Je vond hem hartstikke slecht als midfielder en nu gaat het goedkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is wat? Wees eens duidelijk Smoofie.
ja ff nadenken, spele niet veel games, maar dit ding wat ik nu heb moet ik sowieso eens gaan vervangen als ik zelf de stroom moet gaan betalen, binnenkort dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Siem is een toppertje.
En wil je er 1 Adames.
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vond hem hartstikke slecht als midfielder en nu gaat het goedkomen?
Ach, elke keer als Ajax wint krijg je ook al punten. Blijf positief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadacht
Godverdomme.
Ik heb dat ook wel eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadacht
Godverdomme.
Je had beter Immers kunnen kopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
150 Watt idlequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ff nadenken, spele niet veel games, maar dit ding wat ik nu heb moet ik sowieso eens gaan vervangen als ik zelf de stroom moet gaan betalen, binnenkort dus.
ding verstookt kleine 150 Watt in idle
Dat is waar. En hij levert sowieso meer punten op dan de VVV-speler die ik er voor verkocht heb; die had alleen maar minpunten namelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, elke keer als Ajax wint krijg je ook al punten. Blijf positief.
ik ben geen fan van ajax in het geheelquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent ook niet zo'n fan van Eriksen?
Ik ben de magic touch kwijt van mijn eerste weken. Ik weet niet meer wat te kiezen... dan dit maar.quote:
Ik speel dat spel niet dus het zal mij aan mijn reet roesten wie punten pakt, denk dat Immers tot nu toe meer punten heeft gepakt dan De Jong in dat spel. Of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is immers slechter, en je wilt niet dat ggmm punten pakt.
oh, wist ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben geen fan van ajax in het geheel
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel dat spel niet dus het zal mij aan mijn reet roesten wie punten pakt, denk dat Immers tot nu toe meer punten heeft gepakt dan De Jong in dat spel. Of niet?
Je had Boccara moeten kopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
Bewerkstelligd als spitsquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
De Jong staat trouwens op de 9de plaats van alle spelers.
Nu sta je weer boven mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta na deze drama ronde zelfs onder Stijn.
[ afbeelding ]
Toch, ik had zo'n mooie voorsprong op je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de punten gelijk zijn, kijken ze naar het budget.
Voorsprong op budget.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch, ik had zo'n mooie voorsprong op je.
Clasiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier ga ik het mee doen.
[ afbeelding ]
Nee in punten, deze 2 weken maar 49 punten bij elkaar gesprokkeld waardoor je nu weer gelijk staat.quote:
Sorry.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij confronteert me altijd met de realiteit. Daar moet je echt eens mee ophouden.
Waarom nou weer Clasie?quote:
Wat is jouw team dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee in punten, deze 2 weken maar 49 punten bij elkaar gesprokkeld waardoor je nu weer gelijk staat.
[..]
Sorry.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scroll naar boven of kijk in de manager, mijn team is niet afgeschermd
Boeie, hij scoort punten voor ons team.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Brokenarrow zie je hier ook nooit meer hé
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget héquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Je staat onder mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget hé
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Dus dat, ik heb mij opgeofferd voor de VBL SC league.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Stylo is beheerder, al laat stylo zich niet zien de laatste paar dagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Mulder had ik, maar het programma van Willem II is fucked up.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Ik zou hem slaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook niet
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
levenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker meer voor mijzelf danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopen
Hou je bekquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
leven
I het leven zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈlevə(n)] Verbuigingen: levens (meerv.) 1) periode tussen je geboorte en je dood Voorbeelden: `je hele leven blind zijn`, `een doodzieke patiënt in leven houden`Antoniem: dood een leven als een...
leven
Het doormaken van het leven.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/leven
Denk het wel
Het is 'worden'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begint een klassieker te orden
Jijquote:
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mulder had ik, maar het programma van Willem II is fucked up.
[..]
Ik zou hem slaan!
Je bent telaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
http://tegenagressie.nl/
[..]
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.
Wel hebben we invloed op onze eigen benadering van lastige- en agressieve klanten. Dit kan door serieus, inlevend en begripvol te zijn maar ook door onze “eigen grens” aan te geven wanneer een klant deze overschrijdt. Als we dit namelijk niet doen gaat de agressie van kwaad tot erger. “Tegen Agressie” kan u hiermee op een veilige manier ondersteunen. Deze eigen benadering, die essentieel is, wordt nog wel eens over het hoofd gezien. Hierin zit mede onze expertise. Omgaan met agressie kunt u leren!
Agressie uit zich op verschillende manieren:
- Mondeling, zoals schreeuwen
- Fysiek tegen voorwerpen
- Fysiek tegen mensen
- Psychisch zoals vernederen, intimidatie en pesten.
Doe eens normaal tegen j0rdiiii. Zal ik ook zo tegen jou doen? Flikker. j0rdiiii heeft altijd gelijk.quote:
Come at me broquote:
Fuck jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
http://tegenagressie.nl/
[..]
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.
Wel hebben we invloed op onze eigen benadering van lastige- en agressieve klanten. Dit kan door serieus, inlevend en begripvol te zijn maar ook door onze “eigen grens” aan te geven wanneer een klant deze overschrijdt. Als we dit namelijk niet doen gaat de agressie van kwaad tot erger. “Tegen Agressie” kan u hiermee op een veilige manier ondersteunen. Deze eigen benadering, die essentieel is, wordt nog wel eens over het hoofd gezien. Hierin zit mede onze expertise. Omgaan met agressie kunt u leren!
Agressie uit zich op verschillende manieren:
- Mondeling, zoals schreeuwen
- Fysiek tegen voorwerpen
- Fysiek tegen mensen
- Psychisch zoals vernederen, intimidatie en pesten.
inb4: Wie nietquote:
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jattenquote:
Goed gezegd bokkelulquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt tyf je toch lekker op?
Van wie jatten die pubers andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jatten
Ik zeg een ding,quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jatten
yooohoooquote:
Zijn echte oudersquote:
Mijn ouders verdienen dat niet. Doe jij toch ook neit bij je ouders.quote:
En bedankt, Donquote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)
American History Xquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen quote alerts meer.
Maarre, alsnog. Fuck jou.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu zit ie voor altijd in Davy's archief... sorry
Ik kan het plaatje niet zien, maar CurbStomp.gif zegt genoeg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:24 schreef E.H. het volgende:
[..]
Waarom zie ik geen quote alerts meer.
Maarre, alsnog. Fuck jou.
[ afbeelding ]
Ach, heeft die jongen ook wat om te fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu zit ie voor altijd in Davy's archief... sorry
die glitterbeertjes achtervolgen me nog elke nacht. Vannacht droomde ik dat ik naar Ajax ging en alle spelers opeens glitterbeertjes waren.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef GGMM het volgende:
Don was tenminste eerlijk in z'n sollicitatie, als een van de weinige.
"ik wil mod worden om andermans posts te editten, zodat het net lijkt alsof ze gay zijn, dat vind ik gewoon heel grappig. Daarnaast lijkt het mij leuk om Ajacied422 zijn posts te vervangen door glitterbeertjes."
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef GGMM het volgende:
Don was tenminste eerlijk in z'n sollicitatie, als een van de weinige.
"ik wil mod worden om andermans posts te editten, zodat het net lijkt alsof ze gay zijn, dat vind ik gewoon heel grappig. Daarnaast lijkt het mij leuk om Ajacied422 zijn posts te vervangen door glitterbeertjes."
Neequote:
Smoofie., Kom op kje kunt het. Ik heb soep klaar gemaakt voor de harde werkers onder onsquote:
whutquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, heeft die jongen ook wat om te fappen.
Een tepel voor jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie., Kom op kje kunt het. Ik heb soep klaar gemaakt voor de harde werkers onder ons
KOM OP
Zo vaak ben je niet positief over me, dus dit soort posts helpen me door de zware dagenquote:
Dat is waar. Wat fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo vaak ben je niet positief over me, dus dit soort posts helpen me door de zware dagen
Via wat wel dan? Een spiegel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijkj niet naar tepels via FOK!
en een neusquote:
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijkj niet naar tepels via FOK!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.quote:
Hij heeft een cam geplaatst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.
doe ik niet joh wees gerustquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
Zou stijn dan al die rare dingen willen uitproberen die we wel eens posten? Zoals met een cactus..quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
quote:
Gadverdamme vuile vieze homo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om een column te schrijven.
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.
Smoofie is in topvorm vandaag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
Het is verklaard zonder -e-.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
que?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Pleonasmequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
LR is een van de weinige users waarmee je kan lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is verklaard zonder -e-.
En volgens mij is doeleinde in deze ook niet correct, maar omdat ik niet zeker ben van mijn zaak zal ik je daarover niet uitlachen.
Als ik een FIFA liefhebber zou zijn zou ik gewoon telkens een jaar overslaan.. dus 13 niet halen maar 14, dan 16 etc. Elk jaar een nieuwe is overdreven zeekr voor 50/60 euro.quote:
Is goed mien jong.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
FOK! Voorspelkoning Editie 12/13: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Ga je hem even bijwerken Stijn
Dat is buiten, eng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Loop bij de plaatselijk saturn of mediamarkt binnen en je hebt hem ook voor 50, deze dag nog.
Ik de?quote:
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?
Regeltje klachten van mamaStijn, door FOK! houdt Stijn zich nu bezig met:quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik LR steun in zijn strijd tegen al de irritante mensen hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.
Moet wel bij blijven natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik een FIFA liefhebber zou zijn zou ik gewoon telkens een jaar overslaan.. dus 13 niet halen maar 14, dan 16 etc. Elk jaar een nieuwe is overdreven zeekr voor 50/60 euro.
Goede ninjaedit danquote:
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
zie ik wel als een moddermoederfiguur
Dat klinkt helemaal niet eng. Ga zo door.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.
Ik vind het beste goede tetten hoor.. zeker voor zo'n formaat. Vaak zijn ze niet zo stevigquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.
Drugs(-smokkel)quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Regeltje klachten van mamaStijn, door FOK! houdt Stijn zich nu bezig met:
- Schelden met ziektes
- Dealen in en gebruik van drugs
- Pooierpraktijken
- ...
Niemand is hier irritanter dan de personen die erop ingaan. Onthoud deze les Stijn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik LR steun in zijn strijd tegen al de irritante mensen hier.
Is goed, zo klink je niet meer als pedo maar als dokter Mengele....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.
Lekker warm in de winter man. En ze is maar 20 ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.
Madame_Paon is inmiddels ook een begrip dat opgeborgen is in de boekenkast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
zie ik wel als een moddermoederfiguur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch dealen handige harryquote:
Link? Ff fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn is niet voor niks blond met blauwe ogen en een absolute ster in de sport die hij beoefentquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed, zo klink je niet meer als pedo maar als dokter Menegele....
Jij wou die foto zien hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
smokkel is anders dan dealen ongestelde metromanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch dealen handige harry
En bij deze meteen al:
Hou je bek
Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het beste goede tetten hoor.. zeker voor zo'n formaat. Vaak zijn ze niet zo stevig
Het is hetzelfdequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
smokkel is anders dan dealen ongestelde metroman
Paste niet op de foto whahahaquote:
Die hangen op haar knieen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?
Kreeg ik zomaar van iemandquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar had je die foto in godsnaam vandaan eigenlijk?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen, ik wilde het niet zien en jij stuurde random die link en klikte erop.
Jij snapt het nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dealer dealt smokkelwaar en het smokkelwaar wordt gesmokkeld?
Ik heb die link net al voor Stijn gepost....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar had je die foto in godsnaam vandaan eigenlijk?
Nee, die kreeg hem van mijquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb die link net al voor Stijn gepost....
http://www.overvarkens.nl
Inderdaadquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, je zal wel gelijkhebben.
Is wel duidelijk wie hier de bitch is...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, je zal wel gelijkhebben.
Gast ze had niks aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet mooi en als ze niks aan heeft op 100% dat ze gewoon, net als elk paar tieten van dat formaat, op der navel hangen. Wat nou stevig?
En als je dat niet begrijpt dan is je moeder een dikke hoerquote:
Die fotos zonder shirt ben ik kwijt, stuur ze eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ze had niks aan![]()
Ik ben geen fan van grote tetten maar zij had best mooie.
Drugs zijn mijn expertise gewoon nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is wel duidelijk wie hier de bitch is...
Ja ergens in mijn 6000 DM'squote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die fotos zonder shirt ben ik kwijt, stuur ze eens.
Laat drugs maar over aan Stijn en mij en laat smoofie het maar gebruiken jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drugs zijn mijn expertise gewoon nietIk zal nog eens op je stemmen in een modverkiezing
of dat je ze in 1x kan verwijderen, dat zou ook wel prettig zijnquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ergens in mijn 6000 DM'sga ik niet zoeken hoor.. tenzij die FOK dev's eens heel snel wat doen aan dm.fok.nl dat je beter kan zoeken.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drugs zijn mijn expertise gewoon nietIk zal nog eens op je stemmen in een modverkiezing
IDd, maar klapjostis doen niets/.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of dat je ze in 1x kan verwijderen, dat zou ook wel prettig zijn
Oh, ik heb gelukkig een versie met kleren aan gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gast ze had niks aan![]()
Ik ben geen fan van grote tetten maar zij had best mooie.
Dat ook ja. Heb er al een topic over gemaakt maarja of ze er wat mee doen..quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of dat je ze in 1x kan verwijderen, dat zou ook wel prettig zijn
Smoofie gaat weer WoW spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
De kriebels zijn er, maar ik twijfel nog steeds. Ik wil gvd raiden(niet LFR) maar kan niet doordat mn avonden vol zitten
!
Aan elke neger zit een luchtje, no racist.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Frenk is Tong80 voor
Mensen met zo'n facebook/twitter/hyves-account zouden ze moeten doodschieten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs Frenk is Tong80 voor
Ik meld het even in het FA topicquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met zo'n facebook/twitter/hyves-account zouden ze moeten doodschieten.
Nee dat zou je niet doen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik een FIFA liefhebber zou zijn zou ik gewoon telkens een jaar overslaan.. dus 13 niet halen maar 14, dan 16 etc. Elk jaar een nieuwe is overdreven zeekr voor 50/60 euro.
http://forum.fok.nl/topic/1878734quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik meld het even in het FA topic
Donequote:
Die bestaat toch echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet alleen Frenk, ook Bart Van Merwijk.
Liefhebber zijn van een voetbalspelletjequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat een beetje raar he, als liefhebber van FIFA een jaar overslaan.
Oh, dat gaat helemaal goedkomen dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die bestaat toch echt?
Die zit toch in dat nieuwe Kuip gebeuren?
Ja wat dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liefhebber zijn van een voetbalspelletje
Beginnen met linked in.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen met zo'n facebook/twitter/hyves-account zouden ze moeten doodschieten.
Elke FIFA tot nu toe heb ik na een paar maanden nooit meer aangeraakt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doodzonde van je geld danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke FIFA tot nu toe heb ik na een paar maanden nooit meer aangeraakt.
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw posts.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...
Waarom?quote:
Uh.. ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Op een gemiddeld avondje/nachtje uit geef ik meer uit en daar heb ik netto veel minder uren plezier van, vind je dat dan ook zonde van je geld?
Meer dan 60 euro op een avondje? Ik was hier de zuipschuit toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?
Op een gemiddeld avondje/nachtje uit geef ik meer uit en daar heb ik netto veel minder uren plezier van, vind je dat dan ook zonde van je geld?
Was wel een beetje een voorzetje om mijn eigen ego te boosten, maar nu het compliment eenmaal binnen is bloos ik toch wel een beetjequote:
Typisch heeft 6 vriendinnen, player.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Meer dan 60 euro op een avondje? Ik was hier de zuipschuit toch?
Hij moet zijn meisjes betalen he.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt wel mee, speel het dan ook heel veel in die maanden.quote:
Uitbreiding van Skyrim welgeteld anderhalf uur.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Valt wel mee, speel het dan ook heel veel in die maanden.
Heb hier nog wel MW3 liggen die ik maar 8 uur heb gespeeld, dat is wel zonde van mijn geld.
Skyrimquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Uitbreiding van Skyrim welgeteld anderhalf uur.
Skyrim zelf 150 ofzo![]()
Dit was echt 1 van de beste spellen ooitquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
James Bond: Goldeneye op de n64 > 900 uur.
Ja GGMM loopt overal maar op te zeiken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij vindt maar weinig dingen echt leuk he...
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast tuurlijk ben ik een nerd, ik zit op een TU
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit isquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke. Wat vind jij dan wel een goede besteding van je geld?
Beetje punten, alcohol, nog ff naar de keileweg. Typisch geeft altijd 100% op avondje uit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Die shitquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
Echt een bazenspel idd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit was echt 1 van de beste spellen ooit
Call of Duty United Offensive heb ik over 800 wel denk ik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
Is toch minder, waarom meld je het dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Call of Duty United Offensive heb ik over 800 wel denk ik.
Ah ja, jij speelt alleen maar Mario toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit is
quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja, jij speelt alleen maar Mario toch?
Ben wel beetje verwend, Morrowind doet echt pijn aan m'n ogen man. Is ook met mods niet écht mooiquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Skyrim
Al is Morrowind tienmiljoenmiljard keer beter
Moest het meer zijn dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is toch minder, waarom meld je het dan?
Ehh jaquote:
Die is op vakantiequote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik maak me zorgen om kapiteintje.
[ afbeelding ]
Jij bent geen gamer, of wel? Anders zou je weten dat dat maar bar weinig games zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Games die je langer speelt dan een paar maanden en die je na een jaar niet net zo goed weg kan gooien omdat er een nieuwe versie van uit is
Gata me om de sfeer, het gevoel, het verhaal. Da's beter dan puur naar graphics kijken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben wel beetje verwend, Morrowind doet echt pijn aan m'n ogen man. Is ook met mods niet écht mooi
Netjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wist ik niet, WoW heb ik wel meer dan 900.
3 zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |