Je vond hem hartstikke slecht als midfielder en nu gaat het goedkomenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is wat? Wees eens duidelijk Smoofie.
ja ff nadenken, spele niet veel games, maar dit ding wat ik nu heb moet ik sowieso eens gaan vervangen als ik zelf de stroom moet gaan betalen, binnenkort dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Smoofie het volgende:
Siem is een toppertje.
En wil je er 1 Adames.
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vond hem hartstikke slecht als midfielder en nu gaat het goedkomen?
Ach, elke keer als Ajax wint krijg je ook al punten. Blijf positief.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadacht
Godverdomme.
Ik heb dat ook wel eens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel, ik ben impulsief. Ik was zo blij dat ik De Jong kon betalen dat ik niet nadacht
Godverdomme.
Je had beter Immers kunnen kopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
150 Watt idlequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ff nadenken, spele niet veel games, maar dit ding wat ik nu heb moet ik sowieso eens gaan vervangen als ik zelf de stroom moet gaan betalen, binnenkort dus.
ding verstookt kleine 150 Watt in idle
Dat is waar. En hij levert sowieso meer punten op dan de VVV-speler die ik er voor verkocht heb; die had alleen maar minpunten namelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Ach, elke keer als Ajax wint krijg je ook al punten. Blijf positief.
ik ben geen fan van ajax in het geheelquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent ook niet zo'n fan van Eriksen?
Ik ben de magic touch kwijt van mijn eerste weken. Ik weet niet meer wat te kiezen... dan dit maar.quote:
Ik speel dat spel niet dus het zal mij aan mijn reet roesten wie punten pakt, denk dat Immers tot nu toe meer punten heeft gepakt dan De Jong in dat spel. Of niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die is immers slechter, en je wilt niet dat ggmm punten pakt.
oh, wist ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ben geen fan van ajax in het geheel
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik speel dat spel niet dus het zal mij aan mijn reet roesten wie punten pakt, denk dat Immers tot nu toe meer punten heeft gepakt dan De Jong in dat spel. Of niet?
Je had Boccara moeten kopen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme.
Bewerkstelligd als spitsquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:05 schreef GGMM het volgende:
De Jong staat trouwens op de 9de plaats van alle spelers.
Nu sta je weer boven mij.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik sta na deze drama ronde zelfs onder Stijn.
[ afbeelding ]
Toch, ik had zo'n mooie voorsprong op je.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de punten gelijk zijn, kijken ze naar het budget.
Voorsprong op budget.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch, ik had zo'n mooie voorsprong op je.
Clasiequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier ga ik het mee doen.
[ afbeelding ]
Nee in punten, deze 2 weken maar 49 punten bij elkaar gesprokkeld waardoor je nu weer gelijk staat.quote:
Sorry.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij confronteert me altijd met de realiteit. Daar moet je echt eens mee ophouden.
Waarom nou weer Clasie?quote:
Wat is jouw team dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee in punten, deze 2 weken maar 49 punten bij elkaar gesprokkeld waardoor je nu weer gelijk staat.
[..]
Sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |