doe ik niet joh wees gerustquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
Zou stijn dan al die rare dingen willen uitproberen die we wel eens posten? Zoals met een cactus..quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.
quote:
Gadverdamme vuile vieze homo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin om een column te schrijven.
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vast beter dan die rotzooi van Paul en die komt ook op de fp.
Smoofie is in topvorm vandaag.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
Het is verklaard zonder -e-.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, we hebben je zaad nog hard nodig voor eerder verklaarde doeleinde.
que?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ik de klachtenbrief die Stijn z'n moeder in de toekomst naar Fok gaat sturen zal LittleRabbit zeker terugkomen.
Pleonasmequote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan om geestelijk gehandicapte mensen( Paul) te ondersteunen
LR is een van de weinige users waarmee je kan lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?
Wat?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is verklaard zonder -e-.
En volgens mij is doeleinde in deze ook niet correct, maar omdat ik niet zeker ben van mijn zaak zal ik je daarover niet uitlachen.
Als ik een FIFA liefhebber zou zijn zou ik gewoon telkens een jaar overslaan.. dus 13 niet halen maar 14, dan 16 etc. Elk jaar een nieuwe is overdreven zeekr voor 50/60 euro.quote:
Is goed mien jong.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
FOK! Voorspelkoning Editie 12/13: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Ga je hem even bijwerken Stijn
Dat is buiten, eng.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Loop bij de plaatselijk saturn of mediamarkt binnen en je hebt hem ook voor 50, deze dag nog.
Ik de?quote:
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als enige positieve voorbeeld waar Stijn zich in het dagelijkse leven aan kon optrekken?
Regeltje klachten van mamaStijn, door FOK! houdt Stijn zich nu bezig met:quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:38 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik LR steun in zijn strijd tegen al de irritante mensen hier.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vast. Over je reacties over z'n zaad zal ze wel zwijgen.
Moet wel bij blijven natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ik een FIFA liefhebber zou zijn zou ik gewoon telkens een jaar overslaan.. dus 13 niet halen maar 14, dan 16 etc. Elk jaar een nieuwe is overdreven zeekr voor 50/60 euro.
Goede ninjaedit danquote:
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
zie ik wel als een moddermoederfiguur
Dat klinkt helemaal niet eng. Ga zo door.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.
Ik vind het beste goede tetten hoor.. zeker voor zo'n formaat. Vaak zijn ze niet zo stevigquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.
Drugs(-smokkel)quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Regeltje klachten van mamaStijn, door FOK! houdt Stijn zich nu bezig met:
- Schelden met ziektes
- Dealen in en gebruik van drugs
- Pooierpraktijken
- ...
Niemand is hier irritanter dan de personen die erop ingaan. Onthoud deze les Stijn!quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik LR steun in zijn strijd tegen al de irritante mensen hier.
Is goed, zo klink je niet meer als pedo maar als dokter Mengele....quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch een metafoor van de genialiteit en perfectie die ik achter Stijn zie, van alle uit te kiezen users kies ik haar zoon.
Lekker warm in de winter man. En ze is maar 20 ofzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
elke keer als ik die naam zie heb ik een mental image van die xxxl uiers van der, kut steven.
Madame_Paon is inmiddels ook een begrip dat opgeborgen is in de boekenkast.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Madame_Paon
zie ik wel als een moddermoederfiguur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch dealen handige harryquote:
Link? Ff fappen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stijn is niet voor niks blond met blauwe ogen en een absolute ster in de sport die hij beoefentquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is goed, zo klink je niet meer als pedo maar als dokter Menegele....
Jij wou die foto zien hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
smokkel is anders dan dealen ongestelde metromanquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch dealen handige harry
En bij deze meteen al:
Hou je bek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |