Smoofie., Kom op kje kunt het. Ik heb soep klaar gemaakt voor de harde werkers onder onsquote:
whutquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, heeft die jongen ook wat om te fappen.
Een tepel voor jou.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smoofie., Kom op kje kunt het. Ik heb soep klaar gemaakt voor de harde werkers onder ons
KOM OP
Zo vaak ben je niet positief over me, dus dit soort posts helpen me door de zware dagenquote:
Dat is waar. Wat fijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo vaak ben je niet positief over me, dus dit soort posts helpen me door de zware dagen
Via wat wel dan? Een spiegel?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijkj niet naar tepels via FOK!
en een neusquote:
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijkj niet naar tepels via FOK!
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.
Het is te hopen dat het daar bij blijft, straks gaat hij ineens echt vriendinnetjes krijgen. En die willen vast niet dat hij zoveel doet FOK!'en.quote:
Hij heeft een cam geplaatst.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Via de deuropening naar die van je zus he, viespeuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |