Kakkerlakkia is een nieuw land?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen tegen mijn kakkerlakiaanse medemens
Jaquote:
Ik woon in Kakkerlakkia.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Zuid-Holland was het voorheen
Pauperquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gewoon zeggen, dan doe ik het uit. Het is geen stilte coupe dus ik mag best mijn muziek aandoen. Was ook nog mooie Hardstyle. Ga dan niet met tranen in je ogen lopen schreeuwen. Weet zeker dat ze overspannen was ofzo. Ik had mijn laptop niet asociaal hard aanstaan en dat lachen met die maat kan toch ook wel even. Ik ben geen tuig
Je hebt Feyenoorders verkeerd getypt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen tegen mijn kakkerlakiaanse medemens
Hou je bekquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt Feyenoorders verkeerd getypt.
Ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kreeg wel de voorkeur boven Boerrigter tegen Utrecht toch?
Dat was surveillancefiets, toch?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een user herinneren die konstant flipte als je FOK! verkeerd spelde
SuperwormJimquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was surveillancefiets, toch?
Nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, Superwormjim. Echt een mongool is dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nopequote:
Als ze overspannen was is het pas kanker sneu om iemand uit te lachen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan moeten ze het gewoon zeggen, dan doe ik het uit. Het is geen stilte coupe dus ik mag best mijn muziek aandoen. Was ook nog mooie Hardstyle. Ga dan niet met tranen in je ogen lopen schreeuwen. Weet zeker dat ze overspannen was ofzo. Ik had mijn laptop niet asociaal hard aanstaan en dat lachen met die maat kan toch ook wel even. Ik ben geen tuig
Nou nou nou nou nou...quote:
Ja maar ben geen fan van hem, alleen zijn snelheid is gevaarlijkquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kreeg wel de voorkeur boven Boerrigter tegen Utrecht toch?
quote:
quote:
Kon ik het ook maar met jouquote:
Oh fuck jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, Superwormjim. Echt een mongool is dat.
Geen enkele VBL modquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven, jij staat er niet eens tussen
[POLL] Welke mod mag zich "Mod of the year" noemen?
Zeker wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je kankerverwensingen. Niemand gun je die verschrikkelijke ziektes en chemokuren
[/moraalridder]
Nou nou nou nou nou...quote:
Is van GAMquote:
Guitarist wellicht (wie?)quote:
quote:
quote:
Wij zijn door deze sc het afvoerputje van FOK!quote:
Dit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ze overspannen was is het pas kanker sneu om iemand uit te lachen.![]()
Het is gewoon asociaal om in openbare ruimte je muziek aan te zetten dat andere het kunnen horen, klaar.
Sloebers.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zijn door deze sc het afvoerputje van FOK!
Voorheen was ONZ dat gewoon
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:17 schreef Smoofie het volgende:
Mooie docu jordii, jammer dat ik geen woord frans snap.
Ik snap niet waarom.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij zijn door deze sc het afvoerputje van FOK!
Voorheen was ONZ dat gewoon
Ik wel maar dat maakt niet uitquote:
Jawelquote:
Overal waar we komen komt er spanning -> Geert Wildersquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overal waar we komen komt er spanning -> UTR-AJA
Ajax en PVV?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overal waar we komen komt er spanning -> Geert Wilders
Overal waar we komen is er spanning->Vleesetende paardenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overal waar we komen komt er spanning -> Geert Wilders
Precies.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overal waar we komen is er spanning->Vleesetende paarden
Dan krijgt stijn weer zweethandjes en word ie onrustigquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien moeten we eens een digitale corteo gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |