I know. Zij is dus wel de laatste die kritiek mag hebben op iemand die boos afdruipt.quote:
Als dat zo'n vetpot was hoefde ze niet bij dwdd aan te schuiven.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:18 schreef Breekfast het volgende:
Ironisch, Jan Mulder die andere mensen voor seniel uitmaakt![]()
Ik kijk ook nooit en ga het ook niet doen. Qua flarden heb ik genoeg gezien voor de komende 10 jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:20 schreef Injetta het volgende:
IK ben zo een die nooit keek. En toch vanaf vorig jaar om gegaan. Je moet het wel echt volgen dan wordt het echt bijna net zo leuk als Stegeman..... (bijna...)
Dat sowiesoquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga Wie Trouwt mijn Zoon kijken, beter dan BzV
Die Aad is ook een naarling ! Wel sneu dat ze elke week bij DWDD BZV afzeikenquote:
Geweldigquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Chai het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2012/10/wat-bedoel-je-daarmee/
+1quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Niks & NiemandDat is pas het verval van Nederland, die schijtNederlandstalige muziek.
Nee joh, Matthijs wordt gebeten door de schorpioen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:56 schreef henkde_j het volgende:
Hopen dat Freek snoeihard een dooie haai de tafel op flatst
Dat ze er vandaag niet is zal ze zelf ook wel jammer vinden.quote:
Ze laten die 'hoogtepunten' een beetje zien, maar normaal is het veelal dodelijk saai. Ik heb BZV al forwardend 1 keer geprobeerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef geindoctrineerd het volgende:
dit motiveert mij echt niet om bzv te gaan kijken
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef starla het volgende:
Sanne totaal humorloze kuthoer de vries.
Grappig inderdaad. Sanne Wallis de Vries had net zo goed tussen die drie vrouwen kunnen gaan zitten, dan was ze nog de lelijkste geweest ook (oke, niet helemaal waarquote:
Dat weten die BZV-vrouwen ook, want anders gingen ze niet voor boer Aadquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Sanne wel weet dat ze een ietwat apart hoofd heeft,
aangezien ze daar haar geld mee moet verdienen.
Ik vond de 'hoogtepunten' al niks.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze laten die 'hoogtepunten' een beetje zien, maar normaal is het veelal dodelijk saai. Ik heb BZV al forwardend 1 keer geprobeerd.
Gaan we weer lekker zeiken saampjes vanavond?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Sanne wel weet dat ze een ietwat apart hoofd heeft,
aangezien ze daar haar geld mee moet verdienen.
quote:- We blikken vanavond vooruit op de Nobelprijs voor de literatuur die donderdag wordt uitgereikt. Dit doen we met Daan Heerma van Voss, Abdelkader Benali en Iris Koppe.
Ach, het is wel grappig in de zin dat je jezelf er beter van gaat voelenquote:
Oh leuk, had ik ook wel willen zien, maar dat is vast op een zender die ik niet hebquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Britney Spears en Simon Cowell zitten nu bij Ellen, ga dat maar kijken denk ik tot acht uur
RTL8.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh leuk, had ik ook wel willen zien, maar dat is vast op een zender die ik niet heb
Ik zap net langs 12 netten, 11 x reclame.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Ooowww ik dacht een of ander digitaal iets, even zappen.
Heb ik weer, reclame![]()
Ik kijk tussendoor maar op de levenloze streamquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zap net langs 12 netten, 11 x reclame.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Britney Spears en Simon Cowell zitten nu bij Ellen, ga dat maar kijken denk ik tot acht uur
Yep, maar hij wordt nooit zo lang als-ie breed is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:25 schreef Specularium het volgende:
Die neger van Spangas heeft wel een grote neus gekregen.
Gebeurt dat in de puberteit ofzo?
Ik vond 'm hier nou net niet echt grappig.quote:
Mag ik en Linkje naar de stream?quote:
Ik mis het weer, wat gaat er omhoog?quote:
http://www.redbullstratos.com/livequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Mag ik en Linkje naar de stream?
http://www.youtube.com/redbullquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
http://www.redbullstratos.com/livequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Een vent gaat vanaf heeeel hoog parachutespringen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis het weer, wat gaat er omhoog?
Thank Youquote:
Oh ja, ik las het net even snel. Thnx.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vent gaat vanaf heeeel hoog parachutespringen.
Nou...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik mis het weer, wat gaat er omhoog?
lolwhutquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurt trouwens na "lancering" nog 3 uur voor hij op 36km zit en gaat springen.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Jivis het volgende:
Matthijs grijpt echt alles aan om het over Bob Dylan te kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Jivis het volgende:
En terechtquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:38 schreef Jivis het volgende:
Hij gaat niet alleen maar van die trailer af springen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:36 schreef Tourniquet het volgende:
Het duurt trouwens na "lancering" nog 3 uur voor hij op 36km zit en gaat springen.
Vergis ik me nou, of is het een beetje een nikserig onderwerpje?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:41 schreef Stofje het volgende:
Is deze jongen nou echt zo vreselijk nerveus of lijkt dat maar zo?
Ik luister niet eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, of is het een beetje een nikserig onderwerpje?
Nee je vergist je niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vergis ik me nou, of is het een beetje een nikserig onderwerpje?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gaat niet door vandaag. Te harde wind.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
Stokstaartjes![]()
Oh dat zijn andere stokjesIk was even van mijn aap propos.
Of is die al jaren d00d?quote:
quote:
quote:Antonius Lodewijk (Ton) Lensink (Batavia, 22 oktober 1922 – Amsterdam, 13 februari 1997)
Sorry.quote:
Vreek Fonk.quote:
Een vis. Echt spannendquote:
als ze niet bewegen gaan ze doodquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een vis. Echt spannendHij zwemt zo en dan maakt hij opeens een bocht.
Moet echt vet zijn om dat eens in het echt te zien
Vet koelquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een vis. Echt spannendHij zwemt zo en dan maakt hij opeens een bocht.
Moet echt vet zijn om dat eens in het echt te zien
aangepast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:51 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
als ze niet bewegen zijn ze dood
Claudia neemt geen risico.quote:
quote:
Dierenbeul!quote:
Ja door je eigen cobra zekerquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:56 schreef TLC het volgende:
Freek mietje, ik ben als kind eens bespuuwd door een koningscobra, dat kan Freek niet zeggen
Ja Nick en Simon is echt lachen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:58 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
als dick het had gezegd had je gelachen
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik heb die stream al de hele tijd aanstaan...
Ik ook, nu niet meer, vergeefs zitten wachtenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:59 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik heb die stream al de hele tijd aanstaan...
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Bastiefcg het volgende:
Wanneer leren ze nou eens dat dit niet grappig is.
Hij is een beetje kaal geworden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:01 schreef Specularium het volgende:
Als Ab Normaal nog op tv was hadden ze daar elke dag een fragment van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |