quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scroll naar boven of kijk in de manager, mijn team is niet afgeschermd
Boeie, hij scoort punten voor ons team.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Brokenarrow zie je hier ook nooit meer hé
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget héquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Je staat onder mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget hé
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Dus dat, ik heb mij opgeofferd voor de VBL SC league.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Stylo is beheerder, al laat stylo zich niet zien de laatste paar dagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Mulder had ik, maar het programma van Willem II is fucked up.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Ik zou hem slaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook niet
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
levenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker meer voor mijzelf danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopen
Hou je bekquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
leven
I het leven zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈlevə(n)] Verbuigingen: levens (meerv.) 1) periode tussen je geboorte en je dood Voorbeelden: `je hele leven blind zijn`, `een doodzieke patiënt in leven houden`Antoniem: dood een leven als een...
leven
Het doormaken van het leven.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/leven
Denk het wel
Het is 'worden'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begint een klassieker te orden
Jijquote:
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mulder had ik, maar het programma van Willem II is fucked up.
[..]
Ik zou hem slaan!
Je bent telaatquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
http://tegenagressie.nl/
[..]
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.
Wel hebben we invloed op onze eigen benadering van lastige- en agressieve klanten. Dit kan door serieus, inlevend en begripvol te zijn maar ook door onze “eigen grens” aan te geven wanneer een klant deze overschrijdt. Als we dit namelijk niet doen gaat de agressie van kwaad tot erger. “Tegen Agressie” kan u hiermee op een veilige manier ondersteunen. Deze eigen benadering, die essentieel is, wordt nog wel eens over het hoofd gezien. Hierin zit mede onze expertise. Omgaan met agressie kunt u leren!
Agressie uit zich op verschillende manieren:
- Mondeling, zoals schreeuwen
- Fysiek tegen voorwerpen
- Fysiek tegen mensen
- Psychisch zoals vernederen, intimidatie en pesten.
Doe eens normaal tegen j0rdiiii. Zal ik ook zo tegen jou doen? Flikker. j0rdiiii heeft altijd gelijk.quote:
Come at me broquote:
Fuck jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:16 schreef DonRaja het volgende:
http://tegenagressie.nl/
[..]
Agressie is een steeds groter wordend probleem in onze maatschappij. De oorzaken hiervoor zijn talrijk zoals individualisering, de economische crisis maar ook normvervaging. Daarnaast is agressie persoons- afhankelijk. De één wordt nu eenmaal eerder boos dan de ander. Om de redenen waarom iemand agressief wordt hebben we geen grip omdat ze buiten ons bereik liggen. Ze zeggen namelijk iets over een ander. Zo kunnen we de economie en iemands karakter niet veranderen.
Wel hebben we invloed op onze eigen benadering van lastige- en agressieve klanten. Dit kan door serieus, inlevend en begripvol te zijn maar ook door onze “eigen grens” aan te geven wanneer een klant deze overschrijdt. Als we dit namelijk niet doen gaat de agressie van kwaad tot erger. “Tegen Agressie” kan u hiermee op een veilige manier ondersteunen. Deze eigen benadering, die essentieel is, wordt nog wel eens over het hoofd gezien. Hierin zit mede onze expertise. Omgaan met agressie kunt u leren!
Agressie uit zich op verschillende manieren:
- Mondeling, zoals schreeuwen
- Fysiek tegen voorwerpen
- Fysiek tegen mensen
- Psychisch zoals vernederen, intimidatie en pesten.
inb4: Wie nietquote:
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jattenquote:
Goed gezegd bokkelulquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt tyf je toch lekker op?
Van wie jatten die pubers andersquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jatten
Ik zeg een ding,quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof ie van zijn FOK! ouder gaat jatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |