quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Scroll naar boven of kijk in de manager, mijn team is niet afgeschermd
Boeie, hij scoort punten voor ons team.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Brokenarrow zie je hier ook nooit meer hé
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget héquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Je staat onder mijquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Saind en Grifte doen niets met hun team en budget hé
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]"
Wat een pauperteam heb je, Türk, van Duinen, Höcher, Hadouir
Dus dat, ik heb mij opgeofferd voor de VBL SC league.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, hij scoort punten voor ons team.
Stylo is beheerder, al laat stylo zich niet zien de laatste paar dagenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, die moeten er uitgegooid worden als ze niks doen deze ronde.
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Mulder had ik, maar het programma van Willem II is fucked up.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Veel mensen hebben Türk, goedkope opvuller, net als Mulder en Joppen
Ik zou hem slaan!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Veel mensen hebben ook leven, en dat doe jij toch ook niet
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
levenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker meer voor mijzelf danquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DOe normaal man, nu ga ik niets meer van jou kopen
Hou je bekquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
leven
I het leven zelfst.naamw.Uitspraak: [ˈlevə(n)] Verbuigingen: levens (meerv.) 1) periode tussen je geboorte en je dood Voorbeelden: `je hele leven blind zijn`, `een doodzieke patiënt in leven houden`Antoniem: dood een leven als een...
leven
Het doormaken van het leven.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/leven
Denk het wel
Het is 'worden'.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het begint een klassieker te orden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |