Oh fuck... ik verwacht weer een hoop klachten over VBL binnenkortquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien moeten we eens een digitale corteo gaan doen.
Stijn is capo dan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan krijgt stijn weer zweethandjes en word ie onrustig
Aquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilders <> Joden Joden <> Ajax
Want?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er weer spanningen zijn, sluit ik me van het hele gebeuren af.
Als wij allen vallen in de strijd blijft Stijn achter om samen met Jojoortje het VBL opnieuw te bevolken met zijn korfbalzaad.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moet hij dan in ontbloot kippenborstje rondlopen?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als wij allen vallen in de strijd blijft Stijn achter om samen met Jojoortje het VBL opnieuw te bevolken met zijn korfbalzaad.
Hmm daar zit wat inquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als wij allen vallen in de strijd blijft Stijn achter om samen met Jojoortje het VBL opnieuw te bevolken met zijn korfbalzaad.
Ik probeer deze beelden te blokken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godsamme, nakomelingen van Stijn... Dat worden 200 topics per dag en elk nieuw topic wordt geopend door Stijn jr.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speed voor het leven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, nakomelingen van Stijn... Dat worden 200 topics per dag en elk nieuw topic wordt geopend door Stijn jr.
Of als hij een drieling krijgt waarvoor er één voor Ajax, één voor Feyenoord en één voor PSV is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Godsamme, nakomelingen van Stijn... Dat worden 200 topics per dag en elk nieuw topic wordt geopend door Stijn jr.
Niks anders dan nu toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of als hij een drieling krijgt waarvoor er één voor Ajax, één voor Feyenoord en één voor PSV is.
Moet je je die discussies voorstellen.
Dat wordt mattenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of als hij een drieling krijgt waarvoor er één voor Ajax, één voor Feyenoord en één voor PSV is.
Ik breng er elk een onder bij een Ajax-Supporter. Ze moeten in goede handen vallen héquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Benno L had ook goede handen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik breng er elk een onder bij een Ajax-Supporter. Ze moeten in goede handen vallen hé
Stel je voor dat er 1 voor Ado wordt, dat zou Stijn niet te boven komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverquote:
Dries Mertensquote:
Grindtegel Mertens kopenquote:
Weet ik ook niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat eet jij trouwens vroeg altijd, Stijn?
Ik wilt er geen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Wie wilt er een videokaart kopen, of 2?
Daarom zei ik ook niet grindtegelkop.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grindtegel Mertens?
Grindtegelkop is nog altijd strootman.
welkequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:41 schreef Smoofie het volgende:
Wie wilt er een videokaart kopen, of 2?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Eerlijke lijst.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
Eerlijke lijst.
quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:45 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich een betere dan mijn 4890 die vooral dienst doet als kachel.
Laatste keer was door Yvonne zelf toch met die ninja editquote:
quote:
quote:
Ja, true.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn laatste ban geregeld.
En dan stem je op hem??????quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij mijn laatste ban geregeld.
quote:
quote:
Ik ben eerlijk en rechtvaardig, ik doe niet aan vriendiespolitiek, daar zou jij nog iets van kunnen leren.quote:
Nu mag je zeker je bek houden iddquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk en rechtvaardig, ik doe niet aan vriendiespolitiek, daar zou jij nog iets van kunnen leren.
Ik had het tegen jou, pik.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu mag je zeker je bek houden idd
Ik weet nu hoe het zit dus het is je vergevenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, volgende keer beter nadenken. Ik klikte te snel.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk en rechtvaardig, ik doe niet aan vriendiespolitiek, daar zou jij nog iets van kunnen leren.
Alsof iemand het, ongeacht waar het staat, serieus neemt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ah topic staat toch in ONZ
Alsof iemand dat serieus neemt
Dat is een nog grotere afvoerputje dan deze sc
Stijn welquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof iemand het, ongeacht waar het staat, serieus neemt.
die vindt het al jammer dat hij er niet tussen staat als aspirant modquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stijn wel
Die neemt alles te serieus
GMGM, hoe heb jij deze 2 weken gescoord?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof iemand het, ongeacht waar het staat, serieus neemt.
Misschien moeten we een "wie mag zich TS van het jaar noemen"-topic openen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
die vindt het al jammer dat hij er niet tussen staat als aspirant mod
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GMGM, hoe heb jij deze 2 weken gescoord?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:53 schreef smegmanus het volgende:
Knal die poll daar maar neer.
Had ik gedaan als je op mij gestemd had.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Verdomme, topic gesloten. Doe eens openmaken modjes.
Begint steeds erger te worden hoe we hier worden weggezet als minderwaardige Fok!kers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Ik heb nog niet gestemd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had ik gedaan als je op mij gestemd had.
Met de huidige stand heb ik nog gewonnen ook. Laat maar dichtquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:54 schreef Typisch het volgende:
Gewoon een stem tegen het regime.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Welke mod mag zich
Je hebt gestemd op: Heatwave
Je IP is: 84.xx.xxx.167
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:51 schreef Fok-it het volgende:
Op GGMM gestemt.note voor mezelf: hij staat op m'n shitlist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vat het niet persoonlijk opquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
note voor mezelf: hij staat op m'n shitlist.
De grootste Ajax basher op Fok!. Ik bedoel hij heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Gewoon een stem tegen het regime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |